Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-02, 16:17
  #1
Medlem
Hur är deras lunch respektive middagsbuffé? Vad är bra och vad är dåligt? Skillnad på utbudet mellan lunch och middag?
Citera
2017-08-02, 20:13
  #2
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawAssNigga
Hur är deras lunch respektive middagsbuffé? Vad är bra och vad är dåligt? Skillnad på utbudet mellan lunch och middag?
Allt är dåligt både lunch och middagsbuffé. Lunchen och middagen är exakt lika värdelöst.
Citera
2017-08-06, 00:20
  #3
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Öl och popcorn är det som funkar på O'learys.

P.g.a. resande i.o.m. mitt arbete - det faktum att O'learys finns i många hålor, utan bättre val än kanske någon Mcd eller sedvanliga äckel pizzerior i massor - har jag nog käkat allt på deras bord.

Det finns nog fan inget där som får en att vilja käka nåt med större lust. Typ som Jensens (kom jag tänka på spontant nu).
Citera
2017-08-06, 19:29
  #4
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Öl och popcorn är det som funkar på O'learys.

P.g.a. resande i.o.m. mitt arbete - det faktum att O'learys finns i många hålor, utan bättre val än kanske någon Mcd eller sedvanliga äckel pizzerior i massor - har jag nog käkat allt på deras bord.

Det finns nog fan inget där som får en att vilja käka nåt med större lust. Typ som Jensens (kom jag tänka på spontant nu).

Ja, det känns som Jensens. Halvfabrikat och rätt träligt, men mer ätbart än många usla sunkhak. En viss lägstanivå skulle man kunna säga. Har också hamnat på O'Learys mestadels på resande fot för att slippa käka tråkpizza eller gatukök. Ännu en grej som gör att jag är glad över att inte resa så mycket i jobbet, skulle inte vilja äta sånt mer än jag gör nu.
Citera
2017-08-06, 20:07
  #5
Medlem
Cliffaks avatar
Har testat middagsbuffén vilken var OK men inte stod ut (ett öde den delar med de flesta bufféer). Är man ett större sällskap (tex AW) har man ju begränsat med valmöjligheter. Det finns åtminstone något som passar de flesta.
Citera
2017-08-06, 21:08
  #6
Medlem
Mosbulles avatar
Totalt keff. Undvik.
Citera
2017-08-07, 11:40
  #7
Medlem
FuriousRages avatar
De få gånger jag käkat burgare på O'learys, så har burgaren varit tråkig och torr.
I Heron City så hade de iaf en schysst rätt med lax, den togs bort.
Burgarnas pris höjdes med 30%, typ 100kronor till 130kronor var höjningen.
De gånger jag var där, så hade de iaf inte Buffén som andra ställen har.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback