Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-18, 16:38
  #6877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Skurk
Någon som lirar RS3? Helst ingen maxad, jag börja nyligen igen från scratch! IGN: Wickd Nugget

jag funderar på att börja lira RS3
Citera
2017-11-01, 22:42
  #6878
Medlem
Någon som vet vart man kan sälja av lite guld för swish? Blev nyligen bannad på main och cba att levla upp en ny-
Citera
2017-11-11, 16:10
  #6879
Medlem
Jag började spela RS3 för en vecka sedan, har spelat tidigare men det var innan eoc släpptes, ca 4 år sedan om jag minns rätt..
Blev glatt överraskad faktiskt, mycket som är omgjort men spelet känns nu väldigt kul och spännande igen!
Så för ni som funderar på att testa eller återvända kan jag rekomendera att prova!
Citera
2017-11-11, 16:40
  #6880
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nergmle
Någon som vet vart man kan sälja av lite guld för swish? Blev nyligen bannad på main och cba att levla upp en ny-

Sällan det finns svenska köpare via swish, det bästa är om du säljer via Paypal. Finns en massa goldfarmers att sälja till bara du söker på google 'sell rs gold'. Sålde själv lite häromdagen för 0.92$/M på OSRS.
Citera
2017-11-12, 19:15
  #6881
Medlem
Vet någon när mobilversionen släpps? Ser ni fram emot det?
Citera
2017-11-13, 22:27
  #6882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJumel
Vet någon när mobilversionen släpps? Ser ni fram emot det?
Runt december januari, ska bli kul att testa! Framför allt på surfplatta
Citera
2017-11-18, 12:50
  #6883
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Sällan det finns svenska köpare via swish, det bästa är om du säljer via Paypal. Finns en massa goldfarmers att sälja till bara du söker på google 'sell rs gold'. Sålde själv lite häromdagen för 0.92$/M på OSRS.

Vad menar du? Kan man köpa miljoner gp för strax under en dollar? Berätta gärna mer om det där du..
Citera
2017-11-18, 13:20
  #6884
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Vad menar du? Kan man köpa miljoner gp för strax under en dollar? Berätta gärna mer om det där du..

Nej, du kan sälja för det priset till guldsäljarna.
Vill du köpa av guldsäljarna så får du ju självklart betala mycket mer (dom är ju ute efter att tjäna pengar på dealen)
Citera
2017-11-18, 14:28
  #6885
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Vad menar du? Kan man köpa miljoner gp för strax under en dollar? Berätta gärna mer om det där du..

Priset jag skrev är alltså det priset som guldsäljarna köper för (guldsäljare är en som köper billigt och säljert dyrt typ), har du tur kanske du kan hitta någon på diverse Runescape forum och då får du 1$/M men det är en jobbig procedur, de kan chargebacka på Paypal och risken är alldeles för stor så jag säljer direkt till de guldsäljare och får igenom dealen på 5 minuter.

Ska du köpa från guldsäljarna är det betydligt dyrare, räkna med minst 1$.
Citera
2017-11-18, 15:30
  #6886
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Priset jag skrev är alltså det priset som guldsäljarna köper för (guldsäljare är en som köper billigt och säljert dyrt typ), har du tur kanske du kan hitta någon på diverse Runescape forum och då får du 1$/M men det är en jobbig procedur, de kan chargebacka på Paypal och risken är alldeles för stor så jag säljer direkt till de guldsäljare och får igenom dealen på 5 minuter.

Ska du köpa från guldsäljarna är det betydligt dyrare, räkna med minst 1$.

8kr (svensk valuta) är ju fan ingenting för 1 miljon RSGP. 10 mille ger jag lätt en 100 för om inte ännu mer.
Citera
2017-11-18, 15:43
  #6887
Medlem
CheeseHDs avatar
Vad spelar folk nuförtiden, OSRS eller rs3?
Citera
2017-11-18, 16:03
  #6888
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
8kr (svensk valuta) är ju fan ingenting för 1 miljon RSGP. 10 mille ger jag lätt en 100 för om inte ännu mer.

Ja, det är ganska billigt. Är betydligt billigare i RS3 där går millen för 3-4 kr idag. Var mycket dyrare förr mellan 2007-2008 då botsen inte var så många. Kostade då ca 15-16kr för en mille. Lärde känna en kille genom Skype som levde på spelet, han tjänade några hundringar per dag genom att spela Runescape, idag är det nog väldigt få som kan göra det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback