Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-08-05, 23:01
  #37
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashcash
Ok jag får väl ge mig dårå. Men hade ju varit intressant att veta vad det där speciella skälet är för något. Får väl höra mig runt och lista ut vad det är.
Var inte meningen att retas och det är inte så många som kan göra som vi så jag väljer att inte skriva mer om det, är inget man kan skaffa bara för att slippa köandet, så mycket kan jag säga.

Andra tips jag har brukar jag alltid dela med mig.
Citera
2017-08-06, 05:30
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Var inte meningen att retas och det är inte så många som kan göra som vi så jag väljer att inte skriva mer om det, är inget man kan skaffa bara för att slippa köandet, så mycket kan jag säga.

Andra tips jag har brukar jag alltid dela med mig.

Hej
Jag blev uppgraderad till buisness class när jag flög till Bangkok en gång. I och med detta så fick jag ett papper att visa upp vid migration som gav mig förtur till en speciell snabbkö.
LM
Citera
2017-08-06, 11:42
  #39
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latman


Hej
Jag blev uppgraderad till buisness class när jag flög till Bangkok en gång. I och med detta så fick jag ett papper att visa upp vid migration som gav mig förtur till en speciell snabbkö.
LM
Grattis, är ju lite som en present, förhoppningsvis fick du en en bra start på din resa, om inte fick du iallafall en trevlig start på dagen.
För alla som stiger ur planet har ju exakt samma tanke "först ut ur flygterminalen

Undrar hur det går med vår vän TS och hans byte av plan...
Citera
2017-08-07, 12:42
  #40
Medlem
Jaecps avatar
Hur gick det för TS?!?!?!
Citera
2017-08-07, 23:01
  #41
Medlem
beaver_ses avatar
Ja man undra lite om TS öde då det varit en del störningar i passkontrollerna i Bangkok... Typ 4 timmars förseningar visa tider. Vi hoppas TS klara sig och fått en trevlig resa utan för mycket strul.
http://www.bangkokpost.com/news/gene...staff-shortage

"Hardly news for frequent flyers, as the Immigration Bureau finally admits it is so short of staff it can't man booths at both Suvarnabhumi and Don Mueang."
__________________
Senast redigerad av beaver_se 2017-08-07 kl. 23:03.
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2860461

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback