Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-07, 23:50
  #1
Medlem
För ett år sedan träffade jag mitt livs kärlek. Det var helt fel tid i livet men eftersom det kom som en blixt från klar himmel så kunde jag bara inte släppa taget om honom utan fick det att fungera. Det har inte varit lätt men vår kärlek och passion till varandra har fått oss att fortsätta.
Igår efter ett obetydligt litet tjafs gjorde han slut.
Han säger att han älskar mig. Han säger att han älskar mina barn från min tidigare relation. Han och barnen har kommit varandra väldigt nära och har en fungerande relation.
Anledningarna som han ger mig till varför han lämnar mig är för mig inte tillräckligt för att göra slut. Antingen döljer han något eller så är jag helt bakom som inte förstår.
Han är helt söndergråten och förkrossad själv och ändå gör han så här. varför? Hur får jag tillbaka honom? Ska jag vara på? Ska jag leka svårfångad? Ska jag bara gråta och gå vidare med mitt liv? Vad ska jag säga till barnen? Hjälp!!!
Citera
2017-08-07, 23:55
  #2
Medlem
whirrs avatar
Han har väl kommit till insikt att det var lillhjärnan (kuken) som tänkte och att du är en värdelös morsa som inte är värt att spendera tiden med. Man kan ju undra varför den andra snubben stack. Aldrig i livet att jag hade fostrat någon annans gökunge.

Nej, inga sympatier.
Citera
2017-08-07, 23:59
  #3
Medlem
Anledningarna som han ger till dig om varför han gör slut borde du nämna, annars är det totalt omöjligt att ge tips, eller råd om hur du ska göra.
Citera
2017-08-08, 00:19
  #4
Medlem
janus36s avatar
Obetydligt tjafs? Däri ligger delar av förklaringen skulle jag tro?
Citera
2017-08-08, 08:35
  #5
Medlem
Om pappan till dina barn lämnade dig och nu den nya killen (läs idioten som tar hand om dina ungar) också lämnar dig så ligger felet uppenbarligen hos dig.

Tjafs? Så typiskt kvinnor att tjata och gnata. Och ni undrar varför vi killar lämar er?

Förresten, vem fan tar hand om andras barn? Jag skulle aldrig göra det. Har du barn går du bort direkt.
Citera
2017-08-08, 21:31
  #6
Medlem
Men lägg av han vill inte ha dig och han vill såra dig så lite som möjligt.Han gråter för han tycker synd om dig och sig själv för det är inte enkelt göra slut för man vet det sårar.

Varför vill du ha någon som inte verkar älska dig, är du inte värd bättre?

Du kan säga att ibland så fungerar det inte och att han gillar dom men att ni inte längre är ihop för ni inte älskar varandra tillräckligt. Blanda inte in nya män fören man verkligen vet detta är HAN..
Citera
2017-08-11, 23:33
  #7
Medlem
Hur skall vi kunna ge tips om vi inte fattar något? Vad var hans motivering?

Känns direkt som att det ligger en hund begraven här, det skall väldigt mkt till för en kille att storgråta (ofta ett dödsfall) och att då göra slut ? Hmm... det är ngt du inte berättar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback