Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-29, 19:09
  #1
Medlem
Så för 1.5 år sedan tatuerade jag mig av en kille och för tre veckor sedan bokade jag äntligen in en efterlängtad tid där han GARANTERADE mig att den skulle bli klar på den här sittningen då det inte var mycket kvar...
Först så är han ute och festar och kommer hem 05 på morgonen (han ska tatuera mig kl 13) sen är mannen 30 min sen. när jag får lägga mig under nålen så hinner han köra i 10 minuter innan en tjej som han tatuerat ganska nyligen kommer in.. han bestämmer sig då för att inte bara pausa sittningen och ha en 40 minuters konsultation med den här tjejen om hur han ska utöka hennes tatuering.
efter knappt 3timmar måste han avbryta då en annan kund ska komma in och fixa en liten text (detta innefattade att han erbjöd mig att gå iväg att äta något medans han gör klart den lilla text och sedan komma tillbaka för att avsluta tatueringen)
Men det kommer in tre tjejer som vill ha texter och små motiv och han säger absolut.
får ett ''sorry att det bli såhär men vi får boka in en till sittning...''
Tatueringen är en fläckig, flammig och stil blandad röra i form av rosor och jag behöver hita en seriös tatuerare som är villig att försöka rädda detta...

Hjälp!
Citera
2017-07-29, 19:12
  #2
Medlem
CommonSenses avatar
Låter som en oseriös tatuerare, vad heter stället?
Citera
2017-07-29, 19:22
  #3
Medlem
elastikmandens avatar
var i landet befinner du dig?
Citera
2017-07-29, 19:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Låter som en oseriös tatuerare, vad heter stället?

Fabian på Elbarrio.
Citera
2017-07-29, 19:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
var i landet befinner du dig?

Stockholm
Citera
2017-07-29, 20:18
  #6
Medlem
D1VAs avatar
Hade du betalat någonting för den sittningen? Om inte så rekommenderar jag att du talar med hans chef och sedan vänder dig till någon annan.

Swahili Bob på Södermalm var där jag tatuerade mig sist och de är seriösa. Har även varit på Infamous (också Söder). Båda ställerna har bra tatuerade som gör det de ska.
Citera
2017-07-30, 12:55
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1VA
Hade du betalat någonting för den sittningen? Om inte så rekommenderar jag att du talar med hans chef och sedan vänder dig till någon annan.

Swahili Bob på Södermalm var där jag tatuerade mig sist och de är seriösa. Har även varit på Infamous (också Söder). Båda ställerna har bra tatuerade som gör det de ska.


Han som tatuerade mig äger studion och nu i efter hand får jag höra mycket om att han tar betalt svart. att han tar betalt i natura mm...
Citera
2017-08-01, 02:28
  #8
Medlem
D1VAs avatar
Fast har du betalat honom än? Du svarade inte på frågan men mitt råd kvarstår
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback