Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-08, 02:34
  #1
Medlem
Sichtis avatar
Jag spelade det på c64.

Det var när skateboard vågen kom. Den andra under mitten på 80- talet.

Jag tyckte spelet helt klart var det bästa skate spelet och c64:ans version var mycket bättre än den på NES.

Det kom ett Ski or die sen som jag lirade på Amiga. Men Skate or die minns jag bäst.

Försäljaren som sålde prylar till en tror jag hette Rodney och han hade en unge som hette Lester.
Citera
2017-08-08, 02:55
  #2
Medlem
Ah! Den gamla godingen. Kommer ihåg att joust där man skulle slå ner varandra med såna stora pinnar de har i gladiatorerna. Men det verkade mest vara slump vem som blev nedslagen?
Citera
2017-08-08, 03:06
  #3
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Ah! Den gamla godingen. Kommer ihåg att joust där man skulle slå ner varandra med såna stora pinnar de har i gladiatorerna. Men det verkade mest vara slump vem som blev nedslagen?

Det var banan när man åkte i svimming poolen. Där slogs man även mot Lester.

Mest minns jag street banan när man kunde olla upp på snutbilen på slutet så sirenerna gick igång.

Ramp banan var också grym. Minns att jag var väldigt duktig på den och kunde göra mycket bra trick.
Citera
2017-08-08, 04:50
  #4
Avstängd
Bloodybiffs avatar
Nostalgi!
Citera
2017-08-20, 23:38
  #5
Medlem
För mej är det framför allt Rob Hubbard-soundtracket man minns.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback