Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-16, 20:41
  #25
Avstängd
Faceboknejtacks avatar
Det är inte ofta jag är inne men detta är en frispark.

Vid två tillfällen så har jag raggat mitt på dan i affärer en gång i vid frysdisken 1999 - 2000
och en gång i kassan 2004 på Ica. Vi har börjat och snacka och sen har jag bett om telefonnummer.
Det har lett till ligga och det var kul.

Jag tror inte att sånt funkar i dag fast man är Svensk som jag. I dag har alla nätet.
Nätet drar ner för folk som mig som är över 50år när det gäller att få snabba hugg.

Jag minns runt 1997 då kunde en man träffa en kvinna på spraychatt utan profilbild och få ligga.
Man bytte till sist bilder via Hotmail men det var högst personligt..
Citera
2017-08-17, 03:48
  #26
Medlem
enlevandemans avatar
Varför ens bry sig om det är normalt och accepterat? Var dig själv och gör det du känner för. Så länge det inte skadar någon. Varför ska vi människor alltid bry sig så mycket om vad andra tycker?
Citera
2017-08-17, 23:33
  #27
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Varför ens bry sig om det är normalt och accepterat? Var dig själv och gör det du känner för. Så länge det inte skadar någon. Varför ska vi människor alltid bry sig så mycket om vad andra tycker?
Det här ska du ta åt dig av, TS! Klart bästa svaret än så länge.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback