Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-08, 01:58
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Som vanligt blir det superintressant att se hur Disciplinämnden jämför Igbonanikes knuff i ruggen mot Rosenbergs medvetna och än fulare armbåge.
Hoppas själv på 3 matcher även om han behövs enormt mycket, någon gång får det vara nog.

Är själv MFFare
Citera
2017-08-08, 09:45
  #374
Medlem
bagarn29s avatar
Yotun gjorde en liknande grej mot Mange E i malmömatchen framför assisterande domaren utan det blev ens gult kort. Armbågen var inget vapen utan ett verktyg för att skydda sig.

Igår var armbågen ett vapen men jag tror att om det hade varit Svanberg så hade det bara blivit gult kort.

Nu tog domaren rött kort och det är bara att acceptera. Jag tror att han 1+2 matchers avstängning och då missar KFF (h), AFC (b) och Göteborg (h).
Citera
2017-08-08, 10:28
  #375
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Yotun gjorde en liknande grej mot Mange E i malmömatchen framför assisterande domaren utan det blev ens gult kort. Armbågen var inget vapen utan ett verktyg för att skydda sig.

Igår var armbågen ett vapen men jag tror att om det hade varit Svanberg så hade det bara blivit gult kort.

Nu tog domaren rött kort och det är bara att acceptera. Jag tror att han 1+2 matchers avstängning och då missar KFF (h), AFC (b) och Göteborg (h).

Tror cupmatchen räknas in så med tre matcher är han tillbaka mot Göteborg.
Citera
2017-08-08, 11:59
  #376
Medlem
Cents4s avatar
Såg precis reprisen av Djurgården - Malmö. Vilken jäkla match det var, tråkigt att man missade den live. I mina ögon den bästa man har sett i AS under denna säsong. Håller med föregående skribenter om att Malmö hade en del flyt, men samtidigt måste man vara ärlig att det på något sätt är typiskt Malmö, går inte att slappna av en enda sekund mot detta lag (trots underläge med en man), de slår till när man minst anar det.

De har helt enkelt en jäkla bredd i sin trupp och då vinner man Allsvenskan, så enkelt är det bara.

För övrigt tycker jag att Magnus Pehrsson är en urusel tränare men det är en annan femma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback