Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-08-02, 12:48
  #1
Medlem
När jag rökte på en joint marijuana som jag hade blandat pulvriserade concerta piller i fick jag en riktig tripp. Jag gjorde det själv i skogen. Först kände jag mig bara snurrig, allting snurrade men spykänslorna kom aldrig. Sedan började jag att hallucinera om att träden levde. Det var konstigt, det var som att de rörde sig samtidigt som de stod stilla och pratade ett tyst språk som ändå vrålade jättehögt. Det gjorde ont i öronen men smärtan kändes skön på något sätt, nästan som en orgasm i öronen, och jag blev inte lomhörd fast det lät väldigt högt. Sedan började träden sträcka ut sina grenar efter mig och jag började att springa. Jag blev genomborrad av grenar flera gånger men fortsatte att springa, det var som om jag klövs i allt fler mindre kopior av mig själv som var samma person men ändå inte samma ändå.

Sedan var det som om verkligheten försvann, jag blev ett allt som svävade i ingenting utan sinnesintryck, men allvetande. En allvetande känsla som inte visste någonting, för att det inte fanns någonting och därför var den som ingenting visste allvetande. Så vaknade jag upp med högra armen i munnen och armen var täckt av bitmärken, jag hade tydligen bitit mig själv och fan vad illa jag mådde efteråt.
Citera
2017-08-02, 12:58
  #2
Medlem
Mackemyras avatar
Detta är anledningen till att jag inte knarkar.

Däremot har jag hört/läst att man aldrig ska blanda olika droger. Hur kändes det under själva trippen?
Citera
2017-08-02, 17:14
  #3
Medlem
VanligtNamns avatar
Uppenbarligen måste det vara salvia och dmt du rökte, inte cannabis och concerta.
Citera
2017-08-11, 20:54
  #4
Medlem
Drumedarens avatar
Tror verkligen inte att du blandade Cannabis med concerta. Har själv gjort det ett flertal gånger, och inte fan blir jag jagad av träd.
Citera
2017-08-12, 16:01
  #5
Medlem
Stor-Hakans avatar
Marijuana och concerta ger inte sådana hallucinationer.

För den som vill veta mer om användaren Smartainsekter's seriositet så kan man med fördel titta på vederbörandes tidigare trådstarter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback