Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-23, 18:15
  #9973
Medlem
UnEasys avatar
Aaaah½!! Kan inte bestämma mig. Saknar ju just en LF... Men 3 star 3 wf och TOTY runt hörnet... What to do what to do..

edit. Om att göra POTY eller inte dvs.. Sane's. Hjälp mig
__________________
Senast redigerad av UnEasy 2018-04-23 kl. 19:11.
Citera
2018-04-23, 19:14
  #9974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Aaaah½!! Kan inte bestämma mig. Saknar ju just en LF... Men 3 star 3 wf och TOTY runt hörnet... What to do what to do..

Jag har lirat över 900 matcher med Sanes POTM, de flesta som HCM på 7 kem i en 4-1-2-1-2 uppställning. Han har därifrån gjort 550+ mål och lika många assist typ. Vänsterfoten är riktigt vass och finesskott utanför straffområden sitter i stort sett alltid. Hans TOTY kort lär ju vara flera hack bättre!
Citera
2018-04-23, 19:15
  #9975
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Jag har lirat över 900 matcher med Sanes POTM, de flesta som HCM på 7 kem i en 4-1-2-1-2 uppställning. Han har därifrån gjort 550+ mål och lika många assist typ. Vänsterfoten är riktigt vass och finesskott utanför straffområden sitter i stort sett alltid. Hans TOTY kort lär ju vara flera hack bättre!

Jopp men frågan är vad hans TOTS kommer kosta.
Citera
2018-04-23, 19:18
  #9976
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Jopp men frågan är vad hans TOTS kommer kosta.

får han ens få TOTS? han var väl inte med i laget?
Citera
2018-04-23, 19:34
  #9977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Jopp men frågan är vad hans TOTS kommer kosta.

Ja, det är ju det. Enda anledningen till att jag troligtvis gör sbcn är just för att jag har hans POTM att byta in, skulle nog inte rekommendera någon annan att göra den om man inte sitter på ett av hans specialkort untradeble!
Citera
2018-04-23, 19:36
  #9978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
får han ens få TOTS? han var väl inte med i laget?

Det ingår ju en bänk på EAs TOTS, så nog får han en plats där om inte annat!
Citera
2018-04-23, 19:40
  #9979
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Det ingår ju en bänk på EAs TOTS, så nog får han en plats där om inte annat!

jo fan juste men tror själva laget får högre höjning än bänkspelarna.
Citera
2018-04-23, 19:42
  #9980
Medlem
Tack för mig. Sålde precis mitt konto, tror inte det blir fler upplagor för mig. Spelar inte ens online känns som man lika bra kan köra karriär då. Tack för all hjälp och lycka till grabbar
Citera
2018-04-23, 20:05
  #9981
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Ja, det är ju det. Enda anledningen till att jag troligtvis gör sbcn är just för att jag har hans POTM att byta in, skulle nog inte rekommendera någon annan att göra den om man inte sitter på ett av hans specialkort untradeble!

Jag följer det tipset. Känns avigt att binda upp så coins i en untradeable också. Fan... Gick lite back på panikköpen jag gjorde för att göra den här. Blir tredje skit SBC'n för mig. Påbörjat två som jag lessnat på innan målgång. Både KDB och Prime Zanetti ligger och tickar där...
Citera
2018-04-23, 20:05
  #9982
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tack för mig. Sålde precis mitt konto, tror inte det blir fler upplagor för mig. Spelar inte ens online känns som man lika bra kan köra karriär då. Tack för all hjälp och lycka till grabbar

Trist för oss! Ha det bra och så ses vi om ett par år
Jag höll mig ju i 3-4 eller vad det blev.
Citera
2018-04-23, 20:19
  #9983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Jag följer det tipset. Känns avigt att binda upp så coins i en untradeable också. Fan... Gick lite back på panikköpen jag gjorde för att göra den här. Blir tredje skit SBC'n för mig. Påbörjat två som jag lessnat på innan målgång. Både KDB och Prime Zanetti ligger och tickar där...

Icon SBC:erna kommer ju blir jävligt mycket lättare och billigare när TOTS börjar rulla in? Tänk alla 86-90 spelare i typ Liga NOS, Holländska, osv osv man kan pilla in där. Frågan är ju om priserna hålls uppe mycket mer i år på dessa i och med alla dom här Icon SBC (Spelar på PS4)
Citera
2018-04-23, 20:22
  #9984
Medlem
Nu finns det ju bara ett ganska begränsat antal spelare man måste ha om man ska komma upp i 86 och 87 rankade trupper. Tänker typ främst på Verratti, Modric, Kroos, Iniesta, Raketic osv... spelare som bara används till SBC
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback