Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-05, 21:35
Medlem
Craiggs avatar
Jag är en kille på 20 år, och jag har ungefär en sån här frisyr:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...ard-styles.jpg

fast helt rakt hår.

Har fått blandad kritik angående mitt hår. Vissa tjejer har gillat att ta i det, medan andra tjejer hellre föredrar korthåriga snubbar.

Vad tycker ni tjejer generellt om män med långt brunt hår?
Citera
2017-08-05, 21:44
Medlem
whirrs avatar
Som jesus?

https://www.youtube.com/watch?v=kyBooryxZ4M

Det finns väl kvinnor till allt.
Citera
2017-08-05, 21:45
Medlem
AlfaQhards avatar
Du måste även rätt form på huvudet, har du stort eller runt huvud passar de inte.
Citera
2017-08-05, 21:46
Hippiestilen dog ut på 70-talet...
Citera
2017-08-05, 21:50
Medlem
Craiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Hippiestilen dog ut på 70-talet...

Den har dock fått en liten revival nu på senare dar med alla bohemer som springer runt i storstäderna.
Inte för att jag är nån sån, men ändå.
Citera
2017-08-05, 21:52
Medlem
note-its avatar
Allt annat än bar skalle är snyggt. Lita på att tjejerna gillart.
Citera
2017-08-05, 21:57
Medlem
D1VAs avatar
Jag tål inte killar med långt hår. Verkligen no no. Men sen finns det vissa som diggar det. Men jag tror de majoriteten av tjejer föredrar korthåriga killar.
Citera
2017-08-05, 22:01
Medlem
Craiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1VA
Jag tål inte killar med långt hår. Verkligen no no. Men sen finns det vissa som diggar det. Men jag tror de majoriteten av tjejer föredrar korthåriga killar.

Tycker kort hår ser så tråkigt och standard ut. Alla har ju kort hår idag, så man ser ju inte speciell ut på något vis. Med långt hår ser man ju mer rebellisk och konstnärlig ut, vilket brukar värderas positivt av många jag träffat. Men, smaken är ju som baken.
Citera
2017-08-05, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Tycker kort hår ser så tråkigt och standard ut. Alla har ju kort hår idag, så man ser ju inte speciell ut på något vis. Med långt hår ser man ju mer rebellisk och konstnärlig ut, vilket brukar värderas positivt av många jag träffat. Men, smaken är ju som baken.

Varför fråga, du vet ju svaret! Tjejer tycker olika. Och dessutom verkar du ju bestämt dig för att du gillar att ha långt hår för att sticka ut. Och varför i relationsakuten?
Citera
2017-08-06, 00:36
Medlem
davaidavais avatar
Jag har alltid tyckt att killar med långt hår är attraktiva. Det är vackert och snyggt på samma gång. Så var nöjd med ditt hårsvall. Jag är nog inte ensam om att finna det attraktivt.
Citera
2017-08-06, 01:40
Medlem
D1VAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg

Det är ju verkligen väldigt olika vad man gillar. Jag gillar uppklädda män (kostym) och snaggat, fixat hår. Alltså ungefär motsatsen till rebell och konstärlig. Sen så finns det folk som älskar din stil, så din fråga här blir ju inte så objektiv utan bara vad vi tycker själva kör på det du trivs med, självförtroende är mkt viktigare än kort/långt hår!
Citera
2017-08-06, 01:55
Medlem
Imirons avatar
Kort hår är i princip aldrig en dealbreaker. Långt hår får dig att stå ut och en del tjejer går igång på det men för en hel del är det i princip en dealbreaker. Kort hår är alltså bättre. Men å andra sidan ska man inte spendera sitt liv med att sätta fittan på en piedestal, om du vill ha långt hår så får du väl ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in