Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-30, 22:50
  #1201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Jaha? Underligt om man inte gillar laget för att tränaren deras är ärlig och säger saker som man normalt inte hör.. Jaja, tycker att det borde vara tvärtom.

Håller med, rätt uppfriskande att kunna höra tränare att ge kritik åt det hållet istället för att gnälla om hur bortdömda man har blivit vilket Eldebrink hade en förmåga att göra om och om igen.
Citera
2017-11-30, 22:51
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Stäng av han för gott eller i alla fall för resten av säsongen. Sådana spelare hör inte hemma på isen där andra normala hockeyspelare försöker göra sitt bästa.
Absolut. Men då kommer några Real Fuleå spelare ligga i zonen för att gå samma öde till mötes.
Citera
2017-11-30, 22:57
  #1203
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Jaha? Underligt om man inte gillar laget för att tränaren deras är ärlig och säger saker som man normalt inte hör.. Jaja, tycker att det borde vara tvärtom.
Vem säger sådant? Att det egna laget fått för många power play? Ingen normal tränare. Vem ger Erik Forssell matchpucken efter det avgörande målet i sjunde avgörande semifinal? Allt är så tillrättalagt, finns inget genuint över honom.
Citera
2017-11-30, 23:07
  #1204
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad ska man gissa på för Plastsös Rahimi?
10 matcher? Eller 7 kanske?

Rahimi hann ju bara spela 1 felfri match sen förra avstängningen på 3 matcher så solklarare återfallsförbrytare är svårt att hitta. Jag gissar på 5 matcher bara därför. Om det var någon annan hade det nog blivit 3.

Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Absolut. Men då kommer några Real Fuleå spelare ligga i zonen för att gå samma öde till mötes.

Luleå har noll avstängningar hittills. Hur många har FBK?

Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Vem säger sådant? Att det egna laget fått för många power play? Ingen normal tränare. Vem ger Erik Forssell matchpucken efter det avgörande målet i sjunde avgörande semifinal? Allt är så tillrättalagt, finns inget genuint över honom.

Nej, han utstrålar inte direkt någon passion inför sin förening. Men det kanske passar Växjö rätt bra ändå.
Citera
2017-11-30, 23:10
  #1205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Rahimi hann ju bara spela 1 felfri match sen förra avstängningen på 3 matcher så solklarare återfallsförbrytare är svårt att hitta. Jag gissar på 5 matcher bara därför. Om det var någon annan hade det nog blivit 3.



Luleå har noll avstängningar hittills. Hur många har FBK?



Nej, han utstrålar inte direkt någon passion inför sin förening. Men det kanske passar Växjö rätt bra ändå.

5 är alldeles för lite för Rahimi. möjligen 5+2. hur fan man ens komma på något så jävla dumt.
Citera
2017-11-30, 23:29
  #1206
Medlem
Illusioners avatar
Skönt med en trea idag. Kvalspelet kommer längre och längre bort. Spelet ser fortfarande ut som skit dock.

Det är tur att vi har Rautio!
Citera
2017-11-30, 23:54
  #1207
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Yes! Nu är vi på G! Men det fan skrämmer mig lite med våra målisar! Ena stunden kan dom briljera, för att nästa skänka bort en match och släppa in mål som Pelle 10år i knattelaget skulle ha tagit....kul att det förhoppningsvis börjar vända!
Vi har haft matcher också som det här laget ska slå. Kommande matcher blir svåra...
Citera
2017-12-01, 02:06
  #1208
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Vi har haft matcher också som det här laget ska slå. Kommande matcher blir svåra...

Ja absolut! Det är fasen läskigt hur mycket det mentala spelar in! Är ju typ samma lag, som förra året, till och med lite slipat (förhoppningsvis) så man kan ju slå ALLA lag! frågan är om dom själva tror det, men några segrar nu, har förhoppningsvis ingjutit lite självförtroende!
Jag hoppas ju såklart också stenhårt att det ska lyfta, men Växjö blir ju lite en mätning på vad vi står egentligen...Växjö fan stör mig alltså...har ju sånt jävla flow, och tycks inte ha några dippar öht! fast å andra sidan har dom ju spelat i högsta serien i 5 min, så det lär ju komma....

Ja, lite avis är jag! Det gör liksom extra ont när det borde gå bra, men inte gör det!
__________________
Senast redigerad av Schnyggve 2017-12-01 kl. 02:10.
Citera
2017-12-01, 12:05
  #1209
Medlem
JoshTees avatar
Hur många matcher hann Rahimi spela efter sin avstängning? Var det 1,5? Lär bli ett kännbart straff med tanke på att man ska straffa återfallsförbrytare extra hårt.
Meningen med att stängas av är väl att spelarna ska lära sig en läxa. Rahimi måste fan rannsaka sig själv lite!

Edit. Var alltså 1,5 vecka sen han senast gjorde nåt som ledde till avstängning. Och det har hänt flera gånger innan detta också.
__________________
Senast redigerad av JoshTee 2017-12-01 kl. 12:11.
Citera
2017-12-01, 12:06
  #1210
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Skönt med en trea idag. Kvalspelet kommer längre och längre bort. Spelet ser fortfarande ut som skit dock.

Det är tur att vi har Rautio!

Sa ju att ni skulle gå om Örebro. Gick dock lite snabbare än jag trodde. Ni har faktiskt en rätt bra chans på topp-6.
Citera
2017-12-01, 12:15
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Hur många matcher hann Rahimi spela efter sin avstängning? Var det 1,5? Lär bli ett kännbart straff med tanke på att man ska straffa återfallsförbrytare extra hårt.
Meningen med att stängas av är väl att spelarna ska lära sig en läxa. Rahimi måste fan rannsaka sig själv lite!

Edit. Var alltså 1,5 vecka sen han senast gjorde nåt som ledde till avstängning. Och det har hänt flera gånger innan detta också.

Allt annat under 7-10 matcher tycker jag skulle vara konstigt. Fast livstid skulle passa bäst med att kasta ut Plastsjö ur svensk hockey.
Citera
2017-12-01, 12:43
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Hur många matcher hann Rahimi spela efter sin avstängning? Var det 1,5? Lär bli ett kännbart straff med tanke på att man ska straffa återfallsförbrytare extra hårt.
Meningen med att stängas av är väl att spelarna ska lära sig en läxa. Rahimi måste fan rannsaka sig själv lite!

Edit. Var alltså 1,5 vecka sen han senast gjorde nåt som ledde till avstängning. Och det har hänt flera gånger innan detta också.
Har du kollat tacklingen eller har du bara sätt att de är rahimi som gjorde den? För ja han va avstängd för typ 2 matcher sen. Men tacklingen i säg vill jag inte lägga på Rahimi. De är minst lika mycket Emanuelssons fel som kommer lågt och kollar på puck. Så tacklingen i sig va bra.
Citera
shl

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback