Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-09, 14:27
  #1
Medlem
om jag nu skulle villja droppa en lapp lsd i min fiendes dricka (utan sprit) skulle det finnas nåt sätt att veta vem som spetsade drickan?, planen va att ge de en riktigt dålig tripp
Citera
2017-08-09, 14:52
  #2
Medlem
Dub1Downs avatar
Han måste jag ha knullat din mamma eller liknande om du skulle vilja göra något så vidrigt
Citera
2017-08-09, 15:02
  #3
Medlem
Hämnd löser sällan saker. I teorin kanske det skulle kännas bra, men när människan får en psykos pga. den rena överraskningen från drogen när han inte förstår vad som händer så kanske du inte är lika stolt över det.

Släpp det och lägg energin på någonting annat. Droger ska nyttjas för nöjes skull.
Citera
2017-08-09, 15:51
  #4
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
om jag nu skulle villja droppa en lapp lsd i min fiendes dricka (utan sprit) skulle det finnas nåt sätt att veta vem som spetsade drickan?, planen va att ge de en riktigt dålig tripp
En dos fixar dom flesta. Jag kände en man som ovetande fick i sig tiodubbel dos av välmenande kamrater. Det förändrade hans liv mer än han själv önskade.
Citera
2017-08-09, 18:08
  #5
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
En dos fixar dom flesta. Jag kände en man som ovetande fick i sig tiodubbel dos av välmenande kamrater. Det förändrade hans liv mer än han själv önskade.
Detta lät mer intressant än tråden! Om det inte är för mycket begärt så hade jag och säkert många med mig(?) velat höra fortsättningen på denna anekdot!

OnTopic så är det rätt tveksam idè av "bestraffning" -.vad har personen gjort mot dig om man får fråga?
Citera
2017-08-09, 19:48
  #6
Medlem
sommarlovs avatar
En sak har jag lärt mig av Flashbacks knarkare.

Det är mycket fult att droga folk ovetandes!

Använd våld istället...
Citera
2017-08-11, 20:53
  #7
Medlem
Drumedarens avatar
Riktigt vidrigt beteende. Sparka av honom knäskålarna eller något istället. En obehaglig tripp kan förstöra det mesta.
Citera
2017-08-13, 13:31
  #8
Medlem
Onan-erarens avatar
Varför spetsa din fiendes dricka med knark? om du hatar honom så använd gift
Citera
2017-08-13, 16:25
  #9
Medlem
va är de för jävla värld vi lever i .... hoppas stackarn har tillgång te benzo å sen slår dig sönder å samman.
Citera
2017-08-17, 22:16
  #10
Medlem
PiRATAs avatar
Om du inte haft dålig karma hittills...
Citera
2017-08-19, 22:05
  #11
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dub1Down
Han måste jag ha knullat din mamma eller liknande om du skulle vilja göra något så vidrigt
Är du så besatt av din moders sexualitet att tanken på att någon knullar henne är det värsta du kan tänka dig? Är det för att du vill kontrollera vem din morsa knullar, eller kanske är du själv hemligt kåt på din morsa?
Citera
2017-08-22, 18:16
  #12
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Inga bra vibbar i denna tråden. Det kommer sluta med pannkaka.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback