Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 00:54
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Är mer ute efter svedan i näsan, vill inte ha så mkt rusch utan kunna ligga o snöa in mig i spel i flera timmar

4f-nep ska svida en aning av det jag förstått. Me-nep känns inte alls när man snortar den. "Snöar in" väldigt mycket på den dock. Att 4f-nep går att röka är ju en fördel ifall man vill ha snabba & korta kickar.

4f-pihp var inte skön sveda utan "vafan är detta min näsa fräter bort nu, måste snyta mig ffs.." Tårar och sedan förstörd näsa på det. Prövade ca 100mg via olika RoA och sedan gav jag upp för att jag inte kunde ta det på något sätt utan problem(sveda i näsan, ont i magen, lungorna verkar inte gilla det heller, IVar inte så fick skippa den).

Jag vill inte ha mycket rush/kick, utan bra effekt som håller i sig ett tag. Rush ska ju ph/pv analoger ge. Me-nep känns en aning som 3cmc i effekten tbh. Inte tagit mer än 50mg (ger bra effekter vid redan den mängden) åt gången, då jag vill inte få onödiga stimbiverkningar.

Hur är NEiH i potensen och biverkningar? Svider det lika mycket som 4fPiHP?
Citera
2017-12-04, 16:03
  #86
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
4f-nep ska svida en aning av det jag förstått. Me-nep känns inte alls när man snortar den. "Snöar in" väldigt mycket på den dock. Att 4f-nep går att röka är ju en fördel ifall man vill ha snabba & korta kickar.

4f-pihp var inte skön sveda utan "vafan är detta min näsa fräter bort nu, måste snyta mig ffs.." Tårar och sedan förstörd näsa på det. Prövade ca 100mg via olika RoA och sedan gav jag upp för att jag inte kunde ta det på något sätt utan problem(sveda i näsan, ont i magen, lungorna verkar inte gilla det heller, IVar inte så fick skippa den).

Jag vill inte ha mycket rush/kick, utan bra effekt som håller i sig ett tag. Rush ska ju ph/pv analoger ge. Me-nep känns en aning som 3cmc i effekten tbh. Inte tagit mer än 50mg (ger bra effekter vid redan den mängden) åt gången, då jag vill inte få onödiga stimbiverkningar.

Hur är NEiH i potensen och biverkningar? Svider det lika mycket som 4fPiHP?
De sista du frågar kan jag svara på på onsdag, ska plocka ut min ordet då, köpte denna just för har 380:- så köpte ett g o tio 0.5 fluktizolam (hade 71:- bonus oxå) tyckte om denna när den kom men gillade pihpen mer ,så kanske blir ny favorit nu när pihpen blir klassad. Som sagt återkommer när jag testat
Citera
2017-12-12, 18:50
  #87
Medlem
hallå där!


är NEIH något man bör pröva, om inte så undrar jag vad som kan tänkas fungera bättre? letar efter något som inte ger utslag på någon sticka. M V H
Citera
2017-12-14, 00:11
  #88
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Blir inte klok på denna. Jag är en van stimulantanvändare. Denna är liksom... utan ramar. Svår att sätta fingret på, den är liksom suddig. Om man festar och känner sig för full, så nyktrar man till på ett par linor. Men man erhåller inga särskilt upphetsande verkningar förutom det.

Det fanns en tid då jag tyckte att lagliga grejer var värda risken, eftersom de var lika bra eller bättre än de olagliga substanserna. Den tiden är tyvärr förbi. Denna substans är knappt en skugga av vad som fanns från mefedronet fram till och med 3-mmc'et. Det sista godkänt trevliga pulvret var 3-cmc. En gång i tiden så kunde man lagligt må som en kung på t ex 6-apb under ett par dygn utan nämnvärd AT. Nu kan man ha en måttligt kul halvtimme för priset av ett dygns outhärdlig kemisk ångest.

Good times are over. Mephets glada dagar är long gone.
Citera
2017-12-25, 12:27
  #89
Medlem
Apollinaires avatar
En shop har av misstag skickat denna på 5000mg åt mig. Har ingen erfarenhet av liknande produkter. Hur gör jag för att inta den? Ska den snortas? Rökas genom staniolpapper? Vore tacksam för svar.
Citera
2017-12-25, 12:47
  #90
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
En shop har av misstag skickat denna på 5000mg åt mig. Har ingen erfarenhet av liknande produkter. Hur gör jag för att inta den? Ska den snortas? Rökas genom staniolpapper? Vore tacksam för svar.

Blanda med tio gubbar tjack och sälj den för en hacka.
Citera
2018-01-07, 00:36
  #91
Medlem
orrecrists avatar
Någon avtänding att snacka om efter 500 mg utspritt på en kväll?
Citera
2018-01-07, 17:14
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Någon avtänding att snacka om efter 500 mg utspritt på en kväll?

Nä inte alls. Varken drick/aptit försvinner och ruset är milt men ändå skönt, känns som en degarstimulant(nytt ord?). Typ cannabis annorlunda kompis.
Citera
2018-01-07, 23:03
  #93
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Nä inte alls. Varken drick/aptit försvinner och ruset är milt men ändå skönt, känns som en degarstimulant(nytt ord?). Typ cannabis annorlunda kompis.

Sjysst blir att testa, vilka doser har du tagit?
Citera
2018-01-08, 17:32
  #94
Medlem
orrecrists avatar
Läste igenom hela tråden. Fler som upplevt någon avtänding? Verkar lite suspekt.
Citera
2018-01-08, 22:52
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Sjysst blir att testa, vilka doser har du tagit?

Brukar köpa 3/5or av allt och köra tills det tar slut. Tror jag beskrev känslan av denna som den första snusen på morgonen fast starkare, och fokuserad typ. Att vara vaken är lätt, somna lika lätt om man lägger sig och blundar.

Kunde lägga mig efter och utan bens, även dagen efter. Men det kunde jag efter 3g på knappt 2 dygn av 3F-PVP också så ha inte mig som någon riktlinje. Vissa säger att 3F-PVP ger hemskt AT, likaså 6-EAPB som inte gav mig någon heller.

Det där är konstigt då tjack gör mig så trasig att jag vill skjuta mig själv efteråt. Kan dock äta utan problem på cs.

Edit: Ta ingen bens vid oro då den kan komma tidigt, det går över på en kvart och kommer oftast bara i början av dessa substanser. Liten dos bens tar typ bort halva ruset, kvar är en känsla av vakenhet bara.

Ett annorlunda (säkert dumt) tips är att bara ignorera puls/oroskänslor i början och ta mer, för dom brukar stanna på samma nivå ändå. Klart en substans suger om man knappt har ngt rus men puls/ångest, defeat it!
__________________
Senast redigerad av Nup 2018-01-08 kl. 23:02.
Citera
2018-01-09, 09:39
  #96
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Brukar köpa 3/5or av allt och köra tills det tar slut. Tror jag beskrev känslan av denna som den första snusen på morgonen fast starkare, och fokuserad typ. Att vara vaken är lätt, somna lika lätt om man lägger sig och blundar.

Kunde lägga mig efter och utan bens, även dagen efter. Men det kunde jag efter 3g på knappt 2 dygn av 3F-PVP också så ha inte mig som någon riktlinje. Vissa säger att 3F-PVP ger hemskt AT, likaså 6-EAPB som inte gav mig någon heller.

Det där är konstigt då tjack gör mig så trasig att jag vill skjuta mig själv efteråt. Kan dock äta utan problem på cs.

Edit: Ta ingen bens vid oro då den kan komma tidigt, det går över på en kvart och kommer oftast bara i början av dessa substanser. Liten dos bens tar typ bort halva ruset, kvar är en känsla av vakenhet bara.

Ett annorlunda (säkert dumt) tips är att bara ignorera puls/oroskänslor i början och ta mer, för dom brukar stanna på samma nivå ändå. Klart en substans suger om man knappt har ngt rus men puls/ångest, defeat it!

Ja okej men du svara inte på frågan, vilka doser du brukar ta? Vad är en bra startdos, 200mg oralt? 100 snok? Tänkte kanske RP ”, då kanske 300mg fsktiskt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback