Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 15:53
  #1
Medlem
vilken är det? är det actic gym?
Citera
2017-08-04, 19:57
  #2
Medlem
Omöjlig fråga att besvara. Vilken slags gym är du ute efter?
Citera
2017-08-05, 11:39
  #3
Medlem
ingetbranicks avatar
Min favorit är gamla Stallet (nu heter det 1477Science Park, ligger inte så där jättebra i munnen), mycket prisvärt framför allt om man är student. Ljust och fräscht och många fina studentskor också Passar bäst för medelmotionären med ett allroundutbud för kondition och styrka plus gruppträning, klättring m.m.
Citera
2017-08-06, 19:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenitoPolymem
Omöjlig fråga att besvara. Vilken slags gym är du ute efter?
klassiska gym med tunga maskiner, vikter, löpband osv
men vill ha bastu också och den enda jag kan komma ihåg ha det är actic
Citera
2017-08-06, 23:09
  #5
Medlem
Buffymyloves avatar
Beror på dina behov. Jag tränar på 24/7 men det beror i huvudsak på att det är öppet just dygnet runt. Skriv ner vad du vill ha ut och vad som passar dig, och vilken prisklass du vill satsa på och jämför kravlistan med listade gym.
Citera
2017-08-07, 08:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
klassiska gym med tunga maskiner, vikter, löpband osv
men vill ha bastu också och den enda jag kan komma ihåg ha det är actic

Det som hette stallet förut hade i alla fall bastu förr. Kolla upp det!
Citera
2017-08-07, 18:53
  #7
Medlem
gärna ett ställe med så lite ungdomar som möjligt. kanske där mest gamlingar går. klarar inte av störiga högljudda tonåringar
Citera
2017-08-08, 00:26
  #8
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
gärna ett ställe med så lite ungdomar som möjligt. kanske där mest gamlingar går. klarar inte av störiga högljudda tonåringar
Brukar gå förbi Actic på torngatan. Där verkar det inte vara så mycket ungdomar. Ser inte att det är så mycket folk där överhuvudtaget iofs. Själv kör jag på 24/7. Billigast i stan om man är student.
Citera
2017-08-16, 11:45
  #9
Medlem
Vill du bli stor och stark på riktigt så tränar du på UTK. Senast jag kollade så håller dom till i källaren vid Fyrishov. Annars tycker jag Friskis-gymmet vid väderkvarn håller rätt bra standard
Citera
2017-09-06, 18:49
  #10
Medlem
Detta antagligen http://www.gymmet.nu/uppsala/

Öppnar denna månad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback