• 4
  • 5
2017-08-06, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är inte Alhagsvägen 58den här bilden i Expressen.

Om namnen som tidigare angavs i tråden är rätt ska de bo på Domarebacken. Finns tre personer skrivna på adressen.
Citera
2017-08-06, 20:52
Medlem
Inget intresse i media efter ett dygn, då kan det knappast handla om ett dubbelmord va?
Citera
2017-08-06, 20:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Inget intresse i media efter ett dygn, då kan det knappast handla om ett dubbelmord va?
Rättsläkarna kan ha söndag.
Citera
2017-08-06, 22:43
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Detta måste vara den dummaste frågan jag någonsin sett i detta forum, vad gör du här om du inte kan räkna ut det själv! Ånge kommun?? Seriously...

Hur ska man kunna räkna ut det när det från första början inte framgick av artikeln?
Ett oförskyllt otrevligt svar på en i högsta grad vid tidpunkten berättigad fråga.
Citera
2017-08-07, 02:04
Medlem
Browndawgs avatar
Inget nytt om detta? Fan vad det är mord i sommar. Eller känns det bara så? Alltså senaste två veckorna är det ju en handfull mord redan. Och största parten svenskar. Hemskt.
Citera
2017-08-08, 09:32
Medlem
Bumpar denna. Ett eventuellt dubbelmord borde väcka större intresse? Vad har hänt egentligen?
Citera
2017-08-12, 12:01
Medlem
Fortfarande inget mer om detta? Har det blivit avskrivet?
Citera
2017-08-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Detta måste vara den dummaste frågan jag någonsin sett i detta forum, vad gör du här om du inte kan räkna ut det själv! Ånge kommun?? Seriously...
Mördas ju överallt numera ,så de var väl inte så konstig fråga?! Finns både liv & död utanför Fjollträsk också ☺
Citera
2017-08-17, 07:29
Medlem
Quarrels avatar
Mitt i Botkyrka-Salem: Inget brott bakom två dödsfall
Citat:
Efter att ha utrett fallet kan polisen nu avskriva mordtankarna.
Citera
2017-08-17, 20:48
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Mitt i Botkyrka-Salem: Inget brott bakom två dödsfall

självmord eller grilla dom inomhus så dom dog av röken ?
Citera
2018-01-17, 17:33
Medlem
Rebelxs avatar
..måste nog ta och bumpa denna tråd.

En kollega berättade till mig för nån månad sen att han tyckte det var en rätt märklig händelse.
Tror att han hade gått i samma klass som deras dotter (om jag minns rätt), bekanta hursomhelst.

Enligt honom så var det ett helt normalt par, varken kriminella eller missbrukare, som inte stack ut på något sätt. Polacker eller likn. har jag för mig, någon av de iaf.
Ordet seriemördare tror jag till och med nämndes, inte för att jag vet vilka andra offer det skulle finnas i sådana fall.

Kom bara att tänka på det idag och tänkte att jag skulle gå in här på FB för att se vad man kommit fram till, men till min förskräckelse så ser jag att den verkar självdött och glömts bort utan att man vet vad som hänt?

Minns inte detaljerna, om ytterdörren var låst eller inte, eller om man rentav konstaterat olyckshändelse?

Så, nu får ni ju ta och ta reda på vad som faktiskt hände, eller var det så att polisen och media fått order om att detta ska tystas ner? Kan det vara en seriemördare som går lös men man inte vill antingen belöna genom uppmärksamhet eller skapa panik bland folk?
Kanske inte något så spännande men om det är något som är skumt med detta så tycker jag att det ska nystas upp.

Edit:
Såg nu att polisen avskrivit händelsen, men på vilka grunder? Finns det någon FUP eller liknande som går att få tag på?
Senast redigerad av Rebelx 2018-01-17 kl. 17:36.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in