Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-21, 21:19
  #4861
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Gorilla förlorade fler matcher med sitt mainlag den helgen så.... Plus att Tass har gått 38-2 med ett 100k lag. Visst, självklart är det en fördel att ha ett megalag men absolut inte så stor som folk vill få det till. Dessutom är det inte så svårt att få ihop ett riktigt bra lag utan att spendera en enda krona på fifapoints. Kolla Nepenthez lag till exempel på hans RTG, ett lag för typ 5 miljoner coins utan att spenderat nånting på fifapoints.
Hans jobb är att vara youtuber och lira fifa och hade jag haft samma möjligheter hade jag kunnat nöta och trejda ihop ett bra lag (och spy på Fifa haha). Har nu efter lite för mycket fifa points fått ett väldigt bra lag och skillnaden är monumental men kanske bara är jag
Citera
2017-11-21, 21:27
  #4862
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
https://www.flashback.org/leave.php?...quad%2F1577877

Har 200 k nu är sugen på byta ut dembele mot najngolan då pogba är så dyr, värt eller spara till pogba direkt?
Radja är grym, magisk för mig. Byt ut Aurier mot Florenzi med så får gubbarna full chem och båda är topp!
Citera
2017-11-21, 21:58
  #4863
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
https://www.flashback.org/leave.php?...quad%2F1577877

Har 200 k nu är sugen på byta ut dembele mot najngolan då pogba är så dyr, värt eller spara till pogba direkt?
https://www.futbin.com/18/squad/1635606

Detta är ett lag jag absolut skulle vilja spela! På pappret ser det magiskt ut imo.
Citera
2017-11-21, 23:23
  #4864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
Radja är grym, magisk för mig. Byt ut Aurier mot Florenzi med så får gubbarna full chem och båda är topp!


Det ska jag göra, tack för tipset inte en förlust sen radja köptes, blev helt pank men ska fixa florenzi ska fort de går
Citera
2017-11-21, 23:35
  #4865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Det ska jag göra, tack för tipset inte en förlust sen radja köptes, blev helt pank men ska fixa florenzi ska fort de går


Nästa steg blir nog pogba ist för Herrera eller aguero ist för Zaha,
Citera
2017-11-22, 00:01
  #4866
Medlem
kyrgiakoss avatar
När är OTW och PTG billigast? Precis efter TOTW släpps har jag för mig men vill gärna ha det bekräftat / förvirrad herre
Citera
2017-11-22, 00:10
  #4867
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Godkväll alla glada!

Gav mig nyss på att försöka lösa lite SBC, vilket jag aldrig tittat alls på innan.
När kravet är att man ska ha med en spelare från veckans lag, är det just den nuvarande veckans lag det gäller eller går det att använda vilken IF som helst?
Kan vara en dum fråga men även dessa kräver svar ibland
Citera
2017-11-22, 00:12
  #4868
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Godkväll alla glada!

Gav mig nyss på att försöka lösa lite SBC, vilket jag aldrig tittat alls på innan.
När kravet är att man ska ha med en spelare från veckans lag, är det just den nuvarande veckans lag det gäller eller går det att använda vilken IF som helst?
Kan vara en dum fråga men även dessa kräver svar ibland

Du kan använda vilken IF som helst
Citera
2017-11-22, 00:18
  #4869
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Du kan använda vilken IF som helst

Jaha sedärja, tack för snabbt svar!
Citera
2017-11-22, 00:28
  #4870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
När är OTW och PTG billigast? Precis efter TOTW släpps har jag för mig men vill gärna ha det bekräftat / förvirrad herre

PTG var billigast förra veckan då de fanns i packs..merparten har stigit med ett par K
Citera
2017-11-22, 01:15
  #4871
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyst
Tjena! Är i behov av lite assistans. Finns det någon skicklig som kan pussla ihop/vet ett fungerande bygge med mbappe och gabriel jesus tillsammans på topp i ett 41212(2)? Skulle vilja prova hur de funkar ihop då de är två favoriter i spelet. Inom ramen av 600-800k hade varit att föredra.

Tack på förhand!

836k ps4 780k xbox.

https://www.futbin.com/18/squad/1640566
Citera
2017-11-22, 08:44
  #4872
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
PTG var billigast förra veckan då de fanns i packs..merparten har stigit med ett par K

Jo det är klart men billigast nu när de inte finns i pack längre? Efter TOTW?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback