Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-01, 09:20
  #1
Medlem
DPI inställningarna har flippat totalt. 800 dpi som jag brukar köra är helt nerslöad, samtidigt är 400 och 1600 dpi likadana, och 800 långsammare än båda dessa. WTF? Har dragit ur musen, installerat om drivers. KUK

Har en steelseries kana v2 med engine 2.
Citera
2017-08-01, 10:53
  #2
Medlem
Trodde först detta var en tråd som låg i erotik och sexualitet...

Låter dock som att någon inställning är fel. Har du kollat inställningarna för musen via kontrollpanelen? Det finns en slider där som anpassar musens hastighet.
Citera
2017-08-02, 05:51
  #3
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Hårdvara: PC
/Moderator
Citera
2017-08-06, 07:32
  #4
Medlem
Rengör linsen. Blås bort damm och gnugga med en fuktig och sedan en torr tops på linsen. Fungerar alltid för mig. Kör optisk om du har laser, mindre känsliga för damm o.s.v. Laser är nästan som med de gamla kulmössen som man var tvungen att rengöra för att de skulle fungera bra. Min laser blev bara långsammare och långsammare om man inte tog bort damm från linsen, slutade använda den då man inte kan spela med en sens som konstant ändras p.g.a. damm o.s.v. Möjligt att det är något annat fel dock. Dra ett streck i paint och se hur rakt det blir innan och efter rengöring, jag brukade se stor skillnad.
__________________
Senast redigerad av powddder 2017-08-06 kl. 07:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback