Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-05, 17:51
  #49
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Hur skulle du jämföra den mot 4f-pihp?
En polare har köpt senaste pihpen o enligt honom är de helt inaktiv så litar på polaren,har läst bara negativa resencioner om pihp därför ja valde neih för ingen skrivit om de på länge
Citera
2017-10-07, 00:50
  #50
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Helt ok. Håller en uppe under en festkväll, men inget man tar mycket av. Inte till för att få ett markant rus, bara för att festa vidare även om man är trött. Inte illa.
Citera
2017-10-07, 10:59
  #51
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Helt ok. Håller en uppe under en festkväll, men inget man tar mycket av. Inte till för att få ett markant rus, bara för att festa vidare även om man är trött. Inte illa.
Kan hålla med om att de är en fest drog,kunde ta sista runt 23 o somna 01 utan problem,blanda dock med 5capb(cannabiod )
Citera
2017-10-07, 21:07
  #52
Medlem
Väldigt få inlägg om NEiH och dess effekt. Är den för ny så att folk har hunnit testat ordentligt, eller är den bara helt värdelös så att ingen köper den? Testade nyligen 4f-pihp vilken var helt verkningslös, fick enbart näsproblem och inte en tillstymmelse till stimulans av den.

Funderar på att beställa en större mängd NEiH och hoppas på något bättre för att ha som vardagsstimulant eftersom jag inte kan ta vanligt amfetamin för tillfället.

Någon som har något att säga om NEiH? Känner man av den överhuvudtaget eller är även den enbart en plåga för näsan?

Tacksam för svar och gärna jämförelse mellan drogerna/andra droger om någon testat.
Citera
2017-10-07, 21:26
  #53
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charliew
Väldigt få inlägg om NEiH och dess effekt. Är den för ny så att folk har hunnit testat ordentligt, eller är den bara helt värdelös så att ingen köper den? Testade nyligen 4f-pihp vilken var helt verkningslös, fick enbart näsproblem och inte en tillstymmelse till stimulans av den.

Funderar på att beställa en större mängd NEiH och hoppas på något bättre för att ha som vardagsstimulant eftersom jag inte kan ta vanligt amfetamin för tillfället.

Någon som har något att säga om NEiH? Känner man av den överhuvudtaget eller är även den enbart en plåga för näsan?

Tacksam för svar och gärna jämförelse mellan drogerna/andra droger om någon testat.
jag valde neih just för att ingen har kommenterat denna på länge 😊
Citera
2017-10-08, 20:56
  #54
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
jag valde neih just för att ingen har kommenterat denna på länge 😊

Var den nå att ha då?? x)
Citera
2017-10-08, 21:55
  #55
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Var den nå att ha då?? x)
Blev stimulerad, men den är inte som första "batchen" där 1g höll tre dagar, denna höll ca 10h o kunde utan problem somna en timme efter sista påfyllning
Citera
2017-10-08, 22:18
  #56
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Blev stimulerad, men den är inte som första "batchen" där 1g höll tre dagar, denna höll ca 10h o kunde utan problem somna en timme efter sista påfyllning

Ah då lät det nog inte värt att testa! Får fortsätta med 4-epd, tycker den funkar helt ok om man inte tar den för ofta. Typ efter 1g behöver jag uppehåll på minst 1v för att få effekt igen xD shit, hatar marknaden just nu!
Citera
2017-10-12, 03:45
  #57
Medlem
Dexter007s avatar
Har testat värre rc genom åren men denna va ingen höjdare. Fick ta stora linor och sen röka på folie konstant för att hålla igång. Jagade peaken som tyvärr aldrig kom. Man undrar ju kring askens recensioner hur det kommer sig att så många ger topp betyg till denna. Hade köpt mer om priset minst halverades, sjukt dyrt nu.

Och sen har jag som andra problem med att hitta NEIH information någonstans förutom på askens. Den kan väl inte bara ha lanserats på den svenska marknaden, låter skumt. Jusef från asken får gärna förklara hur det ligger till.
Citera
2017-10-19, 11:56
  #58
Medlem
Phobiazis avatar
Testade denna nu när det var rea och av de 4 asken har var väl detta den enda som kändes värd pengarna. Den var ju ingen top5 direkt, men gick ju att använda till skillnad mot de andra!
Citera
2017-10-20, 02:10
  #59
Medlem
snusaren92s avatar
Min rec. Ja första beställningen vart 5G
Och jag drog en lina i näsan inget speciellt ingen svea eller nåt så tog mer inget händer ca 12min tar jag en till låg ca på 350mg sen började liksom en fet domn känsla i hela munnen asså. Helt sjukt hjärtat börja vrål rusa. Känner hur min syn blir annorlunda kan ej sätta exakt ord men sudigt seende kanske att man upplevde starkare färger. Också.
Detta var först matchen jag var nöjd kände att detta var nästa cs rc nånsin förutom pvp kristallerna kanek.
Men batch nummer 2 var på 3G tog en 0,2 i första medans ja sakta trycker in kolven efter att svaret kommiT. Så känner jag sakta förändringar ske liksom i synfältet med färger samt det gryniga liksom . Sen denna här huvudverk en man får av högt blodtryck tryck liksom. Som iv bra cola. Typ
Ajja dnna omgång sög några tim kanske ca 3 timmar fyller jag på ytterligare en 0,1 samt 1 St 4-aco-met nieh upplever ja bara någon minni skjus på jag planerar konstant ja börjar känna tabben med aco börjar kicka de började skumt men efter t10min blev combon lite mdma plus tjack i alla fall 1,7 G neih 3 tim senare 25mg aco sen 50extra sen vet ja inte men totalt 9
St det var kraftig eufori nästan i klar med ketamin.
Det visuella hade jag velat haft mer av. Men men är jävligt nöjd med första batchen. Nu något som ni inte ska göra ta detta iv har fått konstant hosta samt så har ja tappa lite känsel i foten är orolig. För att effekten ska likna på något sätt krokodil drogen från ryssland. Gasen som gjorde att man frätte i hop o. Ja inte minns fel.
Citera
2017-10-20, 17:02
  #60
Medlem
ZOG77s avatar
Förstår du inte vad du gör? Varför utsätter du dig för sådant här? Det kanske till och med är värre än krokodil du fått i påsarna. Jag vet med säkerhet att dessa du nämner är skadliga för organen på lång sikt. Har tagit reda på det. Låt detta bli den första och absolut sista gången..för din egen skull åtminstone. Då är det bättre att sitta en volta för narkotikabrott...mer värt, om du nu absolut måste ha någon drog. Deras 4- AcO Met ska du passa dig noga för. Bara ett råd. Så ber dig lyssna på vad jag eller tänk på vad jag skrivit. Vill inte smutskasta nån shop är bara rädd om människor. Vill inte dom skall bli fördärvade och heller ingen anhörig. Jag kände 3 som gick bort. Den ena var spice. Den andra var fentanyl och den här personens familj både syskon och en av föräldrarna är borta idag. Syskonet tog subutex en tid efter sin ******död. En av föräldrarna..men det var inga droger. Har känt dem sedan skoltiden. Mycket tragiskt. Ta hand om dig och er alla andra också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback