Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-02, 00:21
  #1
Avstängd
swekredits avatar
Såg precis klart en video från vice som handlade om hur Sveriges samhälle propagerar könlösa roller och hbtq trams.

https://www.youtube.com/watch?v=mUrtD8BTjxY

Vad har ni att säga kring detta? uppskattar gärna svar från svenskar.

Är själv inte svensk men jag kan säga att jag hatar det och tycker att "dessa människor" är sjuka i huvudet.

Har inte problem med homosexuella människor så länge deras handlingar pågår i deras hem och inte på gatorna samt tycker jag att det borde vara förbjudet att manipulera och förespråka för sådant till små oskyldiga barn.

Min Teori till varför jag tycker så här:

Det finns endast män och kvinnor och inte någonting emellan. Och ifall man uppnår att motbevisa detta genom att hänvisa till källor där män föder barn och kan vara kvinnor etc, så är mitt svar till er att det är biologiskt manipulerat scenario där vetenskapsmän försöker leka gud, och är inte normalt i vanliga fall.
Alltså pekar allt på att min tankesätt är genuin. Men detta är någonting som förespråkare för sådant trams aldrig kommer att erkänna eller bli medvetna att det är fel, då de i högsta grad är emotionellt påverkade/skadade och eller ännu värre som dessa små barn i videon manipulerade sedan födseln.


Som tidigare sagt är jag inte svensk, och mitt utlåtande är högst ovidkommande, men det gör ont i hjärtat att se Sverige förvandlas till ett land där sådant folk härjar både i media och verklighet.

Jag skulle hellre vilja se islamister ta över Sverige med sharia laws än uppleva detta, säg vad ni vill men kan icke förneka att muslimer ej är veka människor, och jag är kristen.
__________________
Senast redigerad av swekredit 2017-08-02 kl. 00:24.
Citera
2017-08-02, 00:53
  #2
Medlem
Jag är en nativ svensk sen tusen år tillbacka, jag har inget emot ifall barn vill leva så ifall om det är deras eget val. Det har alltid funnis tomgirls men pappan verkar ha en egen agenda enligt vice urval av klipp.
Citera
2017-08-02, 01:24
  #3
Medlem
Leviathan99s avatar
Förvirring gällande könsidentitet är inget annat än en psykisk sjukdom, studier har ju visat att fler transor gör försök att ta livet av sig EFTER operationerna än före, orkar tyvärr inte länka till källa.

Sen är det märkligt att transsexuella gapar om att de vill bli accepterade för vilka de är när de själva inte kunde acceptera vilka de var.
Citera
2017-08-02, 01:26
  #4
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Tycker det är förjävligt att dessa identitetsaktivister tvingar med sig stackars små barn i förskoleåldern så som flickpojken i klippet.

Hoppas verkligen socialen kommer och snarast tar ifrån den där "mamm-pappan" hans barn.

Det är en högst befogad kritik som framförs i klippet, då situationen med alla identitetsaktivister, feminazis, etc. i Sverige sedan länge gått för långt, och ja, feminiseringen av män är ett faktum i Sverige där pojkar uppfostras fel och i strid emot naturens lagar och har också så gjorts i många decennier och det förekommer därför extremt många cucks i Sverige idag, vilka dessvärre själva nu i många fall har blivit fäder och på grund av sin egna förvridna uppfostran inte ser något fel detta.
Citera
2017-08-02, 10:39
  #5
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Jag tycker det är jobbigt att man skall koppla vissa attribut till ett visst kön och göra trans av allt.
Var själv tvungen att klippa den vilda hårdrocksmanen av min son för han gillade inte att han på förskolan skulle bli flätad och göras "fin i håret" och tas som pedagogiskt exempel på att "killar kan göra/ha tjejsaker". Skickar jag min unge till förskolan i manbun vill jag inte ha tillbaka honom med flätor och rosetter. Han var också ledsen att han inte fick ha sin "piratfrisyr" i fred. Låt barnen vara barn och sluta pracka på dem könsidentiteter de inte förstår, hade min son velat ha rosetter i håret hade han sagt till, att han var långhårig var mitt och mammans beslut för vi tyckte det var coolt, inte ett uttryck för hans transidentitet. Förskolan lärde honom att grabbiga killar kan inte ha långt hår, det är en tjejgrej tydligen.
Citera
2017-08-02, 10:53
  #6
Medlem
Att feminisera pojkar har inget med jämställdhet att göra. Undrar om inte barnen på filmen kommer att få men för livet av detta. Hur ser deras kompisar på detta när de är så här annorlunda, kommer de att kunna umgås med andra killar utan att bli utmobbade? Vad ska de få för barndomsminnen?
Citera
2017-08-02, 15:44
  #7
Avstängd
swekredits avatar
Tänkte bara lägga upp ytterligare en till bevis

https://www.sydsvenskan.se/2017-08-0...ter-var-en-son
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback