Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 21:45
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-
Jag började med 10-20mg igår drog väl typ 50mg den kvällen sista runt 11, kl 0130 sov jag som en stock, imorse runt 11 drog jag ~50mg av denna samt ca 50mg 4-EPD då jävlar blev det fart! Piggnar till rätt rejält o ökat självförtroende, fyllde nyss på. Köööör ba. Blanda inte som jag gör dock, det är direkt livsfarligt (Får vi utgå ifrån).

Inga problem att sova på denna eller? Eller är benzo ett måste?
Behöver en vardags stimulant som man kan ta om man behöver ha saker gjorda men samtidigt va lite go ;D..
Citera
2017-08-05, 01:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Inga problem att sova på denna eller? Eller är benzo ett måste?
Behöver en vardags stimulant som man kan ta om man behöver ha saker gjorda men samtidigt va lite go ;D..

Den som lever får se, ingen vettig utvärdering.
Citera
2017-08-06, 08:16
  #15
Medlem
quadboars avatar
1g intagit IV under loppet av 2h utan märkbar effekt alls. Så absolut ej aktiv via IV iaf, det enda jag kan yttra mig om. må väl kamrater!
Citera
2017-08-06, 12:19
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quadboar
1g intagit IV under loppet av 2h utan märkbar effekt alls. Så absolut ej aktiv via IV iaf, det enda jag kan yttra mig om. må väl kamrater!

Fan vad tråkigt Jag anser att den är aktiv och stimulerande, men påfyllningar behövs. Hur mycket tog du IV?
Citera
2017-08-06, 13:52
  #17
Medlem
ZOG77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Tycker de är lite dåligt av asken o ta sånna hära ockerpriser...
Ja produkten kanske är dyr o framställa men med tanke på att de köper hem större mängder så har ja svårt o tro att gram priset ens går över 50kr. Men ändå kan dom sitta o ta 10gånger inköpspriset.

Är som att försöka ta 1000kr för en 0,1g kola i jämförelse. Ingen normal funtad person skulle betala det.

Absolut inget fel på asken i sig. Aldrig blivit blåst o Max tagit 1-2 dagar med post. VARJE GÅNG. Medans tattaren TT selektiv Scammar o skyller på att "posten strular"

Men asken borde se över sina priser lite om de vill behålla sina kunder. För utan sina kunder hade asken inte varit ett shit.
Liksom 1g 2-MA kostar 400kr + frakt går åt minst 1g på en kväll nästan.
Då tjänar man mer på o köpa 2g tjack istället för är både mer rus för pengarna tar inte slut på en kväll liksom.

Vill se en förbättring hos asken för detta är fan inte hållbart man kan inte ta sånna priser för i stort sett verkningslösa substanser :/

Hyran är dyr per månad. Lägg till 2 år..mycket cash..
Kanske får väl fotboja till hösten. . Förövrigt gillar j inte tabasco och annat aromer kryddor och skit i min näsa. Det borde väl inte heller vara så dyrt hopkok. 299 för halvgram. Är det nån som vet hur mycket sådana där starka kryddor kostar att köpa in. Eller är nån skit som von felix plockar hem från nederländerna o säljer. Rc24 är under polisutredning tydligen. De hade riktiga RC. Sen valde von felix detta skit.. kasst. Ääh vet inte. Släng Tabascon i stolen och spola ner. Lägg pengar på nå annat. Jävla Tabasco skit. Sen tack till vännen på postnord som checkade lådan. JÄVLA RÖTÄGG sa han när han insåg hur det låg till.
Citera
2017-08-07, 00:51
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Hyran är dyr per månad. Lägg till 2 år..mycket cash..
Kanske får väl fotboja till hösten. . Förövrigt gillar j inte tabasco och annat aromer kryddor och skit i min näsa. Det borde väl inte heller vara så dyrt hopkok. 299 för halvgram. Är det nån som vet hur mycket sådana där starka kryddor kostar att köpa in. Eller är nån skit som von felix plockar hem från nederländerna o säljer. Rc24 är under polisutredning tydligen. De hade riktiga RC. Sen valde von felix detta skit.. kasst. Ääh vet inte. Släng Tabascon i stolen och spola ner. Lägg pengar på nå annat. Jävla Tabasco skit. Sen tack till vännen på postnord som checkade lådan. JÄVLA RÖTÄGG sa han när han insåg hur det låg till.

Saknar 24an som fan med, aldrig haft strul med dom heller.
Och deras priser va hyfsat okej.
Önskar att polis knaset reder ut sig snart så hen kan komma tillbaka och ta över marknaden igen.

Inga av de rc's som säljs utrikes är speciellt dyra (bara inrikes det är överprisernas överpriser)... O speciellt inte om man köper hem större partier..

_____________

Någon mer som provat denna och har något gott om säga om den?
Funderar på o beställa hem denna(utrikes)
För denna är väl "laglig" fortfarande?
Så om den beslagtas av tull borde man väl kunna överklaga o få hämta det hos grisarna?
Fick man iaf förr vet inte hur läget är nu.. (Både cannaboider och prega bland annat har fått hämtats där)

EDIT : Någon som har utländska namnet på denna för går inte hitta någonstans förutom hos asken?.
Dom kan ju inte va dom ända i hela världen som har denna..
__________________
Senast redigerad av Scoones 2017-08-07 kl. 01:09.
Citera
2017-08-07, 14:15
  #19
Medlem
franzstrudels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Saknar 24an som fan med, aldrig haft strul med dom heller.
Och deras priser va hyfsat okej.
Önskar att polis knaset reder ut sig snart så hen kan komma tillbaka och ta över marknaden igen.

Inga av de rc's som säljs utrikes är speciellt dyra (bara inrikes det är överprisernas överpriser)... O speciellt inte om man köper hem större partier..

_____________

Någon mer som provat denna och har något gott om säga om den?
Funderar på o beställa hem denna(utrikes)
För denna är väl "laglig" fortfarande?
Så om den beslagtas av tull borde man väl kunna överklaga o få hämta det hos grisarna?
Fick man iaf förr vet inte hur läget är nu.. (Både cannaboider och prega bland annat har fått hämtats där)

EDIT : Någon som har utländska namnet på denna för går inte hitta någonstans förutom hos asken?.
Dom kan ju inte va dom ända i hela världen som har denna..

Jag har googlat som en tok efter IUPAC: 2-(etylamino)-4-metyl-1-fenylpentan-1-on
Det verkar vara rena gojjan för ingenting jag hittar liknar den, samma sak med deras 4f-nep/neb produkter.
Finns ingen vendor jag hittar som säljer NEP och NEB med Flourphenyl.
Fast nu är jag ingen kemist heller så det säger ju inte så mycket ;-).
Citera
2017-08-07, 15:33
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franzstrudel
Jag har googlat som en tok efter IUPAC: 2-(etylamino)-4-metyl-1-fenylpentan-1-on
Det verkar vara rena gojjan för ingenting jag hittar liknar den, samma sak med deras 4f-nep/neb produkter.
Finns ingen vendor jag hittar som säljer NEP och NEB med Flourphenyl.
Fast nu är jag ingen kemist heller så det säger ju inte så mycket ;-).

Samma här.
Hittar ingen information om denna substans på engelska heller.
Så nåt är ju jävligt skumt
Citera
2017-08-08, 08:41
  #21
Medlem
Har snart snortat ett gram dagligen. Något trasig i snoken, men skulle likna känslan mest som hex/kola
Vanlig NEP provade jag aldrig så vem vet. Kan vara helt ute o cykla här också då jag har käkat 1 norflurazepam om dagen i månader ibland fler. Drog ett strek igår under påverkan av 4-ACo-Met och det blir ju lite fart och välmående. Men håller inte länge.

Jag kommr inte köpa denna igen i alla fall.

~50mg linor.
Citera
2017-08-08, 12:03
  #22
Medlem
WizzardofOzzs avatar
Denna går att röka fint också. Smakar inte alts illa och kickar fint som om den är gjord för att vapa. Effekterna varar inte så länge dock så man är tvungen att fylla på rätt så tätt.

Har inga klagomål runt den här substansen. Det är ju ett derivat av NEH (som var bra enligt vad jag hört), precis som aPiHP är ett derivat av något annat. Båda har samma kedja i den nedre delen.
Citera
2017-08-08, 12:22
  #23
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizzardofOzz
Denna går att röka fint också. Smakar inte alts illa och kickar fint som om den är gjord för att vapa. Effekterna varar inte så länge dock så man är tvungen att fylla på rätt så tätt.

Har inga klagomål runt den här substansen. Det är ju ett derivat av NEH (som var bra enligt vad jag hört), precis som aPiHP är ett derivat av något annat. Båda har samma kedja i den nedre delen.

Noooo, NEH var inte bra. Det var första få sidorna på forumet då folk tyckte det. Sedan blev antingen personerna mer skarpa eller substansen mer utbankad eller utbyttt.
-NEH var förfärlig tycker jag när det gäller biverkningar och kort rus. NEP var super och hade nöjet att ha en provider i 3 år före den ens kom upp på asken eller sverige överhuvudtaget.

NEiH, Märklig molekyl. väntar mig inga under från denna, för bulkig.
-MEN omöjligt förbedömma helt, sen för jag ett litet korståg mot asken efter klappningarna
__________________
Senast redigerad av lmnee 2017-08-08 kl. 12:24.
Citera
2017-08-08, 12:42
  #24
Medlem
WizzardofOzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lmnee
Noooo, NEH var inte bra. Det var första få sidorna på forumet då folk tyckte det. Sedan blev antingen personerna mer skarpa eller substansen mer utbankad eller utbyttt.
-NEH var förfärlig tycker jag när det gäller biverkningar och kort rus. NEP var super och hade nöjet att ha en provider i 3 år före den ens kom upp på asken eller sverige överhuvudtaget.

NEiH, Märklig molekyl. väntar mig inga under från denna, för bulkig.
-MEN omöjligt förbedömma helt, sen för jag ett litet korståg mot asken efter klappningarna

Fick lite... eller rätt så mkt bieffekter efter ett tag faktiskt. Rejäl ångest i magen. Hoppas min kropp vänjer sig vid bieffekterna så de försvinner, för jag köpte faktiskt rätt så mkt av den här substansen.

Ja, kalla mig för mästare på att slänga pengar i sjön, men pengar... inga problem för mig. Har råd för det mesta förutom en byggnad gjord av 24 karats guld i Dubai.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback