Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-09-04, 09:19
  #61
Medlem
emma68s avatar
Är det en kvinna som håller på att sätta igång ett kärnvapenkrig i Nordkorea? Hmmm... nej det är en liten pojke... Män förstör allt!
Citera
2017-09-04, 20:38
  #62
Medlem
AltKnights avatar
Kvinnor följer till stor del majoriteten och samhällets stadgade åsikter. Just nu från media- och politikerhåll är det:

Du måste vara för invandring
Du måste vara för en normalisering av homosexualitet och andra avvikande sexuella beteenden
"Allas lika värde" ska vara ditt mantra

Är du inte det så är du en rasistisk sverigedemokrat=dåligt.
Citera
2017-09-06, 03:02
  #63
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma68
Är det en kvinna som håller på att sätta igång ett kärnvapenkrig i Nordkorea? Hmmm... nej det är en liten pojke... Män förstör allt!

Vad bra då att kvinnorna har röstat fram denna lilla pojken som ska förstöra allt.
Citera
2017-09-06, 03:05
  #64
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om ingen skaffar barn så måste man importera arbetskraft istället -- Jag tycker det är bättre att vi försöker lösa återväxten inom landet.

Precis. Robotar is the shit! Se på Japan!
Citera
2017-09-11, 13:19
  #65
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Om man tar det ett steg längre har du rätt

Män ger kvinnor makten som sedan inte kan hantera den. Det ska sägas att det finns vettiga kvinnor men de är oerhört sällsynta. Min erfarenhet är att en normalbegåvad man gör skarpare samhällsanalyser än en "duktig kvinna".

Längre och längre, tyckte väl ungefär det var det jag sa. 95% av alla människor oavsett kön saknar förmågan till skarpa analyser är nog min syn på saken om jag skall vara ärlig.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback