Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-17, 07:57
  #2821
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Vilken fånig jäkla artikel, det är väl betydligt mer troligt att de som klagar i själva verket är de som röstat SD (ni vet, dom som är emot invandring). "Jag är inte rasist men.." hör ju till deras hälsningsfras.

Tills några andra siffror visar sig så är detta det mest troliga.

SDare på Södermalm? Alla som röstar på SD bor ju på landsbygden har journalister boende på söder sagt. Om Söder fick bestämma har SD inte nått riksdagsspärren för 2014 Jag är inte rasist men hör ju annars till pk-elitens fraser.

Du menar när Aftonbladet har gjort en neutral undersökning som vi tar framför valresultat.
Citera
2017-08-17, 07:59
  #2822
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Jag var till medis igår...

Det var ett spektakel utan dess like, ett grönt tält stod upp mot Götgatan.
Hazarerna satt på trappan och polisen stod med armarna i kors, bilen var parkerad på Götgatan.
Det såg fördjävligt ut rent ut sagt. Som ett läger - nedskräpningen måste total.

När var tillbaka på perrongen såg jag Hazarer ( 20 års ålder ) komma gåendes, de tittade inte på mig. Jag visste precis var de skulle.

Jag gick bara förbi på Götgatan men är det BARA "hazarmän" som sitter där ?
Undrar vad polisen gör där? Ska det vara kostsam dygnet runt bevakning för att förhindra att inte NU kommer och kör Abdulla, Mohammed go away?
Citera
2017-08-17, 08:03
  #2823
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Sedan följer klagomål på nedskräpning, förändrad gatubild, att man känner sig otrygg och orolig och sedan en rad förslag på lösningar som att antingen flytta på demonstrationen till någon annan stadsdel till att upplösa den.

Satans jävla lattekommunister på Södermalm som gillar olika och hashtaggar refugees Welcome får lite multikulti i hemkvarteren och deras slutsats är inte "det här var skit, skicka Afghanerna till Afghanistan" utan istället "det här var skit, skicka Afghanerna till en stadsdel där andra svenskar får ta konsekvenserna".

Vad fan är det för människor? Är de ens att betrakta som människor?

Ärligt talat, dessa satans... insekter har inte ens noll existensberättigande, de har ett negativt existensberättigande. Kosmos hade varit en bättre plats om de fanskapen upplöstes i ett syrabad.
Citera
2017-08-17, 08:10
  #2824
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Satans jävla lattekommunister på Södermalm som gillar olika och hashtaggar refugees Welcome får lite multikulti i hemkvarteren och deras slutsats är inte "det här var skit, skicka Afghanerna till Afghanistan" utan istället "det här var skit, skicka Afghanerna till en stadsdel där andra svenskar får ta konsekvenserna".

Vad fan är det för människor? Är de ens att betrakta som människor?

Ärligt talat, dessa satans... insekter har inte ens noll existensberättigande, de har ett negativt existensberättigande. Kosmos hade varit en bättre plats om de fanskapen upplöstes i ett syrabad.

Ja dom väcker verkligen hat och avsky hos en! Jag hoppas att det kommer en dag när vi kan deportera dessa missfoster också?
Citera
2017-08-17, 08:11
  #2825
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Påminner lite om när härbärget flyttade från Fridhemsplan till Mariatorget, det blev en djävla massa protester från salongskommunisterna, fyllon och pundare fick inte beblanda sig med skenheligt patrask.

Nja, nu har jag bott på Söder sen 96 och att tro att söder ngnsin varit ngn städad stadsdel är hel fel. Tyder bara på att man inte har ngn aning.

Härbärget som du refererar till hamnade på Högbergsgatan, tätt intill där jag tidigare har bott. Helt rätt att det inte blev trevligare där. Men det var rätt illa redan före i Fatburen och Helmich Romans park..osv.
Citera
2017-08-17, 08:19
  #2826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det är väldigt lungt innanför tullarna. Där märks förslummningen av Sverige som minst.

Åk till Skärholmen och Kista centrum och titta.

Åk sedan till Brunogallerian och Sture gallerian och titta.

Beskriv skillnaden.

Jag har bott innanför tullarna längeeeeee och på 3 olika platser . Jag vet men efter att polisen mitt i natten stormade en lgh under mig flyttade jag till ett område som präglades av villstadboende.
Citera
2017-08-17, 08:37
  #2827
Medlem
Uppenbarligen är några av de bilder på gamla damer och unga Afghaner bara fake, enligt tidningen Metro.
Fast det kunde vi nog ha gissat ändå.
Citera
2017-08-17, 08:39
  #2828
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak
Ja dom väcker verkligen hat och avsky hos en! Jag hoppas att det kommer en dag när vi kan deportera dessa missfoster också?

Har inte nästan alla #skickamigistället flyttat till Afghanistan istället för barnen?
Citera
2017-08-17, 08:40
  #2829
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Uppenbarligen är några av de bilder på gamla damer och unga Afghaner bara fake, enligt tidningen Metro.
Fast det kunde vi nog ha gissat ändå.
Det är ju en Nepal-kvinna (Sherpa?) som synts på alla bilder, och det skulle inte förvåna mig om hon redan har uppehållstillstånd sedan fler år tillbaka.

Edit: Aha, du menar bilder som spridits med syfte att smutsa ner svenska kvinnors syfte, såg nu.
__________________
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-08-17 kl. 08:42.
Citera
2017-08-17, 08:42
  #2830
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Augusti och September är de månader när folk flyttar dvs byter bostad.

Det finns säkerligen en fullt berättigad skräck hos diverse överbelånade BRF-innehavare för en negativ utveckling vad gäller bostadspriserna, när tilltänkta köpare och deras familjer nu ska berikas genom att ha diverse exotiska inslag en masse utanför köksfönstret på obestämd tid.


Citat:
En bostadsrättsförening på Södermalm tillämpar fri andrahandsuthyrning för medlemmarna, vilket är ytterst ovanligt. Det här har gjort att priserna på bostadsrätterna trissas upp rejält. Kritiker varnar samtidigt för att stor andrahandsuthyrning kan leda till otrygghet bland de boende.
En lägenhet på 29 kvadratmeter har nyligen sålts i föreningen till det hisnande priset av 3.400.000 kronor. Kvadratmeterpriset hamnade på 117.000 kronor.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...-for-topp-pris

Undra vad hur mycket man får in om man ställer in två våningssängar och hyr ut till en 6 st. s.k. barn? Smart upplägg att låta skattebetalarna betala din innerstadslägenhet.
Citera
2017-08-17, 08:45
  #2831
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Sossarna vädrar medvind i opinonen och kommer sätta in kavallerichock mot Hazarerna och Afa.
https://youtu.be/dT1AbXqG_2Y

Såssarna kör med samma taktik som tidigare
man kastar ett lagom stort köttben till opinionen tillsammans med ett löfte som man sedan backar på

Såssarna har chansen nu att visa handlingskraft när det gäller invällare. OM du inte uppfyller kraven så åker du ut ur landet

I dag finns det inga korrekta uppgifter på hur många som uppehåller sig i landet illegalt, så Svetsarn löfte om ordning och reda var bara trams och lögner
Citera
2017-08-17, 08:49
  #2832
Medlem
jag var lite otydlig, men detta är artikeln:

https://www.metro.se/artikel/den-här...ån-en-porrfilm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback