Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-23, 15:55
  #9409
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Jag måste ge mina 2 cent här. Jag har spelat med Kaka i kanske 20 matcher nu och kan säga att han vart en sinnessjuk spelare för mig. Han kan spela 90 minuter, det är om du spelar en tikki taka spelstil dock. Jag kör 41212(2) och kör honom som CAM. Håller kanske in sprintknappen 3-4 gånger under en hel match med honom, mer än så behöver du inte. Varje finess du skjuter iväg utanför straffområdet går in i klykan. Hans bollkontroll är helt sinnessjuk, sen lägger du på hans styrka också. Detta kortet är en no-brainer att göra om man spelar passningsorienterad fotboll.
EDIT: Hans passningsfot är också ett stort +.

Tack för recensionen! Två dar på mig att bestämma mig.
Citera
2018-03-23, 19:04
  #9410
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Ny fredag, nya möjligheter att ännu en gång bli besviken när man kollar SBCs kl 19 och ser att inga nya ligor kommit. Men hoppet finns alltid där...

BOOOOM!

...inga league Sbc idag heller...
Citera
2018-03-23, 19:04
  #9411
Medlem
FatherMartins avatar
Ingenting idag heller. Fyfan. Drar ut på det ännu mer för att spelet inte ska dö helt. Det är redan dött. Vakna EA för helvete.
Citera
2018-03-23, 19:13
  #9412
Medlem
Guldtandens avatar
Dom släpper alltså bara ett värdelöst KIT klockan 19:00 på en FREDAG under detta eventet. Fyfan.
Citera
2018-03-23, 19:32
  #9413
Medlem
FatherMartins avatar
Betydligt mer surt idag än förra veckan att vi inte får något. Ett jävla vedervärdigt kit och en ny daglig SBC som är alldeles för dyr för vad man får för paket. Jag tror det handlar om att dra ut på det så mycket som möjligt, så spelet inte är helt dött innan TOTS, men det är det redan. Bara att vänta 1 vecka till och bli lika jävla besviken då.
Citera
2018-03-23, 20:20
  #9414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Betydligt mer surt idag än förra veckan att vi inte får något. Ett jävla vedervärdigt kit och en ny daglig SBC som är alldeles för dyr för vad man får för paket. Jag tror det handlar om att dra ut på det så mycket som möjligt, så spelet inte är helt dött innan TOTS, men det är det redan. Bara att vänta 1 vecka till och bli lika jävla besviken då.

Jag checkar ut, ska sälja alla mina spelare i klubben och ska göra icon SBC för alla coins. Ska bli kul att se hur många 87 zanetti jag kommer att packa då han är den jag packa i den enda jag gjort hittils. Packar man nånting man vill prova ska jag göra det. Tvivlar starkt på det.. blir nog 8 zanetti 1 okocha 1 Larsson eftersom dom har jag untradable.

Btw någon som spelat senaste masseffect? Inte direkt kristikerrosat och vill inte förstöra min romantiska relation med 3 första.
Citera
2018-03-23, 21:09
  #9415
Medlem
tänkte använda min vinst och uppgradera laget lite. Köpa striker Cr7 eller köpa nif CR7+Futb Hazard? Hazard skulle isf ersätta Sif Lozano
Citera
2018-03-23, 21:18
  #9416
Medlem
FatherMartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Jag checkar ut, ska sälja alla mina spelare i klubben och ska göra icon SBC för alla coins. Ska bli kul att se hur många 87 zanetti jag kommer att packa då han är den jag packa i den enda jag gjort hittils. Packar man nånting man vill prova ska jag göra det. Tvivlar starkt på det.. blir nog 8 zanetti 1 okocha 1 Larsson eftersom dom har jag untradable.

Btw någon som spelat senaste masseffect? Inte direkt kristikerrosat och vill inte förstöra min romantiska relation med 3 första.

Lika bra att prata om andra spel en kväll som denna? Jag spelar typ bara FIFA, förutom Cod Zombies då och då, och ibland PUBG om jag är riktigt uttråkad. Men men, nu ska jag inte gå för off topic då detta trots allt är en FIFA-tråd.
Citera
2018-03-23, 21:42
  #9417
Medlem
Hunden007s avatar
ja fan fifa kommer dö ut innan alla Liga-SBC är ute. kul för typ de sista ligorna komma i slutet av april.

TOTS kommer komma ut och World cup mode kanske kommer komma i maj. rätt säkert på fifa kommer ha ett sådant i år.
Citera
2018-03-23, 22:15
  #9418
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja fan fifa kommer dö ut innan alla Liga-SBC är ute. kul för typ de sista ligorna komma i slutet av april.

TOTS kommer komma ut och World cup mode kanske kommer komma i maj. rätt säkert på fifa kommer ha ett sådant i år.
World Cup är nog det enda man ser framemot just nu.
Citera
2018-03-23, 23:19
  #9419
Medlem
Man känner sig blåst på league sbc verkligen men var inte så förvånad heller, vill helst bli av med alla spelare jag har i tradepilen, typ 80 st.

https://www.futhead.com/18/squads/3147960/

Här är mitt lag just nu. Är grymt nöjd med David de Gea (94) i mål riktig jävla beast,
kom hem nu på kvällen första WL matchen la motståndaren av, sen andra blev lite tightare men vann tillsist 3-2 i 90 minuten😂 orkar och vågar inte spela mer nu är rätt trött plus adhd på det, kommer som vanligt bara tappa fokus och kasta kontrollen av irritation
Citera
2018-03-24, 02:07
  #9420
Medlem
Saknat FIWC...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback