Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-23, 11:01
  #8017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Snyggt lag! Jag kör också med Blanc/Petit 88 i den formationen, de är så troligt grymma på innemitten! Valet var faktiskt att ha Pogba som tredje CM men det blev Radja för att kunna länka in SIF Mertens vilket jag är nöjd med.

Jag förstår. Jag har också spelat mycket med SIF Mertens, säkert runt 3-400 matcher totalt innan jag nu bytte lag. Är riktigt nöjd med honom, en pina för motståndarna. Samma med Radja!

Blanc/Petit känns riktigt stabila och jobbiga för motståndarna. Känns faktiskt som mitt försvar gick upp några nivåer!
Citera
2018-01-23, 11:36
  #8018
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Förra året kom det sbc där du fick en otw som belöning och du kunde välja vinter-otw eller sbc med de gamla otw. Krävdes ett otw kort i squaden du lämnade in därför discard-otw är så dyra i år för investerare tror samma sak ska hända men känner man ea vet man att de aldrig gör samma sak 2 år i rad.

Tack för svaret. Blir säkert som du säger att det inte blir likadant i år men törs inte köpa OTW Mbappe nu ändå om det skulle bli liknande som ifjol ändå.
Citera
2018-01-23, 11:55
  #8019
Medlem
eshkoshkas avatar
Fantastiska ändringar. Kanske kan börja spela FIFA igen på daglig basis då. 🙂

https://twitter.com/jarbafifa/status/955755748646105089


E; Är det några krav på dagens kvalturnering? Om någon orkar ta sig en titt som har tillgång till konsol.
__________________
Senast redigerad av eshkoshka 2018-01-23 kl. 12:05.
Citera
2018-01-23, 11:57
  #8020
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Tar ditt råd och testar Jesus IF. La just ut Aguero för 800k, han är fan inte värd det. Jag vette fan om det är nåt lurt med hans 91-kort. Det är ju typ billigare än hans första IF kort. Känns iaf trasigt! Hoppas någon snabb köper så man hinner testa Jesus nu bara! Vad kör du med för kemi på honom?
Deadeye, tycker att hans pace är tillräcklig. Passing och physical är hans svagheter, så deadeye eller hawk är de mest optimala imo. Gillar dock när mina ST har bra passningsfötter, främst i väggspelet med CAM och djupledsspelet med den andra strikern.
Citera
2018-01-23, 12:10
  #8021
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Fantastiska ändringar. Kanske kan börja spela FIFA igen på daglig basis då. 🙂

https://twitter.com/jarbafifa/status/955755748646105089


E; Är det några krav på dagens kvalturnering? Om någon orkar ta sig en titt som har tillgång till konsol.

Det måste va fejk väl ?
Kört imorse , inte fått något sånt medd från ea
Citera
2018-01-23, 12:22
  #8022
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Fantastiska ändringar. Kanske kan börja spela FIFA igen på daglig basis då. 🙂

https://twitter.com/jarbafifa/status/955755748646105089


E; Är det några krav på dagens kvalturnering? Om någon orkar ta sig en titt som har tillgång till konsol.

Hoppas verkligen det stämmer. Underbar läsning
Citera
2018-01-23, 12:48
  #8023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Det måste va fejk väl ?
Kört imorse , inte fått något sånt medd från ea

Nejdå, det stämmer
Citera
2018-01-23, 13:02
  #8024
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Fantastiska ändringar. Kanske kan börja spela FIFA igen på daglig basis då. 🙂

https://twitter.com/jarbafifa/status/955755748646105089


E; Är det några krav på dagens kvalturnering? Om någon orkar ta sig en titt som har tillgång till konsol.
Oj så bra nyheter har det nog aldrig varit tidigare! Bara att det spelas på samma arena är guld värt, dessutom lär det gå mycket smidigare att få till matcher än när folk ska dra sig ur hela tiden p.g.a. de inte blir hemmalag.
Däremot kan man ju undra hur det ska gå till vid val av tröjor, antar att båda lagen får sitt hemmaställ i menyn annars kommer det ju inte vara så svårt och lista ut vem som är hemma och borta. Iofs lär det spela mindre roll nu när folk inte kan utnyttja skuggorna på en del arenor.
Citera
2018-01-23, 13:11
  #8025
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Oj så bra nyheter har det nog aldrig varit tidigare! Bara att det spelas på samma arena är guld värt, dessutom lär det gå mycket smidigare att få till matcher än när folk ska dra sig ur hela tiden p.g.a. de inte blir hemmalag.
Däremot kan man ju undra hur det ska gå till vid val av tröjor, antar att båda lagen får sitt hemmaställ i menyn annars kommer det ju inte vara så svårt och lista ut vem som är hemma och borta. Iofs lär det spela mindre roll nu när folk inte kan utnyttja skuggorna på en del arenor.

Bra lösning dem lagt fram...Motståndaren kommer spela i det av dina 2 kit som du inte väljer. tex du spelar i ditt hemmakit och motståndaren får ditt bortakit.

På hans skärm spelar du i hans bortakit . Bra lösning, bästa är nog endå att dem valt 1 arena och att matcherna spelas på kvällstid.
Citera
2018-01-23, 13:56
  #8026
Medlem
Haha, tror ni själva att det där är på riktigt? EA skulle aldrig gå ut med ett meddelande med de formuleringarna om de nu skulle göra en update och aldrig att sådär mycket skulle "ordnas" på en update.

Lär man inte ut källkritik i skolan längre? Någon twitchare som vill ha mer följare och fler tittare hittar/Photoshopar en egen text för att få tweeten viral och således locka mer folk.
Citera
2018-01-23, 14:42
  #8027
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Haha, tror ni själva att det där är på riktigt? EA skulle aldrig gå ut med ett meddelande med de formuleringarna om de nu skulle göra en update och aldrig att sådär mycket skulle "ordnas" på en update.

Lär man inte ut källkritik i skolan längre? Någon twitchare som vill ha mer följare och fler tittare hittar/Photoshopar en egen text för att få tweeten viral och således locka mer folk.


Ja fast om man granskar det noga och det visar sig att shit fan det stämmer ju verkligen...då förstår jag ej hur man kan skriva som du skriver. Sitter du bara och hittar på att EA aldrig skulle gå ut med ett sådant meddelande? vad i helvete lär sig folk i skolorna nuförtiden. Det e bara o lägga ner
Citera
2018-01-23, 14:46
  #8028
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ja fast om man granskar det noga och det visar sig att shit fan det stämmer ju verkligen...då förstår jag ej hur man kan skriva som du skriver. Sitter du bara och hittar på att EA aldrig skulle gå ut med ett sådant meddelande? vad i helvete lär sig folk i skolorna nuförtiden. Det e bara o lägga ner

Spelade nyligen igen
Inte kommit något sådant update medd varken igår kväll , imorse eller nyss !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback