Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-11-01, 14:47
  #73
Medlem
fnyrrs avatar
En aningen sent men såg att ni diskuterade Östro. Under min senaste 250mg/e5d Test C landade jag på 411 pmol/L av Östro. Kikar jag dagboken var det efter 7 veckor, låg på 20mg dbol innan också det gjorde nog sitt i det hela.

Det började klia som fan i ena bröstet, då tog jag ett test som visade 411 östro. Efter att ha läst en tråd där snubben krasha sitt östro fullständigt va jag återhållsam med adex, kollade runt lite med dom mer kunniga bla Max. Efter det tog jag 0,25mg adex ett par dagar, kliet la sig rätt så omgående. Gick ner på 0,25 e3d sen och höll mig där kuren ut.

Tyvärr blev det ingen ny mätning för att se östrot efter adexen. Med facit i hand skulle jag tagit mig iväg, hade varit suveränt och se vad 0,25mg gjorde mer exakt för mig, men långt att åka så blev aldrig så. Idag finns det en klinik i min närhet

Mätte testo samtidigt som östro, fick >55nmol/L, så över 55 men inte mer exakt än så tyvärr.

Mitt blodtryck va en aningen förhöjt men faktiskt inte så värst illa, då är ju ändå 411 rätt så högt.

Hoppas du kan ha någon nytta av min erfarenhet. Jag dog inte av 411 östro, bara kliade lite i pattarna och 0,25 adex räckte för mig. Men vi är ju alla olika


Passar på att ge tummen upp på både Max och Alfred som redan gett dig feedback. Två hjälpsamma snubbar som jag har respekt för, fortsätt med det gubbar ni är guld för oss andra.

Lycka till Mor!
Citera
2018-02-02, 15:05
  #74
Medlem
Morsdags avatar
Jaha vänner!

Mkt intressant läsning när man kommer tillbaka. Inte så mkt nytt från andra men väl så intressant det jag själv skrivit och fått respons på under min tid då jag rapporterade. Man glömmer mkt och fort.

Var ska jag börja nu tro..
Arbeten att lägga till historien och nya att lägga in i cv:t b la. För mkt tid, för lite pengar bidrog till en smärre svacka i familjelivet.
Är inte småbarnsåren härlig så säg.
Och här nånstans försvann både ork och lust att fortsätta rapportera.

Armen, (där smärtan satt ialf) var oxå kraschad så träningen var redan lidande. Hela överkroppsträningen stod på standby. Det var rotatorcufen som hade tagit på semester. Tre besök hos en grym kiropraktor fixade biffen för 650:-/besöket. Det älskade verkligen frugan när pengarna hade slutat komma in.

Jag fortsatte träna ben ett tag, men med en helt avstannad överkroppsträning och kuk i röven på hemmaplan så försvann motivationen lite.

Nu är vi på banan igen, jobb, pengar in, och balans i vardagen. En månad kvar sen är båda småkottarna på fsk och ytterligare lite balans och vardag infinner sig.

Jag klev av min testo C e6d i början på Dec-17. Sexton dagar senare klev jag på Nolva.
Som tidigare nämnts så kände jag inte av testos så mkt. Fick extra finnar på ryggen det var väl allt kan man säga. Det var werlabstestet som fick bekräfta att det fanns olja i systemet. Inte bara olja utan Östrot hade oxå skjutit i höjden.
Samma gällde med östrot som med testot, det var inget jag märkte av på nått sätt. Satte in motåtgärd ofc men det jag vill ha sagt är att jag inte märkte av det, för nu...
..har det gått två månader sen jag klev av kuren, pct:n är över och jag kan även sammanfatta pct:n på samma sätt som själva kuren. Jag har inte märkt av den alls.

På riktigt inte märkt av varken testo, östro eller pct:n alls. Jag känner mig både lyckligt lottad och inte!

I dag tränar jag som vanligt igen och är jag på väg mot nya mål.

Har såklart tappat massor när överkroppen kuka ur.
Jobbar mig tillbaka i bänk och ökningen är stabil så jag är hoppfull att vara tillbaka och gå förbi på 120 kg igen snart utan att stressa det för mkt.

Bänk: 90 (femmor)
Böj: 165 kg (ettor)
Mark: 160 kg (ettor)

Ökar stabilt i både böj och mark oxå och har inte nått max ännu.

Vikten har ökat till 84 stabila pannor nu. Har kanske inte riktigt en badstrandsmage men känner mig i rätt bra form ändå.


Jaja.
Fyller 40 i början på juni och tänkte bju träningen en extra skjuts till dess. Testo E + mast E är..kanske inte planen ännu, men tanken ialf.

Det få räcka.
Kul att skriva lite igen. Nu ska jag äta min spenat!

Over n out!
__________________
Senast redigerad av Morsdag 2018-02-02 kl. 15:12.
Citera
2018-02-02, 18:36
  #75
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morsdag
Jaha vänner!

Mkt intressant läsning när man kommer tillbaka. Inte så mkt nytt från andra men väl så intressant det jag själv skrivit och fått respons på under min tid då jag rapporterade. Man glömmer mkt och fort.

Var ska jag börja nu tro..
Arbeten att lägga till historien och nya att lägga in i cv:t b la. För mkt tid, för lite pengar bidrog till en smärre svacka i familjelivet.
Är inte småbarnsåren härlig så säg.
Och här nånstans försvann både ork och lust att fortsätta rapportera.

Armen, (där smärtan satt ialf) var oxå kraschad så träningen var redan lidande. Hela överkroppsträningen stod på standby. Det var rotatorcufen som hade tagit på semester. Tre besök hos en grym kiropraktor fixade biffen för 650:-/besöket. Det älskade verkligen frugan när pengarna hade slutat komma in.

Jag fortsatte träna ben ett tag, men med en helt avstannad överkroppsträning och kuk i röven på hemmaplan så försvann motivationen lite.

Nu är vi på banan igen, jobb, pengar in, och balans i vardagen. En månad kvar sen är båda småkottarna på fsk och ytterligare lite balans och vardag infinner sig.

Jag klev av min testo C e6d i början på Dec-17. Sexton dagar senare klev jag på Nolva.
Som tidigare nämnts så kände jag inte av testos så mkt. Fick extra finnar på ryggen det var väl allt kan man säga. Det var werlabstestet som fick bekräfta att det fanns olja i systemet. Inte bara olja utan Östrot hade oxå skjutit i höjden.
Samma gällde med östrot som med testot, det var inget jag märkte av på nått sätt. Satte in motåtgärd ofc men det jag vill ha sagt är att jag inte märkte av det, för nu...
..har det gått två månader sen jag klev av kuren, pct:n är över och jag kan även sammanfatta pct:n på samma sätt som själva kuren. Jag har inte märkt av den alls.

På riktigt inte märkt av varken testo, östro eller pct:n alls. Jag känner mig både lyckligt lottad och inte!

I dag tränar jag som vanligt igen och är jag på väg mot nya mål.

Har såklart tappat massor när överkroppen kuka ur.
Jobbar mig tillbaka i bänk och ökningen är stabil så jag är hoppfull att vara tillbaka och gå förbi på 120 kg igen snart utan att stressa det för mkt.

Bänk: 90 (femmor)
Böj: 165 kg (ettor)
Mark: 160 kg (ettor)

Ökar stabilt i både böj och mark oxå och har inte nått max ännu.

Vikten har ökat till 84 stabila pannor nu. Har kanske inte riktigt en badstrandsmage men känner mig i rätt bra form ändå.


Jaja.
Fyller 40 i början på juni och tänkte bju träningen en extra skjuts till dess. Testo E + mast E är..kanske inte planen ännu, men tanken ialf.

Det få räcka.
Kul att skriva lite igen. Nu ska jag äta min spenat!

Over n out!

Intressant! Skriver ett kort inlägg så att det ska dyka upp i min prenumeration =)
Skriver sannolikt mer när jag skummat igenom din rapport.

Mvh E
Citera
2018-10-05, 10:30
  #76
Medlem
Morsdags avatar
Hej vänner.

Inte här för att starta en kurrapport egentligen. Mest göra lite uppdateringar bara.
Ligger ON nu!

Ville bla gröna min shop som återigen har (be)visat att dom är de bästa. Men som alltid så har jag gjort för få inlägg för att få skriva i rätt gardin. Om ngn är nyfiken så äre ok att pm.

Är nu inne på min tredje kur.
Första kuren deklarerade jag som en kurrapport här. Testo C 250mg, 1ml e6d i 14 veckor.

Andra kuren blev Testo E 250mg 2ml e5d + Primo 100mg, 4ml e5d i 14 veckor (tror jag)

Två sprutor a 3 ml i varje lår. Mkt bra grejer och enkelt att sätta i låren gav aldrig pip. Jag menar aldrig fakriskt. Fick en del pip vid första kuren och började skjuta i röven istl, men det är fan inte lätt själv. Nu har jag lärt mig att skjuta i låren med bra grejer och bra teknik är det uteslutet enklast. (för mig).

Dock hamnade jag i en överraskande, och överraskande snabb separation här. Helt utan förvarning och knappt utan förklaring så blev jag efter väldigt många år ensam med barn och även utan jobb, då jag inte kunde jobba obekväma tider med barn hemma blev jag tvungen att sluta.

Träning och kost blev såklart bortprioriterade. Jag fortsatte kuren ändå. Tappade tyvärr 11 kg under tiden, men kuren räddade nog mycket här för det blev en oplanerad deff istl.
JA ja, jag grottar inter ner mig så mkt meri allt. Finns intresse så ställ frågor istl.

Ska tillägga nått här som ev kan väcka intresse och en hatstorm.
När honungen var slut och pct:n skulle (ha)börjat så orkade jag inte ta tag i den förändringen.
Så jag klev alltså av "helt rent", "fritt fall", "cold turkey" osv.
Rätt intressant i efterhand, då jag inte märkte av det öht.


Nu ligger jag som sagt ON igen:
Testo P 250mg, 1ml eod i 8v. Stickfrekvensen är underbar. Man håller sig allert
Testo E 250mg, 2ml e5d tillsvidare.


Mkt nöje!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback