Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-08, 16:22
  #25
Medlem
smoerreboms avatar
Kan hon vara muslim? I deras kultur är det nämligen ok att ljuga när de har med otrogna att göra, de har till och med ett begrepp för det i koranen.
Citera
2018-07-08, 16:26
  #26
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Jag har redan skrivit min åsikt i ämnet och du blev ledsen i läppen.
Att du tycker det är jobbigt att jag skriver här och känner dig tvungen att hitta på saker om mig, kryddat med lite oavsiktlig självironi, gör ju inte direkt att jag tycker jag har mindre anledning att skriva.
Du ”vann debatten som vanligt” och nu glider du bara runt och samlar in applåderna? Okej, vi säger så.

Tills du återvänder för att plita ner lite mer intetsägande nonsens för att du är så osäker på om du verkligen vann eller inte...
Citera
2018-07-08, 16:39
  #27
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Precis som jag skriver här på flashback för att göra skillnad, kul.
Fast jag förstår att du är ledsen i läppen över att inte alla delar dina åsikter och din inskränkta världsbild på ett öppet diskussionsforum, det måste vara jobbigt värre.



Hur ska du ha det, skriver de inte om det eller klickar inte folk på artiklarna?

Eftersom folk slutade klicka på artiklarna, så skriver de inte längre om fuskande sossar.
Citera
2018-07-08, 17:44
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Eftersom folk slutade klicka på artiklarna, så skriver de inte längre om fuskande sossar.

Så media har inte skrivit om Alma Handzar, det är bara ett påhitt?
Citera
2018-07-08, 18:03
  #29
Medlem
Myhr1s avatar
(S) har onekligen mycket skit för sig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback