Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vilken Operatör har ni just nu!?
Nej
6,76%
5 röster
Ja
8,11%
6 röster
Vet inte...
6,76%
5 röster
JA!!!
2,70%
2 röster
nej
9,46%
7 röster
Jodå men jag kommer aldrig att tacka för passen!!!
25,68%
19 röster
Ja tack!!! så jag kan reposta dem i ett annat forum och ta åt mig äran...
5,41%
4 röster
Skitsamma jag bryr mig inte!!!
5,41%
4 röster
Nej!
2,70%
2 röster
JA
27,03%
20 röster
2003-07-29, 00:43
  #13
Medlem
oGGos avatar
Tack A.S.A.B. du är bara bra söt du! ops:
Citera
2003-08-05, 23:57
  #14
Banned
Nisses avatar
Telia har helt klart den bästa täckningen i områden utan för städer ,alltså i utpräglad glesbygd,vilket är ganska stor del av Sverige.
Hade först Comviq kontant och funkade hyfsat i "byn" man bor i men utanför...nix .
har sedan flera år Telia mobitel ,först som kontant kort som jag gjorde om till riktigt abonnemang,aldrig haft några problem med Telia Mobitel,i princip alltid täckning.tycker inte heller att det är så dyrt,tidigare var det det men numera kan man välja lite flera olika abonnemangsformer .
Citera
2003-08-06, 20:24
  #15
Medlem
Jag kör med Vodafone och det funkar bra för det mesta.
Ok att telia har bättre täckning men jag vägrar att ha ett teliaabb.
Har sagt hemtelefonen oxå och ringer med BBB istället
Billigare och bättre 8)
Citera
2003-08-09, 14:40
  #16
Medlem
Eftersom Telia har bäst täckning väljer jag dem. Qkviq och Fele2 kan ju dra åt helvete.
Citera
2003-08-12, 22:59
  #17
Medlem
finkels avatar
Har telia, djuice o comviq. Jobbar över stora delar av Sv och kan säga att bäst teckning i allmänhet har telia i Sv. På många ställen funkar dock både comviq o djuice bättre . Det är alltså svårt att säga att nån generellt är bäst. Därför behöver jag alla tre. Hade nån varit helt bäst hade den ju räckt. Bäst i Sv är iaf min gamla nmt 450 som jag köpte -88 Tack för mig finkel
Citera
2003-08-14, 17:32
  #18
Medlem
finkels avatar
Tjena c014 ! Javisst, Telia har bäst täckning i regel, vilket jag även skrev.
Citat:
bäst teckning i allmänhet har telia i Sv
[list]Däremot så finns det enormt mkt yta i Sv där Telia inte funkar alls, men antingen Comviq eller Vodafone har full mottagning. Istäder så är det ingen större skillnad men på landsbygden o efter vägarna kan det skilja enormt. Därför kan inte jag säga rakt av att Telia är bäst, då jag flera gånger fått använda Comviq eller Vodafone att ringa med, då Telian varit stendöd. Men oftast är Telia bäst, vilket jag som sagt tidigare skrev. Mvh finkel[/list:u]
Citera
2003-08-14, 18:46
  #19
Medlem
c014s avatar


ngt som skulle vara ganska najs e om man hade en möjlighet när man intehade täckning att gå över till nmt nätet, alltså kunna ändra (inte köra på det jämnt)
Citera
2003-08-25, 02:59
  #20
Medlem
Efter konverteringen till VBulletin formatet har omröstningen ballat ur fullständigt som ni ser på frågorna, varför vet jag inte men frågealternativen är fullständigt irrelevanta !!!
Citera
2003-08-25, 22:08
  #21
Medlem
Comviq

Har haft både Comviq och Telia...Men Comviq funkar bättre.
Citera
2003-08-26, 00:33
  #22
Medlem
jenas avatar
Fyra, de har billigaste sms´n.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback