Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-02, 01:08
  #1
Medlem
RonPaul2008s avatar
Är det inte någon som skulle vilja skapa ett radio (audio) program likt Ring P1 men där det diskuteras top 10 nyheterna för dagen på Flashback där folk får ringa in och lämna sin syn på saker och ting?

Skulle lätt bli det största, Svenska, radioprogrammet.
Citera
2017-08-02, 01:16
  #2
Medlem
Division.Bells avatar
Kul idé, har för mig detta varit på tapeten förut?
Citera
2017-08-02, 01:31
  #3
Medlem
Raktinyllets avatar
Vem vill bli uthängd på vänsterextrema "nyhetssajter" som Aftonbladet, expressen och svt? Orkar inte ta emot massa dödshot och våld från antidemokrater.
Citera
2017-08-02, 01:50
  #4
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Det skulle vara ett väldigt välkommet tillskott i medieutbudet i Sverige med ett politiskt inkorrekt inringningsprogram, men man får se upp bara så att det inte bara blir preaching for the choir typ med bara en massa ryggdunkare och likatyckande.

Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vem vill bli uthängd på vänsterextrema "nyhetssajter" som Aftonbladet, expressen och svt? Orkar inte ta emot massa dödshot och våld från antidemokrater.

Kommer snart en tid när vinden har vänt och dessa vänsterextrema blir de föraktade och jagade och vanliga personer utan någon politisk agenda kan ringa in utan rädsla för uthängning och när detta föreslagna radioprogram kommer att vara väldigt rätt.
Citera
2017-08-02, 02:42
  #5
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vem vill bli uthängd på vänsterextrema "nyhetssajter" som Aftonbladet, expressen och svt? Orkar inte ta emot massa dödshot och våld från antidemokrater.

Måste någon bli uthängd? På vilka grunder? Av att någon pratar om vilka nyheter som skrivs mest om på Flashback?

Det låter lite konstigt. Kolla upp din egen datasäkerhet osv om du är så nojj.
Eller skapa ett nytt och säkert konto.

Jag tycker det låter intressant som läsare eller i detta fall även lyssnare, och möjligen intressant lönsamt för den som vill slå slantar av det på något sätt.

Jag undrar hur rättigheterna ser ut i ett sånt läge. Finns säkert info. Men det är nog en annan tråd.
Plus att jag inte orkar leta så här sent.
__________________
Senast redigerad av JussiB 2017-08-02 kl. 02:49. Anledning: Felstavat
Citera
2017-08-02, 07:21
  #6
Medlem
RonPaul2008s avatar
Som några skriver så tror även jag att ett sådant program skulle bli mycket populärt. Kanske Granskning Sverige skulle göra programmet om ingen här vågar? Finns säkert andra individer som skulle vara intresserade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback