Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-28, 15:21
  #25
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
WykkedWitch kan omöjligen ge dig svaret på frågan som är ur ditt väsen. Ingen kan hjälpa dig med det svaret. Om du kan inse det, och gå förbi dina mentala blockeringar, så är du närmare sanningen.

Denna fråga: HUR hänger det ihop när ens tidigare liv inte kan manifestera sig som du sade?
Om du ville utveckla hur det är..

Är det inte så att samtliga inkarnationer lever i alla Jag och att det enda man "förlorar" är ens persona.
Citera
2017-08-29, 09:29
  #26
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Ofullständighetens plats är på jorden.
Därför kommer mina tidigare inkarnationer aldrig manifesteras mer. Men jaget blir rikare.

Aldrig Manifesteras . Hur menar du, utveckla!
Citera
2017-08-29, 09:45
  #27
Avstängd
jeanclaudevandammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Det påverkar inte min vandring men jag märker hur ljus tänds i andra som en effekt. Sjävklart drar sig människor ofta mot dig om du har de insikter som kommer med denna position.
Jag kan styra människors humör och levnadsvilja. Jag tappar in till det kollektiva undermedvetna och utför subtil tankemanipulation. Jag har kört distansering i ett halvår nu på jobbet, det är skitdålig stämning, alla går omkring och hatar och är sura på varann. Ingen fattar varför. Jag skall byta till omfamning/attraktion/kärlek nu ett tag, så de får andas ut lite.

Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Aldrig Manifesteras . Hur menar du, utveckla!
Tidigare reinkarnationer lever kvar i det undermedvetna.

Bara töntar och noviser i den här tråden. Era demoner är veka och slappa. Ingen av er är övermänniska.
Den sista reinkarnationen är ren ande, den existerar inte i den fysiska världen.
En verklig mästare kan simma i den tidlösa ocean som är ren ande. Han drunknar inte i sina egna mörka psykiska besvär.

https://www.youtube.com/watch?v=VdasbLKm4s0
__________________
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2017-08-29 kl. 10:25.
Citera
2017-11-05, 04:38
  #28
Medlem
WykkedWitchs avatar
Jag kommer att få välja om jag skall gå ner till jorden än en gång eller ej efter min avmaterialisering.
Visst i mitt liv har egot fört mig vilse i blindo och rätt mycket har jag drunknat. Dock har jag alltid återhämtat mig snabbt. Jag (liksom du i viss mån) har haft mycket med Satan-Lucifer (oavsett definition) att göra och Min left hand luna pathway att sväva har blott tagit sin början.
Jag är redan en övermänniska, Warlock och predestinerad Gud. Skall bara slipa ner min akilleshäl. Angående mina Demoner (vid sida om Spirit teams, GAgs och andra oorganiska varelser) så kan du pejla in Neggaten innan du skriver klart ditt inlägg.

Det blir mycket focus på mig här men jag ingår i en konstellation och mer vill jag inte gå in på det.
Om du vill veta mina skills i skrivandets stund så är det att plantera in information i andras auror, att vara spirituellt-andligt osynlig och att bygga upp ridåer så att dem tror att de kan pejla mig. Ser och känner och komunicerar 24/7 med Neggaten, andar och andra astrala väsen. Jag kan också vara sinister och Wrath men som sagt står jag ganska mycket i startsteget i min pathway.

Detta är en reflektion av ditt tidigare inlägg här
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Jag kan styra människors humör och levnadsvilja. Jag tappar in till det kollektiva undermedvetna och utför subtil tankemanipulation. Jag har kört distansering i ett halvår nu på jobbet, det är skitdålig stämning, alla går omkring och hatar och är sura på varann. Ingen fattar varför. Jag skall byta till omfamning/attraktion/kärlek nu ett tag, så de får andas ut lite.


Tidigare reinkarnationer lever kvar i det undermedvetna.

Bara töntar och noviser i den här tråden. Era demoner är veka och slappa. Ingen av er är övermänniska.
Den sista reinkarnationen är ren ande, den existerar inte i den fysiska världen.
En verklig mästare kan simma i den tidlösa ocean som är ren ande. Han drunknar inte i sina egna mörka psykiska besvär.

https://www.youtube.com/watch?v=VdasbLKm4s0
Citera
2017-11-05, 22:56
  #29
Avstängd
jeanclaudevandammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
...Jag är redan en Warlock...

hmm.. Warlock, är en krigslåga, en eld. Ett lås. Ett spjut.
https://www.youtube.com/watch?v=GkBqFS0sFlI

Kärlekens färg är grön. Som våren.
https://www.youtube.com/watch?v=g6VPch65QPU

Prefixet -Car, kommer av Charon, färjekaren i hades. Car- är en död kropp. Ett lik Carcass, dött kött Carne, köttätare carnivore, asätare carrion bird. Car är en bil, ett dött skal. Ett dött fordon. Carnage är en masslakt av kroppar. Carpenter bygger döda skal. Cartographer ritar avbilder av verkligheten, en character är en roll vi spelar. To care är att bry sig, "to care or not to care, that is the question?" "Carpe diem" betyder skörda dagen, inte fånga dagen. Chariot är en vagn, gamla tidens bil. Carton är en kartong. Ett kar är en behållare. Den måste fyllas av vilja.


Vill du ha en överdos visdom?
__________________
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2017-11-05 kl. 23:13.
Citera
2017-11-08, 11:35
  #30
Medlem
Viddernas-Mans avatar
Vafan är detta för trams? Ett gäng finniga, millenials som läst LaVey och flummat runt på Joy of Satan och nu tror att de är unika, vackra snöflingor?

Jävla pissluffare!
Citera
2017-11-18, 22:32
  #31
Medlem
WykkedWitchs avatar
Inget fel med att sätta sig själv på en piedestal i en ständigt uppåtgående elitistisk spiral.
Skillnaden mellan att drömma och att planera spirituell framgång är att ha mål och du,.. har du någonting att förlora, eller - besides, det är sånna Svin som du som söker hindra oss som vill behålla våran individualitet och bli en gudomlighet.
Egentligen är du ett harmlöst offer. Pig.
Citat:
Ursprungligen postat av Viddernas-Man
Vafan är detta för trams? Ett gäng finniga, millenials som läst LaVey och flummat runt på Joy of Satan och nu tror att de är unika, vackra snöflingor?

Jävla pissluffare!
Citera
2017-11-22, 00:19
  #32
Medlem
Övermänniska, warlock, predestinerad gud och guuuud vet allt.

Ni borde ärligt använda era övermänskliga krafter till att bidra till ett bättre och tryggare samhälle än att sitta på fb och slå er själva på bröstet.
Upplysta, divine, guds sista sändebud, satans rättmäktige avkomma, jeeezus whatever. Genom självhävdelse och högmod är man onekligen INTE master of reincarnation.

Trodde att jag skulle få en intressant läsning om ämnet i tråden. Men det är ju bara rena rama dagisfasoner. "jag är bäst" "nej jag är bättre än dig " etc etc
Citera
2017-11-22, 06:21
  #33
Medlem
WykkedWitchs avatar
Du ser ju inte längre än näsan räcker,. och du är förmodligen bara en följare och en liten härmapa i samhället som vill att jag skall ta åt mig. Om du kunde läsa så såg du att det egentligen inte handlar om självhävdelse och högmod istället handlar det om Stolthet och en okuvlig vilja att självförverkliga sig HELT . Du kommer aldrig att förstå (bara för att du är en följare samt äckligt Supersvensk i ditt inre tankesätt) Man MÅSTE dessutom respektera sig själv FÖRE man kan respektera andra - man måste alltså sätta på sig syrgasmasken på sig själv FÖRE man vänder sig till er andra.
Alla kan nog inte att komma lika långt/högt i svängningshastighet wtf ever you call it. Livet har lärt mig att du så att säga är sååå utbytbar.
Citat:
Ursprungligen postat av GwyJen
Övermänniska, warlock, predestinerad gud och guuuud vet allt.

Ni borde ärligt använda era övermänskliga krafter till att bidra till ett bättre och tryggare samhälle än att sitta på fb och slå er själva på bröstet.
Upplysta, divine, guds sista sändebud, satans rättmäktige avkomma, jeeezus whatever. Genom självhävdelse och högmod är man onekligen INTE master of reincarnation.

Trodde att jag skulle få en intressant läsning om ämnet i tråden. Men det är ju bara rena rama dagisfasoner. "jag är bäst" "nej jag är bättre än dig " etc etc
__________________
Senast redigerad av WykkedWitch 2017-11-22 kl. 06:44.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback