Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-09, 07:32
  #1
Medlem
Ett tips om ni är less på banala låtsasmusikanter.
Kan inte förklara det, vad hon gör är vad som saknas i dagens radiomusik, känsla, talang och dedikation... Lättare att ge er hennes YT-kanal, lyssna på en låt och bara inse - hon är en talang som kommer skina, skina mer än vad hon redan gör.
Framförallt om ni är bildade i gitarrspelandes svåra konst...

Gabriela9797
__________________
Senast redigerad av thermalgrease 2017-08-09 kl. 07:36.
Citera
2017-08-09, 08:25
  #2
Avstängd
Bloodybiffs avatar
Har hon inget eget material?
Citera
2017-08-09, 08:37
  #3
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Brukar vara skeptisk när jag ser en sån här tråd, men hon är verkligen en stor talang!
Citera
2017-08-09, 08:54
  #4
Medlem
note-its avatar
Jag hoppas hon även jobbar på eget material. Det brukar göra musiker riktigt respekterade.
Citera
2017-08-09, 09:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Jag hoppas hon även jobbar på eget material. Det brukar göra musiker riktigt respekterade.

Tydligen på G men bara det faktum att hon numer gör mest sina egna arrangemang i hennes fack, fingerstyle...
Äh, hon är helt enkelt cool... resten kommer senare.
Citera
2017-08-09, 10:56
  #6
Avstängd
Finns ju så många som kan spela gitarr men grattis till henne som också kan det.
Citera
2017-08-09, 11:10
  #7
Avstängd
Bloodybiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Finns ju så många som kan spela gitarr men grattis till henne som också kan det.

Ja det där var inget märkvärdigt.
Citera
2017-08-12, 00:39
  #8
Medlem
Redundant personer som tror att dom är duktiga...

1. B5iK4D3Li5K

2. Bloodybiff

Dom kan kanske spela i något mediokert metall band, tror däremot inte ni har den musikaliska/intelligenta kompetensen att ens förstå vad hon spelar... Lägg upp en YT-Video när ni kan göra vad hon kan, ni är bara avundsjuka wt-män som tror att dom kan spela gitarr, vet ni ens vad hon gör fingerstyle? Hon spelat gitarr i knappt 8 år och redan en av dom stora... Ronny och Ragge

WT-män, gå tillbaka till er mammas källare och fundera varför ni är - INGENTING -fast ni tycker att ni kan skit, homo pojkar (homo pojkar i ett vidare begrepp som menar, små raggar idioter som hatar gay pojkar... inget att göra med gay people, btw)

Lycka till i livet, ni är förlorare från första ordet....
Citera
2017-08-12, 00:50
  #9
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thermalgrease
Hon spelat gitarr i knappt 8 år och redan en av dom stora...
Herregud.

Snälla berätta mer om vilka världsgitarrister hon sopar banan med.

Är själv rätt trött på såna här.
Citera
2017-08-12, 03:52
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Herregud.

Snälla berätta mer om vilka världsgitarrister hon sopar banan med.

Är själv rätt trött på såna här.

Förmodligen alla som är dryga nitton och spelat sen tolv. Redan I nivå med några stora namn (i mitt personliga tycke) Jung, Legg, Presnyakov, m.f... Mer känsla i spelandet. För att inte säga - Enda unga tjejen som kan sopa banan med teknikfrälsta robotar.
Ge henne tio år till, så att hon kommer upp i åldrarna som era förmodade idoler är, vänta.... 30 menade jag, ehh - 40? - omg.
ni är tråkigt menlösa arga män som tycker att ni själva är duktiga på att klinka - drömmer om att få hundra människor att orka höra er sabotera musik med självgoda leenden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback