Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-06, 11:16
  #1
Medlem
Anledningen till att psykiatrin påstår att män alltid vill knulla det de får erektion av, och att de som förklarar att de inte vill antingen "förnekar" det eller "är omedvetna" om det, kan vara att få så många män som möjligt som hör psykiatrins påståenden att identifiera sig som en mängd sexbrottsliga böjelser. Framför allt det stora antal män som inte vågar gå till penisundersökningar men är medvetna om att de får erektion i sammanhang som det skulle vara mycket olämpligt att vilja ha sex med de ingående personerna/varelserna i, typ det mörkertal män som får erektion lika ospecifikt som kvinnor blir våta vars existens går att ana genom det faktum att hjärnor inte är svartvitt manliga eller kvinnliga utan de flesta hjärnor är både och. Syftet kan vara att få helt oskyldiga män att tro att de kommer att vilja begå sexbrott, så att dessa män går med i organisationer som vill legalisera de hemska brotten.

Kan det vara så att dessa hemska organisationer helt enkelt har köpt psykiatrin till att påstå att erektion är lika med böjelse för männens det i det fördolda syftet att få in fler män i sina organisationer? Och därmed få mer slagkraft för sin hemska agenda?
2017-08-06, 11:38
  #2
Medlem
Det här inlägget är så rörigt så jag fattar ingenting. Det enda jag förstår är om du undrar om psykiatrin på något sätt är inblandade, har jag förstått rätt? Självklart så är de inte det, alla dina funderingar verkar enbart vara flum, och helt obegripliga.
2017-08-06, 11:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Det här inlägget är så rörigt så jag fattar ingenting. Det enda jag förstår är om du undrar om psykiatrin på något sätt är inblandade, har jag förstått rätt? Självklart så är de inte det, alla dina funderingar verkar enbart vara flum, och helt obegripliga.
Jag menar att psykiatrin kan vara korrumperad av sexbrottsliga organisationer på samma sätt som forskningen om rökningens faror länge var korrumperad av tobaksföretag.

Låt mig förklara: teorin går ut på att hemska organisationer vill få mer stöd för sin agenda, så de köper psykiatrin i hemlighet till att få fler män att tro att de "undermedvetet" är perversa. Detta åstadkommer psykiatrin genom att påstå att alla män vill ha sex med allt som ger dem erektion. Då det inte finns någon avgörande skillnad mellan manliga och kvinnliga hjärnor finns det säkert många män som får erektion i lika många "olämpliga" situationer som kvinnor blir våta i, bara det att dessa män oftast inte vågar gå till undersökningar av när de får erektion. Konspiratörernas syfte är, enligt teorin, att fler män ska tro att de är "undermedvetet perversa" och gå med i de hemska organisationer som försöker legalisera de hemska brotten. Detta gäller inte bara de få män som går till undersökningar utan även de många män som vet i vilka situationer de har fått erektion.
2017-08-06, 12:10
  #4
Medlem
Xer0s avatar
Nej.

1. Det finns inga indikationer på detta.
2. Det är klart att det finns skillnader mellan manliga och kvinnliga hjärnor.
3. Är du pedofil?
__________________
Senast redigerad av Xer0 2017-08-06 kl. 12:14.
2017-08-06, 12:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Nej.
Detta är ett forum för att spekulera om konspirationer, inte för absoluta ja eller nej.

Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
1. Det finns inga indikationer på detta.
Som sagt, det är spekulationer.

Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
2. Det är klart att det finns skillnader mellan manliga och kvinnliga hjärnor.
Inga absoluta skillnader utan de flesta hjärnor har både manliga och kvinnliga drag. Vissa hjärnor kan inte könsbestämmas, https://www.newscientist.com/article...-female-brain/

Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
3. Är du pedofil?
Absolut inte, jag HATAR övergrepp mot barn! Barnen kan absolut inte samtycka utan de ska skyddas! Alla barn ska skyddas oavsett utseende, brottslingen ska inte kunna gömma sig bakom att offret "såg könsmoget ut".

För övrigt, djur ska också skyddas. De kan inte heller samtycka.
__________________
Senast redigerad av afraidofattklittra 2017-08-06 kl. 12:45.
2017-08-06, 12:48
  #6
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra

Inga absoluta skillnader utan de flesta hjärnor har både manliga och kvinnliga drag. Vissa hjärnor kan inte könsbestämmas, https://www.newscientist.com/article...-female-brain/

Det där är en feministiskt vinklad sensationsartikel.

http://www.sciencemag.org/news/2017/...-men-and-women

Du vet själv att män och kvinnor fungerar helt olika i olika avseenden och det är naturligtvis inte en slump att det är så.
__________________
Senast redigerad av Xer0 2017-08-06 kl. 12:55.
2017-08-06, 13:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Det där är en feministiskt vinklad sensationsartikel.

http://www.sciencemag.org/news/2017/...-men-and-women

Du vet själv att män och kvinnor fungerar helt olika i olika avseenden och det är naturligtvis inte en slump att det är så.
Det finns flera exempel i artikeln som du länkar till som talar emot tesen om att män och kvinnor är helt väsensskilda:

Despite the study’s consistent sex-linked patterns, the researchers also found considerable overlap between men and women in brain volume and cortical thickness, just as you might find in height. In other words, just by looking at the brain scan, or height, of someone plucked at random from the study, researchers would be hard pressed to say whether it came from a man or woman. That suggests both sexes’ brains are far more similar than they are different.

och

Ruigrok notes one factor that should be addressed in future studies: menopause. Many of the women in the study were in the age range of the stages of menopause, and hormonal fluctuations have been shown to influence brain structures. That may have played some role in the sex differences noted in the study, she says.

Inget som säger emot artikeln jag länkade till alltså. För övrigt, om manliga och kvinnliga hjärnor hade helt olika sexualitet så hade ett inslag av feminina drag inte kunna läsas och bli homosexuellt beteende i en manlig hjärna. Precis som att någon som bara kan svenska inte kan läsa instruktioner på finska.

Och för att göra det helt klart var jag står i åsikter: jag anser att byxmyndighetsåldern bör höjas, att domstolar ska sluta göra undantag för att offret "såg äldre ut", samt att även straffen för tidelag ska bli hårdare.

Edit: jag ser i dina tidigare inlägg, Xer0, att du är högerextrem och främlingsfientlig. Tänk på hur det kan vinkla ditt sätt att läsa artiklar!
__________________
Senast redigerad av afraidofattklittra 2017-08-06 kl. 13:10.
2017-08-06, 13:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Nej du har fel. Du får tänka om och tänka rätt helt enkelt.
På vilket sätt har jag fel? Det jag klistrade in på engelska stod i artikeln som du länkade till!
2017-08-06, 13:14
  #9
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra
På vilket sätt har jag fel? Det jag klistrade in på engelska stod i artikeln som du länkade till!

Jag tänker inte sitta och tjafsa med dig kring din politiska övertygelse.

När det gäller sex så borde det helt förbjudas innan giftemå. Men om man är Arab får man gifta sig med 14 åringar, det står i koranen.
2017-08-06, 13:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Jag tänker inte sitta och tjafsa med dig kring din politiska övertygelse.

När det gäller sex så borde det helt förbjudas innan giftemål, om man inte är arab, för då får man gifta sig med 14 åringar, det står i koranen.
Jag tycker inte att religion och äktenskap ska spela roll. 18-åringar, gifta eller ogifta ska få knulla som de vill med andra vuxna (jag är ambivalent när det gäller 16 och 17 åringar, lutar mest åt förbud där med), barnäktenskap är fel! Lagen ska gälla alla oavsett religion.

För övrigt kommenterar du inte ens det jag skrev om könsskillnader faktamässigt. Varför pratar du BARA politik i långa meningar och begränsar dig till oneliners när det gäller biologi?
2017-08-06, 13:23
  #11
Moderator
bernad_laws avatar
Nej, det funkar inte. Skriv en begriplig trådstart så skall du se att vi kan diskutera ämnet. /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback