Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-03, 16:40
  #1
Medlem
knullprinsens avatar
Gillar att titta på Youtubers ibland som lägger ut hela sitt/sina liv på på nätet till allmän beskådning. Förra veckan hittade jag denna underbara dam som har lagt ut hur många videos som helst om sitt förhållande till någon man som hon nu skilt sig ifrån och nu söker hämd för att hon blivit brädad. Hon gapar och skriker, läser upp brev från kronofogden, surrar om Hinseberg, fotboja, och ekonomisk brottslighet om vartannat när hon inte hysteriskt sjunger falskt till musik i bakgrunden. Är denna kvinna psykiskt stabil eller inte? Vad kan hon lida av för psykisk sjukdom om det inte är fejk? Ska hon gå lös ute i samhället eller omhändertas? Länk på ett av hennes klipp här. https://youtu.be/WYKwK9nk-CY
Citera
2017-08-03, 16:51
  #2
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Ordet "despacito" kunde hon iallfall...

Kollat klart nu, med diverse hopp i videon. Herrejävlar vad hon inte kan ha alla judar i kammaren! Hon sitter alltså och spyr ur sig allt sitt hat i en video, öppet på youtube? Jesus...

47 år gammal är hon med. Iallafall på körkortet
__________________
Senast redigerad av Byxbensgubben 2017-08-03 kl. 17:05.
Citera
2017-08-03, 16:56
  #3
Medlem
hennes ex stämde henne på 40 tusen? Och nu är han rik och fått massor med golddiggers? Lång video
Citera
2017-08-03, 17:03
  #4
Medlem
Jag... någon eller några psykiska problem/sjukdomar har hon garanterat.

Fick spola och kolla några sekunder åt gången, har mycket svårt för att se på sånt där.
Citera
2017-08-03, 17:06
  #5
Medlem
Max3xs avatar
Jag har väntat på en tråd om henne. Blir intressant att följa!

Om jag förstått rätt är det 2 fd äkta män + en fd pojkvän inblandade. Fd pojkvännen, en fotograf, har en ny kvinna (dessa har lurat staten på skatt mm). Hennes senaste man bor fn hos fotografen o kvinnan...

En jäkla soppa, blir intressant att se om vi kan reda ut det.
Citera
2017-08-03, 17:13
  #6
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Jag har väntat på en tråd om henne. Blir intressant att följa!

Om jag förstått rätt är det 2 fd äkta män + en fd pojkvän inblandade. Fd pojkvännen, en fotograf, har en ny kvinna (dessa har lurat staten på skatt mm). Hennes senaste man bor fn hos fotografen o kvinnan...

En jäkla soppa, blir intressant att se om vi kan reda ut det.

Såhär skriver hon om sig själv på sin kanal:

Citat:
62 prenumeranter • 55 908 visningar
Registrerad 16 apr. 2012
Skicka meddelande
Beskrivning
Mina Videoklipp, är en dagbok som jag började med i somras. Hela mitt liv förstördes pga ett fel beslut som jag tog för 5 år sedan. Jag valde en man som skulle komma att kosta mig allt jag ägde och hade, pga hans brors HAT till mig och en kvinna som är " oppurtunisktisk, elak , ond och FRÄCK" , samt min "granne" som också är en välkänd "retarderad , psykopatisk kvinna som tyvärr har fått vistas på Sthlms gator i 53 år och har förstört livet för många människor. Att hon är sammankopplad med mitt ex Chrille, hans bror Kostaki och denna "woodo häxa" Poppi från Thessalonikis ghetto kvarter även kallat " stavroupoli. Är väl får man hoppas i sin slutfas av att ta min lägenhet ifrån mig, då deras "vännina Linda F, dvs min "granne är deras verktyg att kunna göra det.. Jag har bara en instans kvar att gå via, och det är nu Svea hovrätt och den ska jag upp i den 14.e jan 2014. Tyvärr, så är Lindas Vännina en "som sitter på en hög position inom det hyresbolag som jag hyr min lägenhet i 10år.
Citera
2017-08-03, 17:16
  #7
Medlem
Handikappadmuss avatar
Folk är desperata och behöbver en "förståelse" eller nåt liknande som likviderar ens smärta inombods. Men saken är den att man måste inse själv att denna smärta är verklig och behöver vård för att läkas, mediciner(svar ja eller helst ingest alls) och alkohol(svar nej) är inget för förstastadiet eller heller det andra utan ren levnadsstandard som nyttig kost, mycket frisk luft och motion kan övertyga en att något är fel och på så sätt få hjälp varför man känner så.

Folk som inte inser detta(inte får uppmärksamhet och information om sin sjukdom) brukar förbisi detta och slutat sina liv som slackers och soc blir deras andra hem typ.
__________________
Senast redigerad av Handikappadmus 2017-08-03 kl. 17:19.
Citera
2017-08-03, 17:32
  #8
Medlem
Jag tycker hon låter som en gammal fd tjackis i snacket.
Citera
2017-08-03, 17:39
  #9
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomensaatt
Jag tycker hon låter som en gammal fd tjackis i snacket.

Tycker även jag. Om jag mins rätt, har hon nämnt, att hon är zig från Jugoslavien.
Citera
2017-08-03, 17:56
  #10
Medlem
MonkMans avatar
Sviken- ensam-bitter-ekonomiskt pressad-verkar inte spotta i glaset-nyss funnit charmen med youtube-syndromet. Jag bade gillar henne, hatar henne och tycker otroligt synd om henne. Kan inte fa nog och sitter som klistrad. Om hon och Lennart Bladh hookade up sa skulle bade mitt hjarta och hjarna explodera tror jag...skjuttsingen pa backen alltsa.
__________________
Senast redigerad av MonkMan 2017-08-03 kl. 17:58.
Citera
2017-08-03, 18:27
  #11
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullprinsen
Gillar att titta på Youtubers ibland som lägger ut hela sitt/sina liv på på nätet till allmän beskådning. Förra veckan hittade jag denna underbara dam som har lagt ut hur många videos som helst om sitt förhållande till någon man som hon nu skilt sig ifrån och nu söker hämd för att hon blivit brädad. Hon gapar och skriker, läser upp brev från kronofogden, surrar om Hinseberg, fotboja, och ekonomisk brottslighet om vartannat när hon inte hysteriskt sjunger falskt till musik i bakgrunden. Är denna kvinna psykiskt stabil eller inte? Vad kan hon lida av för psykisk sjukdom om det inte är fejk? Ska hon gå lös ute i samhället eller omhändertas? Länk på ett av hennes klipp här. https://youtu.be/WYKwK9nk-CY

Nästan sadistiskt.
Citera
2017-08-03, 19:21
  #12
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag tror inte hon är psykiskt sjuk.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback