Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-08-06, 15:13
  #49
Medlem
Elikos avatar
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...se-riding.html

Det finns forskning. ca 0,002 per kg
Citera
2017-08-06, 15:55
  #50
Medlem
lancxzev2s avatar
oj vilken bra rapport, MVG without a doubt fam!
Citera
2017-08-06, 18:05
  #51
Medlem
hgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Blev så pass sugen så jag beställde hem 100st E!

Det gjorde du helt rätt i! But be safe.

Citat:
Ursprungligen postat av Konstantinus
Fantastisk läsning och kul med update!

Tackar vi för!

Citat:
Ursprungligen postat av Trocken
Tänd av, lägg ner, väx upp ... Navelskådandet gör mig spyfärdig. . Gummisnodden går alltid av till slut.

Tack för din feedback

Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Ketamin har ju under vissa förhållanden en neuroprotektiv effekt, och har framgångsrikt använts vid behandling av depression. Något långsökt, men kanske därför TS klarar sig undan nämnvärd AT?

Could be, could be. Idag är avtändningen noterbar i form av trötthet, låg energi och många timmars sömn. Allt dock i gott humör.

Citat:
Ursprungligen postat av Eastman92
Det måste ha sett helt efterblivet ut. Fram med videon där ni dansar!

Dessvärre har filmerna sedan igår natt klassificerats som "Above Top Secret", även Anders Borg och Deadmau5 ville åt filmerna, men jag fick avböja.
Citera
2017-08-06, 22:17
  #52
Medlem
DexTheRexs avatar
Herregud vilken underbart skriven rusrapport, väldigt bra ordval och känner hur jag relaterar med dig.
"Min bröstkorg är vibrerande regnbågsfjädrar och jag inhalerar rent fläderguld. En multiorgasm emanerar ur mitt bäcken och börjar pulsera konstant genom benen. Min omgivning glittrar i extas och alla människor briljerar av kärlek. En eufori bortom denna värld forserar i hela min varelse." beskriver perfekt hur MDMA känns. Det är precis så det känns.

Kan även se mig själv när du säger "jag älskar mitt liv 100%, det är därför jag tar risker", då om man lever som detta så dör man i alla fall glad och har gjort en jävla massa man velat innan man dör. Har ungerfär exakt samma ideologi som dig.

Sådana doser kan dock inte varit nyttigt haha, men men, ser ut som det var värt det i alla fall
__________________
Senast redigerad av DexTheRex 2017-08-06 kl. 22:27.
Citera
2017-08-07, 22:36
  #53
Medlem
sklaves avatar
Jag har väldigt liten erfarenhet av någon av dina uppräknade droger förutom kokset. Så jag vet väl inte mycket om effekterna.
Jag är inte heller så väldigt glad i musiken som jag slog på i bakgrunden från din länk
Men din entusiasm i dina målande beskrivningar av upplevelserna är det sannerligen inget fel på!!! Väldigt häftig läsning!... Och lite nyfiken blir jag allt även om jag nog är för feg, jag har haft en del kassa erfarenheter av andra droger

Men kram på dig i alla fall!
Citera
2017-08-08, 07:19
  #54
Medlem
forfoxsakes avatar
Bra rapport! 5 tefatspupiller av 5 möjliga.
Citera
2017-08-08, 18:19
  #55
Medlem
spacetrips avatar
Tack för denna rapport. 5/5
Citera
2017-08-08, 21:27
  #56
Medlem
hgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Herregud vilken underbart skriven rusrapport, väldigt bra ordval och känner hur jag relaterar med dig.
"Min bröstkorg är vibrerande regnbågsfjädrar och jag inhalerar rent fläderguld. En multiorgasm emanerar ur mitt bäcken och börjar pulsera konstant genom benen. Min omgivning glittrar i extas och alla människor briljerar av kärlek. En eufori bortom denna värld forserar i hela min varelse." beskriver perfekt hur MDMA känns. Det är precis så det känns.

Kan även se mig själv när du säger "jag älskar mitt liv 100%, det är därför jag tar risker", då om man lever som detta så dör man i alla fall glad och har gjort en jävla massa man velat innan man dör. Har ungerfär exakt samma ideologi som dig.

Sådana doser kan dock inte varit nyttigt haha, men men, ser ut som det var värt det i alla fall

Mäktigt DexTheRex! Visst är MDMA något helt speciellt? När det kommer till pure wellbeing så är det, utefter vad jag provat, fullständigt oslagbart.

Exakt! För att citera Alan Watts: "The more a thing tends to be permanent, the more it tends to be lifeless."

Citat:
Ursprungligen postat av sklave
Jag har väldigt liten erfarenhet av någon av dina uppräknade droger förutom kokset. Så jag vet väl inte mycket om effekterna.
Jag är inte heller så väldigt glad i musiken som jag slog på i bakgrunden från din länk
Men din entusiasm i dina målande beskrivningar av upplevelserna är det sannerligen inget fel på!!! Väldigt häftig läsning!... Och lite nyfiken blir jag allt även om jag nog är för feg, jag har haft en del kassa erfarenheter av andra droger

Men kram på dig i alla fall!

Haha, det uppskattar jag! Allt väl då vi nådde varandra på det som spelar roll – upplevelsen!

Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Bra rapport! 5 tefatspupiller av 5 möjliga.

Jag bugar och bockar

Citat:
Ursprungligen postat av spacetrip
Tack för denna rapport. 5/5

Tack själv spacetrip, tack själv.
Citera
2017-08-08, 21:43
  #57
Medlem
hgbgs avatar
Uppdatering på avtändning - 9 dagar senare. I'm surprisingly good!

De senaste två dagarna har bjudit på mest mentalt motstånd. Fascinerande att observera hur att jag aldrig får akuta symtom, utan allt är milt och långdraget.

Framförallt noterar jag en tendens att bli irriterad på saker och ting på ett omedvetet sätt. Det kan handla om en parkeringsautomat som inte fungerar eller att en vara i kylen jag tänkt äta passerat bäst före-datum. Saker jag blev irriterad på för 6-8 år sedan, innan jag upptäckte meditation och mindfulness. Men! Humöret i stort är gott och jag mår genuint bra, det är bara motivationen som dimper.


Min nyckel för att minimera avtändningar

Min analys lyder följande: När jag exponeras för en extern (potentiellt) negativ trigger riskerar avtändningssymtomen (ex. ångest, rädsla, ilska eller ledsamhet) att uppstå. Det verkar existera en starkt destruktiv synergi som uppkommer när jag befinner mig i ett mentalt stadie där 1) jag internt är receptiv mot negativitet, och 2) en sådan extern negativ trigger uppstår.

Det är som om att avtändningen kräver extern stimuli för att aktiveras.

Lyckas jag undvika dessa triggers i vardagen (stress, oönskade möten, lite sömn, tungt arbete, människor som sprider omedvetenhet etc.) kommer min avtändning att minimeras drastiskt.

Addera därtill nätter med sömn om >9h, exceptionell kost, bombaderdemang av vitaminer, mineraler och elektrolyter samt daglig träning så har du ett vinnande recept.

Ev. disclaimer: Jag öppnar mig för möjligheten att jag tar ut segern i förskott, tänk om mitt nuvarande stadie håller i ett kvartal?

With love!
/hgbg
Citera
2017-08-10, 13:52
  #58
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgbg
Spännande Doktordonka! Det här är intressant fakta. Det var första gången jag provade 2C-B ö.h.t, och hade inte hört mycket om det tidigare förutom en mindre google-analys. Är det någonting som man kan räkna med att 2C-B't ska generera varje gång eller hade jag tur?

Nej "vanligt" 2CB ska inte vara i mer än max 8 timmar. Sitter ruset i längre så innehåller det något mer.
Få droger framställs ju i fina laboratorier med perfekt utrustning, så när man köper en batch så gör man rätt i att testa lite mindre dos första gången innan man partar loss på det helt.
Är bekant med en person som gillar att laborera med kemi. Vid tillverkningen så gjordes en del av processen en halvtimma för länge. Delar av det 2CB ombildades då till nått annat snarlikt ämne, kan inte säga vad, hemmalabbet saknar gaskromatograf och sånt som man behöver för att analysera, men effekten var rätt lik 2CB, men med skillnaden att ruset var hårdare och höll sig lika kraftigt i närmare 40 timmar. Kan säga att efter den upplevelsen så är man rätt jäkla sliten...kan inte rekommendera ämnet, efter att ha testat några gånger (ja det går ju åt en heeeel helg) så hällde vi ut det som var kvar.
Citera
2017-08-10, 18:00
  #59
Medlem
gonzorockers avatar
Riktigt fett skrivet! Var nog 10 år sen jag läste en tripprapport sist...
Nu blir det MDMA till helgen
Citera
2017-08-15, 22:02
  #60
Medlem
hgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Nej "vanligt" 2CB ska inte vara i mer än max 8 timmar. Sitter ruset i längre så innehåller det något mer.
Få droger framställs ju i fina laboratorier med perfekt utrustning, så när man köper en batch så gör man rätt i att testa lite mindre dos första gången innan man partar loss på det helt.
Är bekant med en person som gillar att laborera med kemi. Vid tillverkningen så gjordes en del av processen en halvtimma för länge. Delar av det 2CB ombildades då till nått annat snarlikt ämne, kan inte säga vad, hemmalabbet saknar gaskromatograf och sånt som man behöver för att analysera, men effekten var rätt lik 2CB, men med skillnaden att ruset var hårdare och höll sig lika kraftigt i närmare 40 timmar. Kan säga att efter den upplevelsen så är man rätt jäkla sliten...kan inte rekommendera ämnet, efter att ha testat några gånger (ja det går ju åt en heeeel helg) så hällde vi ut det som var kvar.

Mycket intressant, vilken grej! Ska fortsätta experimentera med kombinationen MDMA (mycket lägre dos) och 2C-B.

Satan vilken helg ni måste haft, 40 timmar!

MVH

Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Riktigt fett skrivet! Var nog 10 år sen jag läste en tripprapport sist...
Nu blir det MDMA till helgen

Ett stort tack för det gonzorocker, enjoy Molly!

MVH
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback