Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-10, 16:15
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag sätter en peng på att du är dum i huvudet. Klart jag är vaccinerad mot diverse saker, TBE bland annat. Det betyder inte att tvångsvaccinering mot någonting är det minsta acceptabelt i ett land med ett påstått fritt folk.

Jag hade rätt! Du har fel! Vem är det som tvångsvaccineras??? Vad är det som får och efterblivna invandrare i förorten och sådana som dig att inte vaccinera sig? Bristande IQ! Eller en beteckning som du säkert gillar: untermensch!
Citera
2021-10-11, 13:29
  #206
Medlem
brianmolkos avatar
Gör man smittspårning nu ?
Citera
2021-10-11, 13:38
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Gör man smittspårning nu ?

Tror de har slutat smittspåra nu när majoriteten är fullvacccinerade
Citera
2021-10-11, 14:34
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tror de har slutat smittspåra nu när majoriteten är fullvacccinerade


Ingen som är vaccinerad kommer någonsin bli fullvaccinerad. MINST en gång om året i all framtid gäller. Lycka till.
Citera
2021-10-11, 20:12
  #209
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Ingen som är vaccinerad kommer någonsin bli fullvaccinerad. MINST en gång om året i all framtid gäller. Lycka till.

Beror väl på en del grejer
Citera
2021-11-27, 15:27
  #210
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Vi påminner vänligen om att detta är Skvaderforumet och inte ännu en tråd om Covid-19-vaccinets vara lr inte vara.

Hur mår hr MK idag, är han återställd ifrån Covid-19?

Tråden i Pol inr om partiets Landsdagar har uppgiften ifrån allas vår Tom.of. F. om att MK:s flickvän är på plats där.

Är det samma flickvän som under de senaste åren? Vi vill inte gå OffT i Pol inr så vi frågar här istället.
Citera
2021-11-27, 18:22
  #211
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Skulle inte bli förvånad om det stämmer. Mattias Karlsson utstrålar ju manlighet som få.

Strandhäll dessutom välkänd som lösaktig slampa utan dess like, huvud, två armar, två ben, och en fungerande kuk - där sätter Strandhäll ribban (!). Har från säker källa att hon legat med över 15 riksdagsledamöter, av alla kulörer.
Citera
2021-12-20, 10:06
  #212
Medlem
"Är du öm" Haha! Kåte-Matte!

https://nordfront.se/allvarliga-ankl...ot-pavel-gamov
Citera
2023-03-27, 21:30
  #213
Medlem
Ograsts avatar
Mattias K, fetare och mer ut form för varje gång han är med i tv eller övrig media. Vad gör han ens nuförtiden, hans prestigeprojekt Oikos blev ett fiasko. Precis som kulturföreningen Gimle. Ta upp handen ur chipspåsen Matte!
Citera
2023-03-27, 23:11
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
hans prestigeprojekt Oikos blev ett fiasko.

Mest förvånad att man har kvar Malcom Kyeyune i förtroenderådet. Gravt radikaliserad manga-fascist nuförtiden.
Citera
2023-03-28, 02:33
  #215
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katjuscha
Mest förvånad att man har kvar Malcom Kyeyune i förtroenderådet. Gravt radikaliserad manga-fascist nuförtiden.
När Oikos lanserades i mara 2020 var han fortfarande skribent på GP och andra publikationer. Innan galenskapen.
Citera
2024-02-16, 06:15
  #216
Avstängd
Mattias Karlsson: "Jag har aldrig trott på Trump som person, jag tål inte karln"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback