Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-06, 08:15
  #121
Medlem
Sinestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilipST
Men snälla, om du har haft sex med många, eller sålt sex eller köpt osv fan vet jag så håll det för dig själv! Man ska inte berätta hur många partner man man log med osv, det är din sak!

Skrev jag något annat?
Citera
2017-08-10, 13:33
  #122
Medlem
Du är en produkt av en rabiatfeministisk tidsålder där tjejer uppmuntras att "leva ut", "förverkliga sig själva", tillfredställa sina behov och skita i vad andra tycker. Typ.

Därför ska du vara försiktig med att anklaga dig själv.

Frågan är dock om du klarar av att leva med dessa skamkänslor i ditt förhållande med din "drömkille". Om/när du berättar så är risken förståss STOR att det spricker.

Jag har alltid varit splittrad i min inställning till tjejer som dig.
Den elaka jag ser dig som en slinka som har varit spermahink åt badboys för att nu ha tröttnat på detta och vill ha en "normal" kille.

Den medlidsamme jag ser dig som ett "offer" för feminsmen.
Citera
2017-08-10, 13:46
  #123
Medlem
Det här kan låta hårt. Men jag tycker att du ska berätta för honom att du är en slyna, för det är ju precis det du varit. En gång slyna, alltid slyna. Han har rätt att få veta så att han kan gå vidare med sitt liv och inte upptäcker det här misstaget senare när hans barn visar sig bära på dåliga gener. För det kommer innebära en familjetragedi för honom, när du och barnen går in i det beteendet igen. För förr eller senare kommer du att bli hora igen.

Nu tror säkert ni att jag sitter och trollar. Nej, jag har vittnat om detta allt för många gånger. Trasiga familjer med en far som förlorat hela sin själ och gett upp.

Låt pojken skaffa sig en riktigt familj, förstör inte för honom och dina framtida barn.

Jag tycker att du ska hitta någon i din egen kaliber där du inte behöver skämmas.

Du har två val. Splittrad familj i framtiden och leva under skam fram tills dess, eller så träffar du någon som är som du och då skamfritt kan uppfostra ett par ungar som passar dig och din man. Det kommer att vara mindre förvirrande så, när barnen är precis som far och mor.

Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Han kanske inte ens får ta henne i tvåan eller vara lite dominant i sänghalmen heller. Ännu ett slag i magen.

Ja å fifan. Jadu. Ja precis. Hon ska lämna normala killar åt normala tjejer.
__________________
Senast redigerad av wwefasdfawefsafead 2017-08-10 kl. 13:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback