Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-31, 10:55
  #1
Medlem
Arbetar som Senior Valuta och råvarohandlare nere i Cypern i form av CFD'er Contract for Future difference med en hävstång av 500:1

Är vi fler här som handlar inom FX handeln?
Citera
2017-07-31, 11:02
  #2
Medlem
RonHowards avatar
Det gör du inte alls. Dina tidigare trådar skvallrar om att du är ny inom CFD:er. Min fråga blir således; Varför har du ett behov av att ljuga på Flashback om FX-handel?
Citera
2017-07-31, 13:14
  #3
Medlem
Det var fjantigt. Ingen seriös handlar cfd, bara pöbeln.
Citera
2017-09-11, 09:57
  #4
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demonsleeve
Arbetar som Senior Valuta och råvarohandlare nere i Cypern i form av CFD'er Contract for Future difference med en hävstång av 500:1

Är vi fler här som handlar inom FX handeln?
Du är jävligt dålig på att bygga en fasad för att lyckas med dina blåsningar.

För att detta skulle ha fungerat skulle du allra minst ha läst igenom dina tidigare inlägg.
Sen uttrycker du dig som en fjortonåring som har blivit full på jästa äpplen. Skärpning!
Citera
2017-11-10, 18:43
  #5
Medlem
Forex-Sverige har tystnat på facebook. Har lurendrejaren åkt dit tro? Börjar hans kunder som gått in i PAMM-fonden ställa obekväma frågor?
Citera
2018-10-07, 12:33
  #6
Medlem
Jag har en fundering.

Varför skriver man växelkursen som USD/SEK? Idag ligger den på 9,06. Men jag tycker den växelkursen borde heta SEK/USD.

Om man drar paralleler till km/h så multiplicerar man med antal timmar, så får man antal färdade km. T.ex. om man åker i 30km/h och åker i 2h... 30km/h*2h = 30km.

Enligt samma princip så borde växelkursen i USD/SEK multiplicerat med ens summa i SEK innebära antal USD... men icke. Säg att man har 100 SEK. Och växelkursen är 9,06. Då får man 9,06 USD/SEK * 100SEK = 906 USD... vilket ju inte stämmer. Man får ju inte 906 USD från 100 SEK.

Ritade en bild som kanske förklarar min fundering bättre.
https://imgur.com/a/m8erU0l
Citera