Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-08, 12:31
  #13
Medlem
ps870s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Tycker att Bosch skruvdragare är under all kritik i jämförelse med konkurrenterna. Borrhammare och sticksågar, inga problem, men jag skulle inte välja Bosch rakt igenom. Ska man bara ha ett batterisystem så skulle jag kört på Makita.

Kanske de gröna men de blå jag har använt fungerar utmärkt.
Citera
2017-08-31, 12:51
  #14
Medlem
devafandas avatar
Stanley fatmax har jag hemma. En skruvdragare, knack och sticksåg och är hur nöjd som helst. Min Makita-kåte polare hade inte mycket illa att säga när han klämde på mina verktyg. Förutom att det inte var makita förståss

Men du kanske har köpt dit kitt redan?
Citera
2017-09-01, 13:24
  #15
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Kanske de gröna men de blå jag har använt fungerar utmärkt.

Gör gärna en jämförelse med en 18v DeWalt, makita eller Hitachi. Kanske ingen jätteskillnad om du drar småskruv, men öka lasten så kommer det att hända grejer. Jag blev oerhört besviken på Bosch skruvdragare när de presterade så mycket sämre än konkurrenterna i samma prisklass.
Citera
2017-09-01, 22:34
  #16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Gör gärna en jämförelse med en 18v DeWalt, makita eller Hitachi. Kanske ingen jätteskillnad om du drar småskruv, men öka lasten så kommer det att hända grejer. Jag blev oerhört besviken på Bosch skruvdragare när de presterade så mycket sämre än konkurrenterna i samma prisklass.

Tycker maskiner med sladd från Bosch (kapsåg, borrmaskin, multiverktyg...) är OK, men deras batteri suger. Därför går, som du säger, skruvdragare bort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback