Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-09, 10:29
  #1
Medlem
Ponera att det hände. Det vanligaste i dagens Sverige. Ponera vidare att pojkvännen åkte fast och dömdes till 14 år för grov våldtäkt och dråp. Din dotter är borta, henne får du aldrig träffa igen.
Hur hanterar du alltihop? Hur skulle ditt liv te sig?
Inser att det är spekulativa spörsmål, men hur föreställer du dig det?
Citera
2017-08-09, 10:30
  #2
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Ponera att det hände. Det vanligaste i dagens Sverige. Ponera vidare att pojkvännen åkte fast och dömdes till 14 år för grov våldtäkt och dråp. Din dotter är borta, henne får du aldrig träffa igen.
Hur hanterar du alltihop? Hur skulle ditt liv te sig?
Inser att det är spekulativa spörsmål, men hur föreställer du dig det?

Vad spelar det för roll för frågeställningen att pojkvännen är svensk? Det mest sannolika är ju att han inte är det.
Citera
2017-08-09, 10:34
  #3
Medlem
hade betalat malmöbor för att misshandla hans föräldrar för att dom lyckats föda och uppfostra ett sådant misslyckat svin.
Sen när han släpps hade jag gjort halalslakt av honom
Citera
2017-08-09, 10:52
  #4
Medlem
Gissar på att du inte kan visa statistik som stöder ditt påstående om att detta scenario är vanligare med en svensk gärningsman än en utländsk. Motbevisa gärna.

I övrigt hade fallet aldrig gått till domstol och antagligen aldrig ens anmälts. Möjligen hade istället jag dömts för mord alternativt dråp av mannen i fråga.
Citera
2017-08-09, 10:56
  #5
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
hade betalat malmöbor för att misshandla hans föräldrar för att dom lyckats föda och uppfostra ett sådant misslyckat svin.
Sen när han släpps hade jag gjort halalslakt av honom
Ja, jag hade gett mig på familjen på något sätt.
Citera
2017-08-09, 11:31
  #6
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Ponera att det hände. Det vanligaste i dagens Sverige. Ponera vidare att pojkvännen åkte fast och dömdes till 14 år för grov våldtäkt och dråp. Din dotter är borta, henne får du aldrig träffa igen.
Hur hanterar du alltihop? Hur skulle ditt liv te sig?
Inser att det är spekulativa spörsmål, men hur föreställer du dig det?
Nej, det är vanligare att gärningsmannen har utländskt påbrå än svenskt.. Vilket dessutom gör det många gånger vanligare med kvinnomord i gruppen med utländskt påbrå jämfört med svenskt (kraftig överrepresentation mao)

Mitt liv skulle te sig rätt lika oavsett GM:s påbrå...
Citera
2017-08-09, 11:39
  #7
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag är ofta förvånad att man inte hör om mer hämndfall från till exempel pappor till våldtagna döttrar. En teori jag haft är att media, liksom vid de flesta självmordm, inte skriver om det, men denna verkar inte stämma - det borde ju om inte annat komma fram fall här på Flashback.

Personligen känner jag att jag hade velat kidnappa våldtäktsmannen/mördaren och plåga den jäveln till döds. Men kanske psyket inte funkar så sfter en sån knäck det måste vara att förlora ett barn. Det verkar vara en sak många svarar om man frågar dem men som ändå nästan aldrig händer i verkligheten.
Citera
2017-08-09, 12:09
  #8
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Ponera att det hände. Det vanligaste i dagens Sverige. Ponera vidare att pojkvännen åkte fast och dömdes till 14 år för grov våldtäkt och dråp. Din dotter är borta, henne får du aldrig träffa igen.
Hur hanterar du alltihop? Hur skulle ditt liv te sig?
Inser att det är spekulativa spörsmål, men hur föreställer du dig det?
Oavsett härkomst så skulle jag vänta tills han blev fri och sedan avrätta honom. Att ge sig på hans familj är blattefasoner och sånt sysslar jag inte med.
Citera
2017-08-09, 12:18
  #9
Avstängd
Jag väntar tills att han går ut kvällstid och drar ut honom i skogen.
Citera
2017-08-09, 12:19
  #10
Medlem
Svensken behöver sjukvård i det här fallet för han har nog påverkats av alla utländska våldtäktsmän och tagit efter deras beteende
Citera
2017-08-09, 12:31
  #11
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
hade betalat malmöbor för att misshandla hans föräldrar för att dom lyckats föda och uppfostra ett sådant misslyckat svin.
Sen när han släpps hade jag gjort halalslakt av honom
Malmöbor? Haha det var specifikt.
Citera
2017-08-09, 14:21
  #12
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Malmöbor? Haha det var specifikt.
Tja, om du vill ha tag i tre-fyra stycken som plockar en snubbe för cash är Malmö inte fel ställe att börja leta.

Själv vet jag inte, klart man kan föreställa sig ett par scenarion som involverarfamiljemedlemmar, hammare, spikar och buköppnare eller snubben själv och en hagelbock men det troligaste är att man går vidare med livet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback