Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-01, 11:01
  #2545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Du
Det får du då länka till.
Citera
2018-04-04, 12:32
  #2546
Medlem
vapor21s avatar
Dahlin utsedd till SHL:s junior 17/18. Ett liiitet plåster på såren för honom iaf, stort grattis!
Citera
2018-04-04, 14:38
  #2547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Dahlin utsedd till SHL:s junior 17/18. Ett liiitet plåster på såren för honom iaf, stort grattis!
Mycket välförtjänt.
Citera
2018-06-20, 15:04
  #2548
Medlem
DrSheldonCoopers avatar
Var på shl.se kan man hitta statistik för enskilda matcher under säsongen 17/18?
Under statistikfliken och sedan matcher( https://www.shl.se/statistik/matcher...meType=regular ) hittar jag bara slutresultat och publik, men om jag även vill ha skottstatistik, utvisningsminuter, PP-mål etc? Finns inte detta tillgängligt för enskilda matcher på shl.se?
Citera
2018-07-09, 23:48
  #2549
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSheldonCooper
Var på shl.se kan man hitta statistik för enskilda matcher under säsongen 17/18?
Under statistikfliken och sedan matcher( https://www.shl.se/statistik/matcher...meType=regular ) hittar jag bara slutresultat och publik, men om jag även vill ha skottstatistik, utvisningsminuter, PP-mål etc? Finns inte detta tillgängligt för enskilda matcher på shl.se?

Jag orkar inte leta åt dig, men rent allmänt kan jag konstatera att shl.se är en totalt värdelös sida. Exempelvis mörkas statistiken angående avstängningar. De kretiner som sköter denna sida har ingen vilja att främja hockeyintresset i riket utan försöker först och främst framställa sig själva som en perfekt organisation utan någon som helst brist. Patetiskt är ett väldigt milt omdöme.

Det är bara så här att alla stats ska finnas tillgängliga för gemene man oavsett vad det handlar om. Rubbet. Gigantiskt misslyckande av SHL som fortsätter bedriva sin "skyddade verkstad".
Citera
shl

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback