Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-01, 11:56
  #1
Medlem
Strattera har såtvitt jag sett högre biverkningsgrad och det tar tid för medicinen att fungera och jag vet inte om jag skulle stå ut med att inte ens ta mina 3,5 snabbverkande tabletter ritalin som jag nu tagit under lång tid. Hur är insättningsperioden på reboxetin? (lika lång son strattera?). Jag vill berkligen försöka styra skutan mot problemen som är av add karaktär så tänkte att ovanstående tillägg samt intuniv vore värt att testa också. Om det skulle gå att få ut detta kanske man skulle lägga till ett ssri till reboxeton om valet skulle hamna på den. Era tankar om detta. Jag själv är en add:are som inte kan ta tag i ngt och känner att jag bara kan handskas med en liten del cs.

Idag har jag bara lyrica i liten dos samt ritalin och sömnmediciner. Tror jag skulle nehöva ett antidepp snarast också (förslag mottages gärna), jag har testat väldigt många men inte i denna kombination.
__________________
Senast redigerad av garderobs.skelett 2017-08-01 kl. 12:00.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback