Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-28, 01:40
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Finns en sånhär tråd om folk som röker dagligen. Men hur ligger det till hos försäljarna? Röker ni? Hur mycket slänger ni om dagen? Om ni bor hemma, hur undviker ni att bli påkomna? etc etc.

Kort sagt, hur är livet som becknare?

träffar 2 kunder varje dag, annars några grabbar vilka råkar vara mina vänner, säljer till dom och på så sätt får jag gratis röka, håller de lowkey o säljer till folk jag könner/ vet vilka dom är stashar allt ute så päronen inte hittar gräs, röker ganska mycket själv, kanske en halva lm dan, e 15 bast
Citera
2017-08-28, 06:40
  #26
Medlem
The typical day för mig de bristfälliga erefarenhet jag har av att sälja narkotiga va med ett ord RÖRIGT som fan, mycket spring och det är så jävla mycket konflikter du måste deal med och många allan ballan personer du måste ha att göra med, visst gjorde jag en hyffsat fin deg /timmen men risk reward och hur slitsamt de är skulle ja inte rekomendera någon annan att görja med det! med undantag då , om det är kortsiktigt och man styr allt fint och har en exit strategy som man följer så kan de väl vara en tänkbar källa till lite snabba pengar men.
Citera
2017-08-28, 09:52
  #27
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exinz
träffar 2 kunder varje dag, annars några grabbar vilka råkar vara mina vänner, säljer till dom och på så sätt får jag gratis röka, håller de lowkey o säljer till folk jag könner/ vet vilka dom är stashar allt ute så päronen inte hittar gräs, röker ganska mycket själv, kanske en halva lm dan, e 15 bast


Sorgligt. Vänta ett par år vadfan. Det är förövrigt 18 årsgräns på detta forum. Seså, vandra iväg nu min goda man.
Citera
2017-08-29, 07:36
  #28
Medlem
Psychadelic1s avatar
Arbetar, men säljer även till vänner & vänners vänner. Sluten cirkel en bra månad kan jag drifta ett kg brunt.
Citera
2017-09-13, 03:01
  #29
Medlem
General-snuss avatar
Min dag är väll ganska så vanlig tycker jag jobbar som vanligt sen åker jag runt med bilen efter jobbet o lämnar knark o hämtar pengar, lägg där till att var 2:a/3:a dag träffar jag kranen o får in nytt

Ibland måste man ju dock åka hem till idioter för dom verkar inte fatta hur man betalar, brukar oftast funka med enbart grova hot via sms lr wickr.

Annars är de väldigt kul tycker jag , man träffar folk tjänar fina pengar.

Knarkar gör jag ibland mest på helger då man "taktik" festar dvs går på en fest där din tanke är att hela festen ska va höga på dina droger typ xtc,tjack lr vafan de nu kan vara, då kör man ju lite själv också.
Benzo äter jag varje dag 4-8 mg xanor för o palla med jobbet,
Slutat röka så mycket faktiskt en period hämta jag nog ett hegge i veckan som syftet var att röka på nu röker jag bara nån spliff i veckan
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback