Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-30, 10:52
  #1
Medlem
Triplefaces avatar
Jag tänker kring det här med djursex. Jag tycker att det är rätt att det är olagligt - om djuret inte vill, vilket är svårt att veta, är det ett övergrepp. Sen är det ganska sjukt också.

Men jag tänker kring det här när hundar har sex med tjejer. Då vet man att hunden är kåt, det är inte så svårt att räkna ut. Arter i naturen brukar ha sex inom sin egen art för att fortplanta sig. Det är det de blir blir kåta på.

Varför gillar då hanhundar att knulla människotjejer? Varför blir de kåta av att se en naken tjej? Är det helt enkelt något man lär hunden göra, och får den att inse att den kommer att njuta av det? (Uppenbarligen njuter den eftersom den får stånd och knullar tills den kommer.)

Det är en seriös fråga. Jag är hetero kille och har noll intresse av att ha sex med hundar, är bara intresserad av att höra vad ni tror.

Mod får gärna flytta tråden om det är fel forum.
__________________
Senast redigerad av Tripleface 2017-07-30 kl. 10:53. Anledning: Stavfel
Citera
2017-07-30, 11:15
  #2
Medlem
Tvungen att skriva att du är hetero haha. Lite äcklig fråga du ställer.

Men för att besvara din fråga så är det skitsamma vilket djur det är. Alla djur är lika äckliga. Gorilla som använder grodor som sexleksaker, ekorrar som ligger med roadkills o delfiner använder de lägst rankade som sexslavar. Har tillochmed dokumenterats valar som använder andra valars blåshål till sitt sexuella förfogande.
Citera
2017-07-30, 11:36
  #3
Medlem
sommarlovs avatar
Hundar "tänder" inte på nakna tjejer.

Ställ dig själv, fullt påklädd, på alla fyra framför en hund, den kan trigga och kraftigt ta dig!
Citera
2017-07-30, 12:22
  #4
Avstängd
I hundvärlden förekommer en mängd olika raser med vitt skilda utseenden. En random retriver/terrier eller vad som helst kan därmed se en människa som samma art.

Sen tror jag inte att djurs sexualitet skiljer sig nämnvärt från människans, kan de få det skönt varför inte? En människa har förhoppningsvis spärrar vilket jag är ganska säker på att hundar inte har.
Citera
2017-07-31, 02:46
  #5
Medlem
revodnebs avatar
Hmm, om man tar gemene hanhund i Sverige, hur ofta får en sådan ligga? Aldrig? Ja förutom kuddar, ett och annat ben, någon spermadränkt leksak osv. Hur hade du själv varit om du aldrig fick ligga...uh, där står en sugga, den tar jag!

Edit:
Om du inte är en avelshund så är nog din sannolikhet till ligg, noll.
__________________
Senast redigerad av revodneb 2017-07-31 kl. 02:49.
Citera
2017-07-31, 14:08
  #6
Medlem
SkepticalHippos avatar
Eftersom det här berör hundens reaktion och inte människans fetisch så flyttas tråden till Husdjur. Stora grattis till er.

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Husdjur
/Moderator
Citera
2017-07-31, 14:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
I hundvärlden förekommer en mängd olika raser med vitt skilda utseenden. En random retriver/terrier eller vad som helst kan därmed se en människa som samma art.
Hundar går mycket på lukt snarare än utseende och där är vi nog inte så lika. Det är bara notera hur hundar som gärna luktar på varandras kisspölar är fullkomligt ointresserade om man kissar ute. Helt ointressant lukt.

Å andra sidan växer de upp i en flock dominerad av människor så man kan förstå om de blir lite förvirrade i sin identitet. Katter verkar förnuftigare på det sättet.
Citera
2017-08-05, 16:47
  #8
Medlem
Många utav mina vänner och bekanta har hundar, ingen av hundarna har någonsin visat vilja att ha sex med människor oavsett kön. Finns säkert idioter som misstar en vänlig hund som vill hälsa för sexuellt intresse.
Citera
2017-08-05, 17:04
  #9
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Många utav mina vänner och bekanta har hundar, ingen av hundarna har någonsin visat vilja att ha sex med människor oavsett kön. Finns säkert idioter som misstar en vänlig hund som vill hälsa för sexuellt intresse.

Kanske inte riktigt sant.. Många hanhundar trycker upp nosen i skrevet på kvinnor och nosar runt.. får dom hållas så reagerar en del med att få erektion.. Tjejer med mens eller ägglossning verkar populärare..

Så jag skulle nog misstänka att det är feromoner eller sexhormoner som får hundarna att gå igång.
Såg för ett tag sedan att det fanns någon "spray" för att få igång en hund.. såldes på någon sexleksaks butik.. ev framtagen för avel men används av en del "dog lovers"
Citera
2017-08-05, 18:24
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Kanske inte riktigt sant.. Många hanhundar trycker upp nosen i skrevet på kvinnor och nosar runt.. får dom hållas så reagerar en del med att få erektion.. Tjejer med mens eller ägglossning verkar populärare..

Så jag skulle nog misstänka att det är feromoner eller sexhormoner som får hundarna att gå igång.
Såg för ett tag sedan att det fanns någon "spray" för att få igång en hund.. såldes på någon sexleksaks butik.. ev framtagen för avel men används av en del "dog lovers"
Jag hävdade inte att alla hundar var som mina vänner och bekantas hundar, tror inte att hundar i allmänhet är intresserade av sex med människor. Finns säkert saker som kan få en del hundar att lättare trigga igång. Ex var en galning vars flickvän ville lämna honom så han kletade bajs på henne och lät sin Pitbull bita ihjäl henne. Hade det varit en Golden Retriever så hade det varit minimal risk för liknande reaktion.
__________________
Senast redigerad av Persetan 2017-08-05 kl. 18:29.
Citera
2017-08-05, 20:32
  #11
Medlem
Handikappadmuss avatar
För att hundar gillar allt på samma gång innan de kommer för sig varför, helt enkelt. Många utnyttjar det till affärer och varför skall hunden klaga när den kan sätta på så många som helst utan samvete? En hund som är framavlad för att framavla kan inte något annat så ...


Dessutom, med alla världens kåta honor (oavstt art) så följer en rikedom med njutning för båda parter och alla förblir nöjda.
Att hundar knullar alla arter är väl inget onormalt??
__________________
Senast redigerad av Handikappadmus 2017-08-05 kl. 20:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback