Flashback bygger pepparkakshus!
2019-05-19, 11:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gresservass
Svar ja. Han ligger med yngre tjejer. Dessa är allt ifrån åldrarna 17-40. Tydligen har han flera st älskarinnor och så försöker han få var och en av dessa att känna sig speciell och tro att hon är den enda. Sen om han ”förlorar” en så plockar han en ny

Han lever ungkarls-drömmen med andra ord.

Som Jenny Wennberg uttryckte det "Det är omöjligt att inte gilla Mattias Karlsson i SD och det är det som är problemet".
Citera
2019-05-19, 15:34
Medlem
Hur kommer man i kontakt med honom på bästa sätt, någon som vet? Och ja, jag tycker han är ganska charmig...
Citera
2019-05-19, 16:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PetiteAndFit
Hur kommer man i kontakt med honom på bästa sätt, någon som vet? Och ja, jag tycker han är ganska charmig...
Så länge du är av den kvinnliga karaktären så... han ligger som sagt med allt som inte har kuk
Citera
2019-05-19, 22:49
Avstängd
Citat:
Svar ja. Han ligger med yngre tjejer. Dessa är allt ifrån åldrarna 17-40. Tydligen har han flera st älskarinnor och så försöker han få var och en av dessa att känna sig speciell och tro att hon är den enda. Sen om han ”förlorar” en så plockar han en ny

Okej så ryktena stämmer då alltså. Jag har nämligen hört detta ifrån många olika håll.
Citera
2019-05-19, 23:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Roggee
Okej så ryktena stämmer då alltså. Jag har nämligen hört detta ifrån många olika håll.
Är du också medlem i partiet eller var har du fått info ifrån?
Citera
2019-05-20, 09:50
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Så länge du är av den kvinnliga karaktären så... han ligger som sagt med allt som inte har kuk

Vad är det för konstig med det? Han får knulla hela dagarna för min del med hur många han vill. Fortfarande en sjukt bra person i mina ögon, tv dokumentären om han var lysande. Grymt bra!

Och Nej, jag är ingen SD anhängare.
Citera
2019-05-20, 14:59
Medlem
Citat:
Såna rykten ska man inte tro på. Det är sjuka personer och deras egna fantasier.

M är en bra person,och har tagit mycket ansvar i sitt privata liv.
Att han lever som en munk hoppas jag ju inte, att han har svårt att få till långvariga relationer är självklart, utifrån det överaktiva liv han haft.
Han har viss hjälp av sin gamla mamma vad gäller barnen och praktiskt sköta sitt hushåll .
Att beskylla honom för att slarva med småflickor, är lögn och avslöjar lögnanas egena agendor.
Gillatr honom som person, han har bra kvaliteer, rejäl och klok.
Citera
2019-05-20, 16:50
Medlem
Citat:

Trodde man förstod att jag är kvinna, men ja jag är definitivt "av den kvinnliga karaktären".
Har du någon ytterligare info om hur man kan kontakta denna man på bästa sätt månne? :P
Citera
2019-05-20, 18:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Vad är det för konstig med det? Han får knulla hela dagarna för min del med hur många han vill. Fortfarande en sjukt bra person i mina ögon, tv dokumentären om han var lysande. Grymt bra!

Och Nej, jag är ingen SD anhängare.

Klart att man skall få knulla hur mkt man vill...., men att utnyttja unga tjejer för att man har en form av status är väl inte OK?
Citera
2019-05-20, 19:16
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Klart att man skall få knulla hur mkt man vill...., men att utnyttja unga tjejer för att man har en form av status är väl inte OK?

Källa på det? Finns det bevis presenterat för ålder på de tjejer som han spetsar eller enbart hörsägen? Förmodligen enbart skitsnack som allt annat omkring SD och han som person. Tror inte ett smack på det förrän jag ser bevis, han får sätta på tjejer hur mycket han vill för min del. Helt ointressant att snack om hur ofta, hur många eller hur unga. Han får i princip sätta på allt över 15 år så länge de är med på det.

https://www.umo.se/sex/regler-och-lagar-om-sex/aldersgrans-for-sex/
Citera
2019-05-20, 19:21
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetiteAndFit
På Facebook, bara att messa honom.
Citera
2019-05-20, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
På Facebook, bara att messa honom.

Jo såklart. Men för någon som är mån om sin integritet och inte har Facebook då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in