Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-04, 14:48
  #1
Medlem
MoaLjungs avatar
Samma världsuppfattning. Samma kläder. Bönschema. Regler som mest går ut på att förhindra någon form av nöje eller tillfredsställelse. Fattar dom att dom är en karbonkopia på miljarder andra karbonkopior? Trivs dom med att inte kunna känna sig som individer? Tycker det låter som att leva i ett mentalt fängelse. Hade fått fnatt och hoppat efter 10 minuter. Helt obegripligt i min hjärna hur någon frivilligt ansluter sig till islam.
Citera
2017-08-04, 14:52
  #2
Avstängd
Bloodybiffs avatar
Det är därför det finns så många som frivilligt spränger ihjäl sig själva, tristess!
Citera
2017-08-04, 14:54
  #3
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodybiff
Det är därför det finns så många som frivilligt spränger ihjäl sig själva, tristess!

Oj. Tänk om det är så ja Så skyller dom på sin tro.
Citera
2017-08-04, 14:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Samma världsuppfattning. Samma kläder. Bönschema. Regler som mest går ut på att förhindra någon form av nöje eller tillfredsställelse. Fattar dom att dom är en karbonkopia på miljarder andra karbonkopior? Trivs dom med att inte kunna känna sig som individer? Tycker det låter som att leva i ett mentalt fängelse. Hade fått fnatt och hoppat efter 10 minuter. Helt obegripligt i min hjärna hur någon frivilligt ansluter sig till islam.

Man kan åka till Sverige, söka asyl i många andra namn och importera alla sina inavlade släktingar som får 250k skattefritt i handen per "vuxen" (hur vuxen en muslim nu kan vara med låg IQ) och köra runt med dyrare bilmodeller (körkort handlade svart) och trakassera alla vita som inte är muslimer. Enligt koranen så är det helt ok att trakassera alla som inte är muslimer och det finns till och med passager där det står att man får ha ihjäl icke muslimer. Min rekommendation är att du läser Tommy Robinsons senaste bok som handlar om Islam ("fredens religion"). Så att du får mer kött på benen om Islam ("fredens religion"). Du kan också kolla på klipp på Youtube där Tommy Robinson har en dialog med en muslim som tycker att det var ok att Muhammed satte på ett barn (pedofili). Sedan stalkade muslimen Tommy Robinson. Muslimen blev provocerad för att en icke muslim var smartare och visste mer om Islam än muslimen själv och skulle ge igen (typiskt muslimska löss).
__________________
Senast redigerad av hbeygi 2017-08-04 kl. 15:38. Anledning: Glömde sätta ut situationstecken på "fredens religion".
Citera
2017-08-04, 15:00
  #5
Medlem
dwgs avatar
Att leva efter gamla slitna böcker kan ej va roligt.
Citera
2017-08-04, 15:24
  #6
Medlem
det är väl ändå ni svennar som alltid är deprimerade?
Hahahaha
Citera
2017-08-04, 15:34
  #7
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
det är väl ändå ni svennar som alltid är deprimerade?

Jag är bara deprimerad ibland. Vi är i alla fall fria att klä oss och tänka som vi vill och har inte en bok som bestämmer hur vi ska se ut och vad vi ska tycka. Är heller deprimerad än ger upp min frihet.
Citera
2017-08-04, 15:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
det är väl ändå ni svennar som alltid är deprimerade?
Hahahaha

Jag vet inte hur man finner humor i att ha sexslavar och att kasta av bögar från tak eller att ägna sig åt att spänna på barn (pedofili) och sina kusiner (inavel). Kanske på grund av all inavel man har så låg IQ men man själv anser att man är smart...vem vet vad so rör sig i dessa varelser och vildars minihjärnor och varför vita kvinnor vill ha en sådan "man". Det är ett mysterium för mig men jag antar att när dessa "kvinnor" är trötta på minikuken så går de till någon annan som bjuder.
Citera
2017-08-04, 16:57
  #9
Medlem
De muslimer som är ärliga uppger att Islam är livstids fängelse.

Finns inget bra alls för människa, samhälle eller mänsklighet med Islam.

Ett av de värsta inslagen inom Islam är ex. hedersmord, där man mördar sina egna barn. Barnamord är det värsta brott mänskligheten kan föreställa sig och ändå är det deras egna familjemedlemmar som är mördarna....det är än värre.

Eller att man könsstympar flickor så de får smärtor livet ut och sedan ej kan föreställa sig vad vanligt samlag med en man skulle kännas på riktigt...de får inte vara människor. Eller att man mördar småflickor, för man vill ha pojkar.

Eller att man anser hundratals ting i vardagen vara en synd....som ex. i Saudi-Arabien där man förbjudit Schack. Galningar allihopa!

Eller att 50 % av Koranen uppviglar gentemot icke-muslimer och man lär sig bara hat och att man bör mörda icke-muslimer.....vilket dom också gjort sedan 600-talet räknat i många miljoner globalt.,,enligt vissa uppskattningar 270 miljoner globalt sedan 600-talet...HITTILLS.
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2017-08-04 kl. 17:00.
Citera
2017-08-04, 17:06
  #10
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Samma världsuppfattning. Samma kläder. Bönschema. Regler som mest går ut på att förhindra någon form av nöje eller tillfredsställelse. Fattar dom att dom är en karbonkopia på miljarder andra karbonkopior? Trivs dom med att inte kunna känna sig som individer? Tycker det låter som att leva i ett mentalt fängelse. Hade fått fnatt och hoppat efter 10 minuter. Helt obegripligt i min hjärna hur någon frivilligt ansluter sig till islam.

Samma kritik kan riktas mot all "blint troende" ideologi. Finns ingen anledning till att singla ut islam i ett sånt sammanhang.
Citera
2017-08-04, 17:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Eller att man könsstympar flickor så de får smärtor livet ut och sedan ej kan föreställa sig vad vanligt samlag med en man skulle kännas på riktigt.

Helt fel..Det är afrikansk kulturellt problem, främst östafrikansk. Det sker bland kristna eritreaner, kristna etiopier, kristna kopter, falasha judar, bland somalier. Det sker även i kristna länder som Gabon, Centralafrikanska Republiken o.s.v. Seden härstammar från Antika Egypten. Hederskultur är kulturellt problem i Mellanöstern och begås av kristna, yazidier och muslimer. Hederskultur finns hos er syrianer också.
Citera
2017-08-04, 17:39
  #12
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
haha vad sa du enna STEN tråkigt? https://www.liveleak.com/view?i=e35_1409287678

sånna här fina pojkar har aldrig stentråkigt i sin stenåldersreligion
, IS är i en ort nära dej redan,grattis.
https://www.liveleak.com/view?i=74d_1403744752
obs verkliga äkta bilder alltså ingen pixlat skvallerpress AF eller annan svensk nordkorea media.tack islam media och 7klövern för sveriges död.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback