Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-12-26, 12:18
  #49
Medlem
kedjas avatar
Veckans invägning: 88.8 KG

Veckans viktminskning: -2.2 KG

Total Viktminskning: 16.7 KG

Ojoj julmaten och stillasittandet kostade på mer än vad jag hade trott, nu blir det till att skärpa till dieten igen och komma igång med träningen. Hade hoppats på att iaf hålla mig på +-0 men det fallerade ju uppenbarligen.. aja nya tag!
Citera
2017-12-26, 13:16
  #50
Medlem
rosanagellacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Veckans invägning: 88.8 KG

Veckans viktminskning: -2.2 KG

Total Viktminskning: 16.7 KG

Ojoj julmaten och stillasittandet kostade på mer än vad jag hade trott, nu blir det till att skärpa till dieten igen och komma igång med träningen. Hade hoppats på att iaf hålla mig på +-0 men det fallerade ju uppenbarligen.. aja nya tag!

Du har ju jobbat bra!

Tänk på att all mat under jul är mestadels vatten, det rinner av di snabbt :-)

Jag åt en del på Julafton och min mage blev som en ballong och midjan blev större dagen efter, allt stabiliseras igen då man äter normalt och tar promenixerna!

Kör på!
Citera
2018-01-02, 13:00
  #51
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosanagellack
Du har ju jobbat bra!

Tänk på att all mat under jul är mestadels vatten, det rinner av di snabbt :-)

Jag åt en del på Julafton och min mage blev som en ballong och midjan blev större dagen efter, allt stabiliseras igen då man äter normalt och tar promenixerna!

Kör på!

Tack för de orden!

Veckans invägning: 88.6 KG

Veckans viktminskning: 0.2 KG

Total Viktminskning: 16.9 KG

Är sjuk så har inte kunnat träna på några dagar (tränade senast i fredags) men hoppas snart på att vara igång igen.
Citera
2018-01-09, 17:01
  #52
Medlem
kedjas avatar
Veckans invägning: 89.3 KG

Veckans viktminskning: -0.7 KG

Total Viktminskning: 16.2 KG

Jaha, så står det relativt stilla på vågen nu alltså.. tror jag ska försöka äta mindre mål lite oftare så jag inte är så förbannat hungrig när jag kommer hem och överäter då.
Citera
2018-01-16, 15:08
  #53
Medlem
kedjas avatar
Veckans invägning: 89.8 KG

Veckans viktminskning: -0.5 KG

Total Viktminskning: 15.7 KG
Citera
2018-01-22, 13:44
  #54
Medlem
kedjas avatar
Kommer att pausa denna journalen tills jag har fått tillbaka motivationen att köra på hårt igen. Efter/under jul har allt i princip stått stilla.

Kommer sikta på att inte gå upp under denna period för att sen kunna köra på igen när jag är starkare rent mentalt. Praktiskt kommer detta att innebära att jag äter mindre än vad jag gör av med under vardagarna, men inte håller dieten strikt på helger och dylikt.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback