Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-06, 17:56
  #361
Medlem
freqks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Svider det inte extremt vid IV? Har hört att folks ivområde har ruttnat av denna och andra pyrovaleroner.

I näsan gjorde det så ont att det inte var lönt, oralt gjorde ont i magen och rökning smaka småäckligt och gav svagt rus. När man väl fick ett rus var det noradrenalindominant; svettningar, oro/ångest/insomnia och jobbig pigghet. Svetten luktade vidrigt (folk som bruka mycket apihp kunde jag inte sitta vid på bussen då dessa luktade som en soptipp samma med denna).

4f-methyl-nep är mycket bättre på alla sätt och vis. 4f-nep ska jag pröva och om det är nära me-nep ska jag köpa några gram innan klassningen.

Denna känns extremt onyttig. Förmodligen neurotoxiskt också. Skulle avråda alla att bruka sådana mängder som "freqk" gjort om man bryr sig minsta lilla om kropp och knopp. Ruset är inte ens så bra, varför använda något som är så kefft när det finns bra bättre alternativ (Fea, nep, epd, eapb, kanske neih tom)?

Visst upp till var och en vad man vill använda, men efter flera försök med denna har jag kommit fram till att denr skit. Bara för det är en pyrovaleron betyder det inte att det är bra som vissa verkar tro.
Klart som fan det är ohälsosamt, men jag har ingen kontroll direkt. Det svider satan men det är värt det dock ett blackhole i armväcket.. im out lads.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback