Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-19, 18:22
  #8629
Medlem
Zoom008s avatar
Det var riktigt glädjande att inte media rapporterade om tokskallarna igår. Det var bara DN vilket gjorde att jag började tvivla på om prenumerationen är rätt? Artikeln försvann ganska snabbt då dom antagligen märkte att ingen annan brydde sig. Siffran var i alla fall 500 pers på Sergels torg. Själva skrev #vistårinteut att det var 1000. Ingen kräver dock att föreningen ska klara att räkna då dom har väldigt svårt att fatta generellt.
__________________
Senast redigerad av Zoom008 2018-02-19 kl. 18:25.
Citera
2018-02-19, 19:21
  #8630
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om dom är fattiga ska dom inte ta hem en krävande afghanhane. Dessutom får dom inte pengar om barnets verkliga ålder kommit fram och att ungen är närmare 30. Därför hade du alla fel. Pensionären borde också vara mindre sexuellt aktiv men hormonerna kanske börjar blomstra när dom ser svartmuskiga barn?
Klart att de får betala sin del av hyran, som inneboende, vilket underlättar rejält för en fattigpensionär.
I övrigt, väx upp. Allt handlar inte om sex.
Citera
2018-02-19, 19:50
  #8631
Moderator
Tinuviels avatar
Fatemeh Khavari fortsätter sin kampanj och bryr sig inte om fakta i syfte att vinna snabba politiska poängen - respektlöst nog vad gäller ett dödsfall.

Hon twittrar:
Citat:
En till ensamkommande tog sitt liv igår. Samtidigt vill Sverige utvisa en ateist ungdom till Afghanistan på Tisadg! Redan nu har alla ungdomarna på försvararen vägrat äta eller dricka för solidaritet med sin kompis. Vad händer i Sverige?
https://www.expressen.se/nyheter/ens...ource=facebook

Den ensamkommande tog sitt liv i september, inte igår. Dessutom kopplar hon oärligt samman det med personer som ska utvisas. Den afghan som tog sitt liv hade fått uppehållstillstånd, den utlösande faktorn (efter en längre tid av psykisk ohälsa) var att han inte hade rätt till familjeåterförening.

Antingen ljuger Fatemeh, men mer sannolikt är att hon inte kan ta till sig svenska på den nivå som artikeln är skriven på. Dags för Ung vänster och Elin Morén att ta över kontot igen.
Citera
2018-02-19, 20:06
  #8632
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Antingen ljuger Fatemeh, men mer sannolikt är att hon inte kan ta till sig svenska på den nivå som artikeln är skriven på. Dags för Ung vänster och Elin Morén att ta över kontot igen.

Måste nog vara svenskan, i det här fallet. Ingen är väl så dum eller fräck att man länkar till en artikel som klart och tydligt motbevisar det man just skrivit.

Citat:
postat 19 februari 2018:

"En till ensamkommande tog sitt liv igår."
Citat:
"Den 6 september dödförklarades Aref, på samma dag som han fick sitt nya, svenska personnummer. Och dagen efter stängde läkaren av maskinerna."
Citera
2018-02-19, 20:09
  #8633
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Måste nog vara svenskan. Ingen är väl så dum eller fräck att man länkar till en artikel som klart och tydligt motbevisar det man just skrivit.
Det är rätt illa att man i sin iver att driva sin agenda inte bryr sig tillräckligt för att ta reda på fakta.
Citera
2018-02-19, 20:11
  #8634
Medlem
Gabriel2017s avatar
När jag hör om Ung i Sverige, så ser jag vänsterpartiets skapelse, V bedriver en subversiv verksamhet emot Sveriges riksdag och svenska folket, genom deras skapelse ’Ung i Sverige’.
Citera
2018-02-19, 20:23
  #8635
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Även i Göteborg har man demonstrerat. Ett intressant citat ur artikeln:



Hade varit intressant att se utfallet av den omröstningen.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...ngar-1.5197772

Det är faktiskt synd om honom batikhäxorna har verkligen lurat honom att de har majoriteten med sig. Jag tycker att vi ska visa hänsyn och faktiskt driva på en folkomröstning om ensamkommande och invandring.
Citera
2018-02-20, 00:09
  #8636
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Klart att de får betala sin del av hyran, som inneboende, vilket underlättar rejält för en fattigpensionär.
I övrigt, väx upp. Allt handlar inte om sex.
Jasså! Vad får afghanbarnen pengar till hyran ifrån? Enligt vad jag förstått ska dom åka till migrationsverkets boende och bidragen dras in. Nu blev jag ännu mer övertygad om att pensionärerna i så fall är sexuellt utsvultna och att barnen får betala av i natura. Har du hört talas om dom gamla tanterna som reser till Gambia och ligger med unga negrer? Hormonerna vaknar till liv rejält av nån anledning. Bara för att inte kärringarna gillar dig betyder inte att dom är likgiltiga för skäggiga barn.
Citera
2018-02-20, 00:26
  #8637
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Det är faktiskt synd om honom batikhäxorna har verkligen lurat honom att de har majoriteten med sig. Jag tycker att vi ska visa hänsyn och faktiskt driva på en folkomröstning om ensamkommande och invandring.
I september får pajasen se att svenska folket röstade emot allt vad invandring och asylsökande lögnhalsar heter. Förhoppningsvis är han redan väck då men det finns väl internet i Kabul.
Citera
2018-02-20, 06:37
  #8638
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jasså! Vad får afghanbarnen pengar till hyran ifrån? Enligt vad jag förstått ska dom åka till migrationsverkets boende och bidragen dras in. Nu blev jag ännu mer övertygad om att pensionärerna i så fall är sexuellt utsvultna och att barnen får betala av i natura. Har du hört talas om dom gamla tanterna som reser till Gambia och ligger med unga negrer? Hormonerna vaknar till liv rejält av nån anledning. Bara för att inte kärringarna gillar dig betyder inte att dom är likgiltiga för skäggiga barn.
Från dig, om du betalar skatt.
Att de flesta inte är barn, är väl de flesta överens om vid det här laget. Att de flesta inte klarar sig själv, trots att de är vuxna, är också känt. Samt att vi har bostadsbrist.
Det har gjorts försök med att få folk att frivilligt ta in en "flykting" i sitt hem, med skralt resultat. Och något tak för vad de får kosta, finns inte, mig veterligen. Folk tjänar pengar på asylindustrin dagligen. Och det är väl inte så konstigt om även pensionärer skulle kunna göra så också.

Kärringarna gillar inte mig, eftersom jag är en kärring själv. Och jo, jag är rätt likgiltig inför skäggiga barn som inte är mina egna.
Citera
2018-02-20, 14:52
  #8639
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Från dig, om du betalar skatt.
Att de flesta inte är barn, är väl de flesta överens om vid det här laget. Att de flesta inte klarar sig själv, trots att de är vuxna, är också känt. Samt att vi har bostadsbrist.
Det har gjorts försök med att få folk att frivilligt ta in en "flykting" i sitt hem, med skralt resultat. Och något tak för vad de får kosta, finns inte, mig veterligen. Folk tjänar pengar på asylindustrin dagligen. Och det är väl inte så konstigt om även pensionärer skulle kunna göra så också.

Kärringarna gillar inte mig, eftersom jag är en kärring själv. Och jo, jag är rätt likgiltig inför skäggiga barn som inte är mina egna.
Vem tar in en skäggig unge frivilligt om man inte är lite störd själv? Klart det är någon slags sjuklig böjelse då dom fäster sig vid individen och blir som galna av hänförelse. Enligt vad jag förstått så blir det åldrande barnet utan bidrag och hänvisad till migrationsverkets egna boendet i väntan på deportering. Att det inte finns så många som släpper in skäggisarna är ju tur så inte helsa svenska folket kärat ner sig.

Hur vet du att kärringarna inte gillar dig? Har du försökt att närma dig och tala med dom? Samma fråga som man får när det gäller tiggare.
__________________
Senast redigerad av Zoom008 2018-02-20 kl. 14:55.
Citera
2018-02-25, 11:15
  #8640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Video med sång från dagens demonstration.

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=h7Bh1gUYLSE

Urk. Är dessutom säkert en manlig kastratsångare som "sjunger".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback