Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-08, 01:53
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assburger913
du kommer ju ändå inte att kunna snacka med folk där för att de kan ju inte svenska och dessutom bidrar du till svart jobb, skattefiffel och bidragsfiffel. Har du rena och hela kläder kommer de tro att du är snut.

Jag skulle rekommendera att du köpte hem starkbira eller mellanöl och drack det hemma. Tanka dig full framför TVn sedan går du en stund när du nyktrat till eller cyklar en sväng eller går till gymmet och kör hårt i en vecka så att du får bort ölmagen. Så börjar du om.

TS är 18 år och får ej handla på bolaget. Det skriver han ett par inlägg in i tråden.
Citera
2017-08-08, 03:49
  #38
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Där jag bor tjänar pizzeriorna även som de lokala sunkpubarna, oavsett vilket hak du går till. Fylltrattarna hänger där dagarna i ända. Stammisar, naturligtvis.
Citera
2017-08-08, 07:53
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 222222
Men normalt sätt så sitter man väl inte på en pizzeria som det vore en bar.
Ser massor av luffiga människor som sitter och super på lokala pizzerian varje helg. Så jo, det är hyfsat normalt, men luffigt.
Citera
2017-08-08, 09:33
  #40
Medlem
Gantz92s avatar
Går du till ett lite sunkigare ställe kommer du knappast vara ensam om att hinka öl hela kvällen. Jag har druckit på en pizzeria varje helg under tidigare månad då det var enda stället som sålde öl i närheten av sommarstället. Tror inte nån brydde sig. Dyrt blev det dock jämfört med en pub.
Citera
2017-08-08, 09:49
  #41
Medlem
Klart du kan! Jag gör det flera gånger i veckan och har så gjort i flera år.
Citera
2017-08-08, 10:42
  #42
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gantz92
Går du till ett lite sunkigare ställe kommer du knappast vara ensam om att hinka öl hela kvällen. Jag har druckit på en pizzeria varje helg under tidigare månad då det var enda stället som sålde öl i närheten av sommarstället. Tror inte nån brydde sig. Dyrt blev det dock jämfört med en pub.
Tycker det ofta är billigare på pizzerior än på vanliga pubar iofs...
Citera
2017-08-08, 10:50
  #43
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrik
Klart du kan! Jag gör det flera gånger i veckan och har så gjort i flera år.
Du är alltså alkis och skiter i vilket. Som att lyssna på en heroinist "det är bara att spruta på det är ingen fara, har själv gjort det i flera år".
Citera
2017-08-08, 11:48
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 222222
Det ska dock tilläggas att det inte rör sig om ett sunk hak som ni beskriver utan en vanlig pizzeria.

Med ytterst få undantag så är en pizzeria i Sverige ett sunkhak per automatik. Självklart kan du sitta där och dricka öl om du vill, men du får stå ut med alkis-vibbarna det medför och en väldigt mörk aura överlag.
Citera
2017-08-08, 12:07
  #45
Medlem
FiffelMonas avatar
Kör på. Där jag kommer ifrån är det inte helt ovanligt att folk käkar, stannar kvar och tar ett par glas för att sedan åka vidare mot stan. Ibland fastnar man hela kvällen och ibland går man direkt. Kör bara, tänk inte så mycket. Vill du sitta där och dricka öl, gör det. Skit i vad folk tycker och tänker om dig
Citera
2017-08-08, 12:16
  #46
Medlem
199702042s avatar
Eriksberg och Mariestad på en pizzeria går nog bra. Men de kulinariska upplevelserna lär vänta.
Citera
2017-08-08, 12:34
  #47
Medlem
Turbotraktors avatar
Bry dig inte om vad andra tycker. Sätt dig och drick bira för fan. Rekommenderar dock att köpa på flaska istället för tappkran. Låt det väl smaka!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback