Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vilken Operatör har ni just nu!?
Nej
6,76%
5 röster
Ja
8,11%
6 röster
Vet inte...
6,76%
5 röster
JA!!!
2,70%
2 röster
nej
9,46%
7 röster
Jodå men jag kommer aldrig att tacka för passen!!!
25,68%
19 röster
Ja tack!!! så jag kan reposta dem i ett annat forum och ta åt mig äran...
5,41%
4 röster
Skitsamma jag bryr mig inte!!!
5,41%
4 röster
Nej!
2,70%
2 röster
JA
27,03%
20 röster
  • 1
  • 2
2003-07-22, 16:58
  #1
Medlem
Vilken Operatör använderni er av just nu? Är ni nöjda med operatören eller kommer ni att byta?
Ja är bara lite nyfiken på strömningarna just nu, kommentera gärna era val!
Mvh ... A.S.A.B
Citera
2003-07-22, 18:26
  #2
Medlem
jnses avatar
Eftersom Telia är de enda som har bra täckning här uppe (runt Kiruna) så har jag deras abb.
Citera
2003-07-22, 20:42
  #3
Medlem
c014s avatar
...

har telia då det är överlägset bäst i kvalite och täckning, kanske aningen dyrare men vem bryr sig? jag sätter kvalitet framför kvantitet....

(jag har haft comviq och vodafone vodafone e bra, men lite dålig täckning,
comviq däremot... ja man får vad man betalar för, skitmysko ljud, inga toner när man ringer till comviq abbonnenter,. ibland kan man inte ringa.. osv...)
Citera
2003-07-23, 10:56
  #4
Medlem
Halebop kombinerar ju telias täckning med ett väldigt lågt pris och många bra tjänster, så halebop får det bli för mig.
Citera
2003-07-24, 02:14
  #5
Medlem
Rubbermans avatar
Comviq!
Har haft Comviq sen 1994 och aldrig haft ett enda problem under alla dessa år.
Bra! priser och absolut fullgod täckning varhelst jag har befunnit mig gör att jag kommer fortsätta att stödja dem framöver.
Citera
2003-07-24, 11:06
  #6
Medlem
ULTRAZ_computerzs avatar
felia konatant
Citera
2003-07-26, 16:47
  #7
Medlem
frozens avatar
Telia... har alltid fungerar klockrent.
Citera
2003-07-26, 17:03
  #8
Medlem
whiskeyportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Comviq!
Har haft Comviq sen 1994 och aldrig haft ett enda problem under alla dessa år.
Bra! priser och absolut fullgod täckning varhelst jag har befunnit mig gör att jag kommer fortsätta att stödja dem framöver.

LOL! har du varit utanför stockholm någon gång?
Citera
2003-07-26, 17:07
  #9
Medlem
Citat:
har du varit utanför stockholm någon gång?
Förmodligen har han varit i någon av stockholmsförorterna Sandhamn, Visby eller Åre. Där såg Stenbeck tidigt till att fixa fin täckning.
Citera
2003-07-26, 21:18
  #10
Medlem
jnses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Sitter också på Comviq och täcknigen är faktiskt ok=) Var uppe i Norrland förra sommaren och det var då fan inte bättre täckning för någon av mitt sällskaps mobiler oavsett abbonemang=) Kejrå för att Telia har bättre täckning ute i bonna-buschen, men Comviq har ju bättre priser=)

Daah, vilken väg satt du på när du ringde?
Comviq har ju fan bara täckning efter vägarna här uppe, Telia är det enda som gäller!
Europolitan är samma skräp det med.. hade en bekant som var här på semester, när han
skulle ringa fick han gå ut på E10:an, uppe på en kulle, för att få nån mottagning
Citera
2003-07-28, 23:21
  #11
Medlem
oGGos avatar
Kan inte folk lära sig att det heter Vodafone och inte Vodaphone!!! :evil: :twisted:

Jag föredrar för övrigt Vodafone kontantkort, jävligt bra support, täckning osv.
Citera
2003-07-28, 23:31
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Kan inte folk lära sig att det heter Vodafone och inte Vodaphone!!!

Ääh!, det är ju bara för att lirarna på Voda... inte kunde stava till Phone, så därför blev det fone... easy

Btw... Oggo, fixade rätt stavning i omröstningen :!:
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback